02 Eylül 2014
  • İstanbul
    28°C

     
  • Ankara
    33°C

     
  • İzmir
    32°C

     
Piyasalar
  • BİST80.710
  • Euro2,8515
  • Dolar2,1735
  • Altın591,06

POLİTİKA

Güncelleme :05-02-2014 14:12|Haber Tarihi :05-02-2014 09:27199 Yorum

MHP'yi sallayan Erdoğan'ın ses kaydı

MHP Grup Başkanvekili Yusuf Halaçoğlu, TBMM Genel Kurul çalışmalarına katılarak konuşma yaptı. Erdoğan'ın "sansür talimatı" verdiği iddiasını içeren ses kaydını dinletti.

MHP'yi sallayan Erdoğan'ın ses kaydı MHP'yi sallayan Erdoğan'ın ses kaydı MHP'yi sallayan Erdoğan'ın ses kaydı

MHP Grup Başkanvekili Yusuf Halaçoğlu, TBMM Genel Kurulu kürsüsünden Ipad'inden Erdoğan ile bir televizyon yöneticisine ait olduğu iddia edilen bir telefon görüşmesinin ses kaydını dinletti.

"BAHÇELİ'NİN KONUŞMALARINI KALDIRIN" TALİMATI

Halaçoğlu, Erdoğan'ın görüşmede, televizyon yöneticisinden MHP lideri Devlet Bahçeli'nin konuşmalarının altyazı olarak geçmesinin kaldırılmasını istediğini savundu. Halaçoğlu konuya ilişkin olarak, "Herhalde sansürden tutun da yapacağımız internet görüşmelerine kadar, bir skandalı hepiniz gözler önünde görebilecek durumdasınız. Aslında her şey iflas etmiştir. Kendi dikta rejimini nasıl kurduklarını ortaya koymuştur. Bütün basının nasıl kontrol altına alınarak, nasıl bir dolap çevrildiği gözler önüne serilmiştir. Ayıptır." dedi.

CHP'Lİ MELDA ONUR: SES KAYDINA ŞAŞIRMADIM

CHP'li Melda Onur ise internete düşen basına sansür talimatını içeren ses kaydına şaşırmadıklarını belirtirken, Özal, Demirel ve Çiller döneminde gazeteciler olarak bu tür baskılara karşı dik durduklarını kaydetti.

Halaçoğlu'nun ses kaydını dinletmesi, AK Parti sıralarında tepkiyle karşılandı.

İşte Yusuf Halaçoğlu'nun Erdoğan'a ait olduğunu iddia ettiği ses kaydı: 

Kaynak: Haber Kaynağı


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    199 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • LEYLA
      / @ MERTCAN

      09 Şubat 2014 Pazar 23:28

      EVET KORKAK OLDUĞU İÇİN YAPIYOR
      Cevapla

    • LAZ-SAVCI X-OGLU

      06 Şubat 2014 Perşembe 10:50

      5 sene önce Dogu Perincek de yolsuzluklarimizi dinletti. $imdi nerede?
      Cevapla

    • efe

      06 Şubat 2014 Perşembe 09:24

      hic yazik degil,bahcelide ahlak,haysiyet varmi, konusma yaparken,ben televizyonu kapatiyorum. cocuklar görmesin,hep küfür,hep kakaret ve camur.önce insan gibi konusmayi ögrenin,sonra akpartiyi elestirin.
      Cevapla

    • ali

      06 Şubat 2014 Perşembe 09:19

      sizin gibi seytanlar,olunca ben basbakana hak veriyorum,cünkü bahcelinin konusmalari hep hakaretten ibaret.insan olunuz insan,iblislesmeyin,yalandan yere camura yatmayin.sizler sanki hemagarada büyümüssünüz,hic sizde haysiyet ve ahlak yok.hep iftira ,küfür,sizden bir sey olmaz,
      Cevapla

    • acıgercek
      / @ REEL

      06 Şubat 2014 Perşembe 09:13

      gocam deel mi sever de doverde diyorsun yani, biraz iş yaptı diye her türlü ırza gecmeye hakkı var diyorsun oyle mi? iaşemi versin de ne yapıyorsa yapsın diyorsun oyle mi? sen gbler için hersey para her sey menfaat bu hükümet en temel değerlerin altını oyuyor devletin içini bosaltıyor sen hala yolda kömürde makarnadasın bu yuzden bu memleket iflah olmaz
      Cevapla

    • büyüartık
      / @ halenurseker

      06 Şubat 2014 Perşembe 09:10

      halnur kendini kadınlar matinesinde sandın herhalde agzında sakızla yorum yapmıs gb bir halin var zeka yasın kac 3 mü? bu lafları ilkokul bebeleri birbirlerini kızdırmak icin soylerdi anlasılan sen hala orada kalmışsın yazık sana
      Cevapla

    • MERTCAN

      06 Şubat 2014 Perşembe 02:06

      Basbakanumuz bu kadar acizmi yahu. Kendi bizzat arıyor... Ne gerek varki %50 arkanda haberden yazıdan korkmaya ne gerek var... Bırakın herkes özgürce konuşsun.. Ortaya cıktı simdi ne oldu...
      Cevapla

    • yesinler sizleri

      06 Şubat 2014 Perşembe 01:17

      keske sizler gercekten iyi olsaydinizda sizelere oy verseydik yahu turkiye hep diktatorluktu her zaman diktator ler oldu sizlerde iyi degildiniz. diktatorlugu sizlerden ogrendi bu sistem. sizlerin birbirinizi yemeniz adina sizden daha guclu diktator olan mevcut sistemi desteklemekte bir zarar gormuyorum yesin sizi sonra onuda yiyenler cikar cookk guzeeell oluyro mllet cikyakliyordu sadce simdi sizdi ciyaklayin acitiyor deglilmi
      Cevapla

    • selim
      / @ atıla naz

      06 Şubat 2014 Perşembe 01:02

      Adam eleştiri yapmıyor gösteriyor. sadece belli kanalları seyredersen böyle beynin sulanır.
      Cevapla

    • KADİM.
      / @ orhanak12

      06 Şubat 2014 Perşembe 00:59

      Memleketi terketmesi gereken insanlar kim. yolsusluk kanunsuzlukusulsüzlük yapıp memleketi sömürenlermi yoksa delili elinde gün gibi bariz bi şekilde ortaya dökenler mi? aK PARTİLİ OLABİLİRSİN AMA BU TABLODA SUSMAN LAZIM.
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Gökhan Türkmen evlendi!
      MAGAZİN02 Eylül 20142184 Kez İzlendi!
      Gökhan Türkmen evlendi!1 yıldır beraber olduğu Sinem Aksoy ile evlilik kararı alan Gökhan Türkmen dün gece nikah kıydı.
      Tacıyla kaybolan güzellik kraliçesi ortaya çıktı
      YAŞAM02 Eylül 20142936 Kez İzlendi!
      Tacıyla kaybolan güzellik kraliçesi ortaya çıktıGeçtiğimiz mayıs ayında Güney Kore'de düzenlenen Miss Asya Pasifik Güzellik Yarışması'nda birinci seçilen ancak kraliçe unvanı geri alındı diye Swarovski taşlarla kaplı 100 bin dolarlık tacıyla kayıplara karışan May Myat Noe, ortaya çıktı.
      Destek için çıplak fotoğraflarını paylaştılar
      YAŞAM02 Eylül 2014
      Destek için çıplak fotoğraflarını paylaştılar3833 Kez İzlendi!
      2015'te beklenen otomobiller
      EKONOMİ02 Eylül 2014
      2015'te beklenen otomobiller 4228 Kez İzlendi!
      Tatilcilerden paravana tepki
      GÜNCEL02 Eylül 2014
      Tatilcilerden paravana tepki1685 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.