24 Nisan 2014
  • İstanbul
    23°C

     
  • Ankara
    28°C

     
  • İzmir
    25°C

     
Piyasalar
  • BİST73.170
  • Euro2,9635
  • Dolar2,1415
  • Altın591,42
Advertorial

Kilo vermenin altın kuralı

Advertorial

3 dakikada istenmeyen tüylere son!

YEREL SEÇİM 2014 HABERLERİ

Seçim sonuçları
YSK'dan kritik karar! Hangi ilde seçim iptal edilebilir?
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

23 Nisan 2014 Çarşamba 12:33

YSK'dan kritik karar! Hangi ilde seçim iptal edilebilir?

BDP ile MHP arasında çekişmeye sahne olan ve BDP'nin kazandığı Iğdır için YSK'dan kritik bir karar çıktı. Seçimler iptal edilebilir...
12:00
Yalova seçimleri iptal edildi...FLAŞ
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

22 Nisan 2014 Salı 07:32

Yalova seçimleri iptal edildi...FLAŞ

YSK, Yalova seçimlerini iptal etti. İşte o karar;
07:00
YSK'dan bir iptal daha! Seçim nerede yeniden yapılacak?
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

18 Nisan 2014 Cuma 07:10

YSK'dan bir iptal daha! Seçim nerede yeniden yapılacak?

Seçim sonuçlarının tartışmalı olduğu bir yerde daha YSK'dan iptal kararı çıktı. İşte seçimlerin yeniden yapılacağı o ilçe...
07:00
AK Parti bu ilde belediyeden fazlasını kaybetti!
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

17 Nisan 2014 Perşembe 14:46

AK Parti bu ilde belediyeden fazlasını kaybetti!

Seçimlerden mutlak bir zaferle çıkan AK Parti'nin stratejik kayıp yaşadığı il hangisi? İşte Kürt siyaseti ile AK Parti arasındaki rekabette dengeleri değiştirebilecek olan belediyenin el değiştirdiği o il...
14:00
BDP Doğu'da bu 7 ilde yok! AK Parti 2 ilde barajda
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

15 Nisan 2014 Salı 20:18

BDP Doğu'da bu 7 ilde yok! AK Parti 2 ilde barajda

30 Mart seçimlerinin kazananlarından biri BDP oldu. Ancak BDP ile AK Parti arasında büyük bir de yarış vardı. Bakın Kürt yoğunluklu illerdeki süpriz ne?
20:00
YSK BDP'nin itirazlarını reddetti
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

11 Nisan 2014 Cuma 13:04

YSK BDP'nin itirazlarını reddetti

Şanlıurfa'nın Ceylanpınar ilçesinde BDP'nin seçim sonuçları ile ilgili itirazları YSK tarafından oy birliğiyle reddedildi.
13:00
CHP'den YSK'ya son dakika başvurusu
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

10 Nisan 2014 Perşembe 17:00

CHP'den YSK'ya son dakika başvurusu

CHP, itiraz süresinin dolmasına saatler kala Yüksek Seçim Kurulu'na Antalya'daki seçimlerin iptali için başvuruda bulundu.
17:00
YSK'dan flaş Yalova kararı!
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

10 Nisan 2014 Perşembe 07:35

YSK'dan flaş Yalova kararı!

Yüksek Seçim Kurulu, Yalova ile ilgili kararını verdi.
07:00
YSK'dan Yalova için son karar
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

09 Nisan 2014 Çarşamba 18:20

YSK'dan Yalova için son karar

Yüksek Seçim Kurulu-YSK, Yalova'daki seçim sonuçlarına yapılan itirazlara ilişkin kararı görüşüyor.
18:00
Ankara seçimlerinin iptali için SON DAKİKA karar
İNTERNETHABER / YEREL SEÇİM 2014

09 Nisan 2014 Çarşamba 17:42

Ankara seçimlerinin iptali için SON DAKİKA karar

Ankara ve Yalova için iki partiden seçimlerin iptali istemiyle YSK'ya başvuru yapılmıştı. YSK CHP'nin talebini reddetti.
17:00
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.