28 Nisan 2015
  • İstanbul
    25°C

     
  • Ankara
    25°C

     
  • İzmir
    28°C

     
Piyasalar
  • USD2,68
  • EURO2,91
  • ALTIN683,00
  • BIST 10086401,85

GÜNDEM

Güncelleme :25-03-2014 14:37|Haber Tarihi :25-03-2014 12:2371 Yorum

Suriye sınırında bombardıman başladı SON DAKİKA

Yayladağı Sınır Kapısı'nın Suriye tarafında yer alan Keseb bölgesinde bombardıman başladı.

Suriye sınırında bombardıman başladı SON DAKİKA Suriye sınırında bombardıman başladı SON DAKİKA Suriye sınırında bombardıman başladı SON DAKİKA

SURİYE savaş uçakları, muhaliflerin kontrol altına aldıkları Keseb'i bombalamaya başladı. Bombalanan yerlerden çıkan dumanlar, Yayladağı Sınır Kapısı'ndan görülüyor.

Türkiye'nin Suriye sınırındaki Yayladağı ilçesinin iki kilometre uzağında bulunan ve muhaliflerin kontrolünde bulunan Keseb kasabasının üzerine yapılan top atışlarının ardından yoğun bir hava bombardımanı gerçekleşti.

Suriye savaş uçakları saat 12.00 sıralarında kasaba üzerinde dört sorti yaparak bomba bıraktı. Ardından ilçeden dumanlar yükseldi ve karadan havaya da ateş sesleri duyuldu.

Bu saldırının ardından Yayladağı sınır kapısında görevli gümrük memurları da buradan daha güvenli bir iç bölgeye kaydırıldı.

GENELKURMAY'DAN FLAŞ AÇIKLAMA... SURİYE FÜZELERİ TÜRK F16'LARA KİLİTLENDİ TAM 10 DAKİKA 53 SANİYE....TIKLAYIN

YARALILAR TÜRKİYE'YE GETİRİLİYOR

Çatışmalarda yaralananlar sınırdan Yayladağı ilçesine getirilmeye devam ediyor. Sabah saatlerinde getirilen 19 kişinin ardından üç yaralı daha Yayladağı'nda tedavi altına alındı.

23788368.jpg

 



Haberi Yazdır
Etiketler: Suriye , Keseb , bombardıman ,
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    71 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • yozgatli

      24 Mayıs 2014 Cumartesi 12:21

      besle kargayi oysun gozunu derler bu cani teroristleri besledik tedavi ettik ulkemizi topragimizi kullanip geciyorlar nereye kadar bilen varmi
      Cevapla

    • veli benli
      / @ nzf

      12 Mayıs 2014 Pazartesi 12:46

      bence doğru
      Cevapla

    • Murat
      / @ GÖRÜŞÜM

      01 Nisan 2014 Salı 02:04

      Eger onlari yapmasanda Muslumanlar icin iyyi şeyler düşünmezler merak etme ;)
      Cevapla

    • AKP Lİ
      / @ şemsi

      26 Mart 2014 Çarşamba 21:09

      senın dedigin gibi meclise giren turbanlıya haddini bildirın demedi abd nin önünde ceket iliklemedi dunyanın sezsiz kaldıgısiyonist ülke israile dünyanın gözü önünde katil dsdiği için oyum ADAM GİBİ ADAM RECEP TAYYİP ERDOGANA
      Cevapla

    • MUHAMMET
      / @ GÖRÜŞÜM

      26 Mart 2014 Çarşamba 11:01

      BELLİKİ SENİN TUZUN KURU SEN HİÇ ORADA BULUNDUNMU SURİYENİN İÇİNDE KİM KİMLE SAVAŞIYOR HABERİN YOK TABİ..GEÇEN HAFTA ORADA BULUNDUM. SAVAŞTIKLARI İNSANLAR MALESEF EHLİ SÜNNET MÜSLÜMANLAR.MÜSLÜMANA DESTEK VERMEYİPTE KİME VERECEN..ONLARA KARŞI SAVAŞAN ESEDEMİ.ÇİNLİLEREMİ,RUSLARAMI,İRANLILARAMI.....
      Cevapla

    • nzf

      26 Mart 2014 Çarşamba 01:06

      Biraz araştırıp öyle yorum yapın orda savaşan muhaliflerin % 80'ni Suriyeli değil. Esad bir diktatör olabilir ama halkını ülkesini emperyalistlere siyonistlere satmıyor direniyor. Suriye bir Tunus Irak Libya Mısır değil. Suriye bu ülkelerden çok farklı Suriye ordusu teröristlere karşı Sünnisiyle Alevisiyle Hristiyanıyla savaşıyor. Siz hiç düşündüzmü amerika israil bu muhaliflere niye yardım ediyor diye. Suriye'nin nüfusu 20 milyon 1 milyonu multeci 500 bini ise içerde savaşıyor bu 500 kişi içerisinde her türlü ülkeden gelenler var. Geriye kalan 18 milyon 500 bin kişi ülkesinin yaninda yer alıyor. Hiç bir Suriyeli muhaliflerin iktidara gelmesini istemiyor çünkü gelecek olanlar aşırı radiklaci gruplar. O yüzden muhalifler başarılı olamıyor çünkü arkalarında halk desteği yok. İster bütün dünya sana yardım etsin halk yanında olmadığı sürece esad'ı deviremezsin.
      Cevapla

    • savrt
      / @ Veli

      25 Mart 2014 Salı 23:17

      Nerden biliyorsun
      Cevapla

    • antikor
      / @ Veli

      25 Mart 2014 Salı 20:46

      Uçaklardan atılan bombalarla ölen çocuklar da kendi halkı değil zaten haklısın... Başka ülkelerden toplanıp gelmiş o teröristler, yanlarında ailelerini çocuklarını da mı getirmiş yoksa...
      Cevapla

    • sivil cephe
      / @ Galip

      25 Mart 2014 Salı 20:44

      Kaç para vergi veriyon len delikanlı gibi söyle :)) Sen Muhaliflerin orada El kaide ile de savaştıklarını, El kaide ve ona bağlı örgütlerin Esad ı desteklediğini bile bilmeyecek kadar cahil bi veletsin, yaşın kaç? 15? 16? Bide benim vergim demez mi... sanki vergi vermiş hayatında... Ayrıca kusura bakma, kendilerini size beğendirmek için traş olamamışlar, takım elbise giyip kravat takamamışlar, malum savaş hali, adamlar hayatta kalma derdinde, kusura bakmayın artık...
      Cevapla

    • Veli
      / @ halis

      25 Mart 2014 Salı 20:08

      el kaide, el nusra ve isid suriye vatandaşı değil. dünyanın çeşitli ülkelerinden toplanmış kiralık katil sürüsü. esad bunları bombalıyor. ülkesini pisliklerden temizlemek için savaşıyor. kendi halkını bombalamıyor.
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Sizi hayrete düşürecek gifler
      MİZAH28 Nisan 20152208 Kez İzlendi!
      Sizi hayrete düşürecek giflerBu dünyada hala şaşılacak şeyler oluyor üstelik pek çoğu ilginç ve komik...
      Maden suyunu bardaktan içmeyin
      SAĞLIK28 Nisan 2015911 Kez İzlendi!
      Maden suyunu bardaktan içmeyinUzmanlar uyarıyor: Maden suyundan istediğiniz faydayı alabilmek için bardakta içmeyin.
      Paris'e gittiğine bin pişman oldu
      MİZAH27 Nisan 2015
      Paris'e gittiğine bin pişman oldu2749 Kez İzlendi!
      Soyadı ile bütünleşen insan Turabi!
      MEDYA27 Nisan 2015
      Soyadı ile bütünleşen insan Turabi!1247 Kez İzlendi!
      Günün en çarpıcı 55 fotoğrafı
      MİZAH27 Nisan 2015
      Günün en çarpıcı 55 fotoğrafı8450 Kez İzlendi!