06 Temmuz 2015

2015 İFTAR VE SAHUR SAYACI

  • 00 SAAT
  • :
  • 00 DAKİKA
  • :
  • 00 SANİYE
TÜM İLLER İÇİN İFTAR VE SAHUR SAYACI

POLİTİKA

Güncelleme :05-02-2014 14:12|Haber Tarihi :05-02-2014 09:27199 Yorum

MHP'yi sallayan Erdoğan'ın ses kaydı

MHP Grup Başkanvekili Yusuf Halaçoğlu, TBMM Genel Kurul çalışmalarına katılarak konuşma yaptı. Erdoğan'ın "sansür talimatı" verdiği iddiasını içeren ses kaydını dinletti.

MHP'yi sallayan Erdoğan'ın ses kaydı MHP'yi sallayan Erdoğan'ın ses kaydı MHP'yi sallayan Erdoğan'ın ses kaydı

MHP Grup Başkanvekili Yusuf Halaçoğlu, TBMM Genel Kurulu kürsüsünden Ipad'inden Erdoğan ile bir televizyon yöneticisine ait olduğu iddia edilen bir telefon görüşmesinin ses kaydını dinletti.

"BAHÇELİ'NİN KONUŞMALARINI KALDIRIN" TALİMATI

Halaçoğlu, Erdoğan'ın görüşmede, televizyon yöneticisinden MHP lideri Devlet Bahçeli'nin konuşmalarının altyazı olarak geçmesinin kaldırılmasını istediğini savundu. Halaçoğlu konuya ilişkin olarak, "Herhalde sansürden tutun da yapacağımız internet görüşmelerine kadar, bir skandalı hepiniz gözler önünde görebilecek durumdasınız. Aslında her şey iflas etmiştir. Kendi dikta rejimini nasıl kurduklarını ortaya koymuştur. Bütün basının nasıl kontrol altına alınarak, nasıl bir dolap çevrildiği gözler önüne serilmiştir. Ayıptır." dedi.

CHP'Lİ MELDA ONUR: SES KAYDINA ŞAŞIRMADIM

CHP'li Melda Onur ise internete düşen basına sansür talimatını içeren ses kaydına şaşırmadıklarını belirtirken, Özal, Demirel ve Çiller döneminde gazeteciler olarak bu tür baskılara karşı dik durduklarını kaydetti.

Halaçoğlu'nun ses kaydını dinletmesi, AK Parti sıralarında tepkiyle karşılandı.

İşte Yusuf Halaçoğlu'nun Erdoğan'a ait olduğunu iddia ettiği ses kaydı: 

Kaynak: Haber Kaynağı


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    199 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • LEYLA
      / @ MERTCAN

      09 Şubat 2014 Pazar 23:28

      EVET KORKAK OLDUĞU İÇİN YAPIYOR
      Cevapla

    • LAZ-SAVCI X-OGLU

      06 Şubat 2014 Perşembe 10:50

      5 sene önce Dogu Perincek de yolsuzluklarimizi dinletti. $imdi nerede?
      Cevapla

    • efe

      06 Şubat 2014 Perşembe 09:24

      hic yazik degil,bahcelide ahlak,haysiyet varmi, konusma yaparken,ben televizyonu kapatiyorum. cocuklar görmesin,hep küfür,hep kakaret ve camur.önce insan gibi konusmayi ögrenin,sonra akpartiyi elestirin.
      Cevapla

    • ali

      06 Şubat 2014 Perşembe 09:19

      sizin gibi seytanlar,olunca ben basbakana hak veriyorum,cünkü bahcelinin konusmalari hep hakaretten ibaret.insan olunuz insan,iblislesmeyin,yalandan yere camura yatmayin.sizler sanki hemagarada büyümüssünüz,hic sizde haysiyet ve ahlak yok.hep iftira ,küfür,sizden bir sey olmaz,
      Cevapla

    • acıgercek
      / @ REEL

      06 Şubat 2014 Perşembe 09:13

      gocam deel mi sever de doverde diyorsun yani, biraz iş yaptı diye her türlü ırza gecmeye hakkı var diyorsun oyle mi? iaşemi versin de ne yapıyorsa yapsın diyorsun oyle mi? sen gbler için hersey para her sey menfaat bu hükümet en temel değerlerin altını oyuyor devletin içini bosaltıyor sen hala yolda kömürde makarnadasın bu yuzden bu memleket iflah olmaz
      Cevapla

    • büyüartık
      / @ halenurseker

      06 Şubat 2014 Perşembe 09:10

      halnur kendini kadınlar matinesinde sandın herhalde agzında sakızla yorum yapmıs gb bir halin var zeka yasın kac 3 mü? bu lafları ilkokul bebeleri birbirlerini kızdırmak icin soylerdi anlasılan sen hala orada kalmışsın yazık sana
      Cevapla

    • MERTCAN

      06 Şubat 2014 Perşembe 02:06

      Basbakanumuz bu kadar acizmi yahu. Kendi bizzat arıyor... Ne gerek varki %50 arkanda haberden yazıdan korkmaya ne gerek var... Bırakın herkes özgürce konuşsun.. Ortaya cıktı simdi ne oldu...
      Cevapla

    • yesinler sizleri

      06 Şubat 2014 Perşembe 01:17

      keske sizler gercekten iyi olsaydinizda sizelere oy verseydik yahu turkiye hep diktatorluktu her zaman diktator ler oldu sizlerde iyi degildiniz. diktatorlugu sizlerden ogrendi bu sistem. sizlerin birbirinizi yemeniz adina sizden daha guclu diktator olan mevcut sistemi desteklemekte bir zarar gormuyorum yesin sizi sonra onuda yiyenler cikar cookk guzeeell oluyro mllet cikyakliyordu sadce simdi sizdi ciyaklayin acitiyor deglilmi
      Cevapla

    • selim
      / @ atıla naz

      06 Şubat 2014 Perşembe 01:02

      Adam eleştiri yapmıyor gösteriyor. sadece belli kanalları seyredersen böyle beynin sulanır.
      Cevapla

    • KADİM.
      / @ orhanak12

      06 Şubat 2014 Perşembe 00:59

      Memleketi terketmesi gereken insanlar kim. yolsusluk kanunsuzlukusulsüzlük yapıp memleketi sömürenlermi yoksa delili elinde gün gibi bariz bi şekilde ortaya dökenler mi? aK PARTİLİ OLABİLİRSİN AMA BU TABLODA SUSMAN LAZIM.
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      En hızlı şarj olan telefonlar
      BİLİM/TEKNOLOJİ06 Temmuz 201514722 Kez İzlendi!
      En hızlı şarj olan telefonlarTelefon alırken bir çok özelliğe dikkat ediyoruz. Hızlı şarj olan telefonlar karar vermemizi kolaylaştırıyor. İşte hızlı şarj olan telefonlar...
      Zehra sonunda bikinili yakalandı!
      MAGAZİN06 Temmuz 20158047 Kez İzlendi!
      Zehra sonunda bikinili yakalandı!Bikinili fotoğraf vermemek için bir haftadır doğru dürüst denize girmeyen Zehra önceki gün sıcaktan bunalınca pes etti. Zehra'nın genç yaşına rağmen kiloları oldukça dikkat çekti.
      Kalemli telefon arayanlara 6 öneri
      BİLİM/TEKNOLOJİ06 Temmuz 2015
      Kalemli telefon arayanlara 6 öneri5468 Kez İzlendi!
      Marmaris'te 'Korsan tekne' kavgası
      GÜNCEL06 Temmuz 2015
      Marmaris'te 'Korsan tekne' kavgası10014 Kez İzlendi!
      Eskiden örnek çifttik şimdi..
      MAGAZİN06 Temmuz 2015
      Eskiden örnek çifttik şimdi..12705 Kez İzlendi!