eposta yazdır zoom+ zoom-

O hapın kullanımı bebek ölümlerine neden oldu!

O hapın kullanımı bebek ölümlerine neden oldu!

Hollanda'da, bebekleri karnında yeteri kadar büyümeyen hamile kadınlara büyümeye destek için Viagra verilmesi denemesi, 11 yeni doğan bebeğin ölümü ardından durduruldu.

PAYLAŞ tw fb gp
Eklenme Tarihi: 25-07-2018 23:37 - Güncelleme: 26-07-2018 00:20

Hollanda'da, bebekleri karnında yeteri kadar büyümeyen hamile kadınlara büyümeye destek için Viagra verilmesi denemesi, 11 yeni doğan bebeğin ölümü ardından durduruldu.

Deneme, Amsterdam Üniversitesi Tıp Merkezi tarafından ülke çapındaki 10 hastaneyle birlikte yürütülüyordu.

Merkez, araştırmanın, bebek ölümleri ve ayrıca prematür doğan bebeklerde akciğer rahatsızlığı görülmesi ardından durdurulduğunu açıkladı.

Viagra, ağırlıklı olarak erkekler tarafından ereksiyon problemine karşı kullanılıyor.

Ancak doktorlar, Viagra 'nın içeriğindeki kan dolaşımını artıran maddelerin plasentaya daha iyi kan akışının sağlanmasına yardımcı olabileceğini ve böylece anne karnındaki çocukların büyümesine katkı sağlayabileceğini belirtiyor.

2015 yılında başlayan araştırma kapsamında bugüne kadar 93 kadına hamilelikleri sırasında Viagra verildi.

Kadınlardan 19'u bebeklerini kaybetti. Bu bebeklerin 11'ininse, akciğerlerdeki yüksek kan basıncı nedeniyle yaşamını yitirdi. Buna, ilacın neden olmuş olabileceği belirtiliyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN O hapın kullanımı bebek ölümlerine neden oldu! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR1 YORUM
  • tty 26 Temmuz 2018 03:57 Bu daha bişey değil. Türkiye de Doktorlar, Hastalara deneysel ilaç yazıyorlar. Ya da tüüüm sindirim sorunlarına LANSOR yazıyorlar. Olay başlı başına şaibeli

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro