28 Kasım 2014
  • İstanbul
    11°C

     
  • Ankara
    7°C

     
  • İzmir
    15°C

     
Piyasalar
  • USD2,2375
  • GDAX9.252,56
  • GBP3,5608
  • FTSE6.476,76
  • Euro2,7995
  • Cumhuriyet Altını564,37
  • CAC 404.181,53
  • BIST 10080.476
  • Bilesik Faiz8,56
  • Altın84,993

GÜNDEM

Güncelleme :25-03-2014 14:37|Haber Tarihi :25-03-2014 12:2371 Yorum

Suriye sınırında bombardıman başladı SON DAKİKA

Yayladağı Sınır Kapısı'nın Suriye tarafında yer alan Keseb bölgesinde bombardıman başladı.

Suriye sınırında bombardıman başladı SON DAKİKA Suriye sınırında bombardıman başladı SON DAKİKA Suriye sınırında bombardıman başladı SON DAKİKA

SURİYE savaş uçakları, muhaliflerin kontrol altına aldıkları Keseb'i bombalamaya başladı. Bombalanan yerlerden çıkan dumanlar, Yayladağı Sınır Kapısı'ndan görülüyor.

Türkiye'nin Suriye sınırındaki Yayladağı ilçesinin iki kilometre uzağında bulunan ve muhaliflerin kontrolünde bulunan Keseb kasabasının üzerine yapılan top atışlarının ardından yoğun bir hava bombardımanı gerçekleşti.

Suriye savaş uçakları saat 12.00 sıralarında kasaba üzerinde dört sorti yaparak bomba bıraktı. Ardından ilçeden dumanlar yükseldi ve karadan havaya da ateş sesleri duyuldu.

Bu saldırının ardından Yayladağı sınır kapısında görevli gümrük memurları da buradan daha güvenli bir iç bölgeye kaydırıldı.

GENELKURMAY'DAN FLAŞ AÇIKLAMA... SURİYE FÜZELERİ TÜRK F16'LARA KİLİTLENDİ TAM 10 DAKİKA 53 SANİYE....TIKLAYIN

YARALILAR TÜRKİYE'YE GETİRİLİYOR

Çatışmalarda yaralananlar sınırdan Yayladağı ilçesine getirilmeye devam ediyor. Sabah saatlerinde getirilen 19 kişinin ardından üç yaralı daha Yayladağı'nda tedavi altına alındı.

23788368.jpg

 



Haberi Yazdır
Etiketler: Suriye , Keseb , bombardıman ,
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

71 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • yozgatli

    24 Mayıs 2014 Cumartesi 12:21

    besle kargayi oysun gozunu derler bu cani teroristleri besledik tedavi ettik ulkemizi topragimizi kullanip geciyorlar nereye kadar bilen varmi
    Cevapla

  • veli benli
    / @ nzf

    12 Mayıs 2014 Pazartesi 12:46

    bence doğru
    Cevapla

  • Murat
    / @ GÖRÜŞÜM

    01 Nisan 2014 Salı 02:04

    Eger onlari yapmasanda Muslumanlar icin iyyi şeyler düşünmezler merak etme ;)
    Cevapla

  • AKP Lİ
    / @ şemsi

    26 Mart 2014 Çarşamba 21:09

    senın dedigin gibi meclise giren turbanlıya haddini bildirın demedi abd nin önünde ceket iliklemedi dunyanın sezsiz kaldıgısiyonist ülke israile dünyanın gözü önünde katil dsdiği için oyum ADAM GİBİ ADAM RECEP TAYYİP ERDOGANA
    Cevapla

  • MUHAMMET
    / @ GÖRÜŞÜM

    26 Mart 2014 Çarşamba 11:01

    BELLİKİ SENİN TUZUN KURU SEN HİÇ ORADA BULUNDUNMU SURİYENİN İÇİNDE KİM KİMLE SAVAŞIYOR HABERİN YOK TABİ..GEÇEN HAFTA ORADA BULUNDUM. SAVAŞTIKLARI İNSANLAR MALESEF EHLİ SÜNNET MÜSLÜMANLAR.MÜSLÜMANA DESTEK VERMEYİPTE KİME VERECEN..ONLARA KARŞI SAVAŞAN ESEDEMİ.ÇİNLİLEREMİ,RUSLARAMI,İRANLILARAMI.....
    Cevapla

  • nzf

    26 Mart 2014 Çarşamba 01:06

    Biraz araştırıp öyle yorum yapın orda savaşan muhaliflerin % 80'ni Suriyeli değil. Esad bir diktatör olabilir ama halkını ülkesini emperyalistlere siyonistlere satmıyor direniyor. Suriye bir Tunus Irak Libya Mısır değil. Suriye bu ülkelerden çok farklı Suriye ordusu teröristlere karşı Sünnisiyle Alevisiyle Hristiyanıyla savaşıyor. Siz hiç düşündüzmü amerika israil bu muhaliflere niye yardım ediyor diye. Suriye'nin nüfusu 20 milyon 1 milyonu multeci 500 bini ise içerde savaşıyor bu 500 kişi içerisinde her türlü ülkeden gelenler var. Geriye kalan 18 milyon 500 bin kişi ülkesinin yaninda yer alıyor. Hiç bir Suriyeli muhaliflerin iktidara gelmesini istemiyor çünkü gelecek olanlar aşırı radiklaci gruplar. O yüzden muhalifler başarılı olamıyor çünkü arkalarında halk desteği yok. İster bütün dünya sana yardım etsin halk yanında olmadığı sürece esad'ı deviremezsin.
    Cevapla

  • savrt
    / @ Veli

    25 Mart 2014 Salı 23:17

    Nerden biliyorsun
    Cevapla

  • antikor
    / @ Veli

    25 Mart 2014 Salı 20:46

    Uçaklardan atılan bombalarla ölen çocuklar da kendi halkı değil zaten haklısın... Başka ülkelerden toplanıp gelmiş o teröristler, yanlarında ailelerini çocuklarını da mı getirmiş yoksa...
    Cevapla

  • sivil cephe
    / @ Galip

    25 Mart 2014 Salı 20:44

    Kaç para vergi veriyon len delikanlı gibi söyle :)) Sen Muhaliflerin orada El kaide ile de savaştıklarını, El kaide ve ona bağlı örgütlerin Esad ı desteklediğini bile bilmeyecek kadar cahil bi veletsin, yaşın kaç? 15? 16? Bide benim vergim demez mi... sanki vergi vermiş hayatında... Ayrıca kusura bakma, kendilerini size beğendirmek için traş olamamışlar, takım elbise giyip kravat takamamışlar, malum savaş hali, adamlar hayatta kalma derdinde, kusura bakmayın artık...
    Cevapla

  • Veli
    / @ halis

    25 Mart 2014 Salı 20:08

    el kaide, el nusra ve isid suriye vatandaşı değil. dünyanın çeşitli ülkelerinden toplanmış kiralık katil sürüsü. esad bunları bombalıyor. ülkesini pisliklerden temizlemek için savaşıyor. kendi halkını bombalamıyor.
    Cevapla
    Bu elma her derde deva!
    Kıvanç Tatlıtuğ Amerika'ya yerleşiyor
    MAGAZİN28 Kasım 20141108 Kez İzlendi!
    Kıvanç Tatlıtuğ Amerika'ya yerleşiyorKıvanç Tatlıtuğ, geçtiğimiz yaz uzun bir tatil geçirdiği Amerika’ya yerleşmeyi planlıyor.
    Günün en komik gifleri
    GÜNCEL27 Kasım 20142149 Kez İzlendi!
    Günün en komik gifleriCuma gününün neşesine neşe katacak birbirinden komik gifleri..
    Sosyal medyada Prandelli çılgınlığı
    MİZAH27 Kasım 2014
    Sosyal medyada Prandelli çılgınlığı3710 Kez İzlendi!
    Dünyada hala iyi insanlar var
    GÜNCEL27 Kasım 2014
    Dünyada hala iyi insanlar var3541 Kez İzlendi!
    THY ve hostesten üst üste yalanlama
    MAGAZİN27 Kasım 2014
    THY ve hostesten üst üste yalanlama10182 Kez İzlendi!