30 Ağustos 2014
  • İstanbul
    26°C

     
  • Ankara
    28°C

     
  • İzmir
    32°C

     
Piyasalar
  • BİST80.313
  • Euro2,8455
  • Dolar2,1595
  • Altın598,56

Yerel Seçim 2014

Güncelleme :05-04-2014 11:23|Haber Tarihi :04-04-2014 23:4215 Yorum

Melih Gökçek mazbatasını alıyor

Melih Gökçek mazbatasını alıyor Melih Gökçek mazbatasını alıyor Melih Gökçek mazbatasını alıyor

Ankara Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığına yeniden seçilen Gökçek’in mazbatasını, yarın Ankara Adliyesi Konferans Salonu’nda düzenlenecek törenle alacağı bildirildi.



Haberi Yazdır
Etiketler: Gökçek ,
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

15 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • mcn
    / @ CcC

    05 Nisan 2014 Cumartesi 09:11

    Kendi avukatınız bile kabul etti farkın kapanmayacağını neyin kafasını yaşıyorsunuz siz?
    Cevapla

  • HERŞEY VATAN İÇİN

    05 Nisan 2014 Cumartesi 08:38

    DAVASINI SATANI HALK BÖYLE SATAR.SEN GİT CHP YE KUYRUK OL,UTANMA SIKILMA,SONRADA MHP BAŞARILI DE,ONU DE BUNU DE ŞUNU DE DE DE...MELİH GÖKÇEK İ GERÇEKTEN KUTLUYORUM.YAPILAN İTTİFAKI NASILDA YEDİRDİ CHP YE MHP YE.NE DEMİŞTİ BAŞBAKANIMIZ 40 TANE ÇÜRÜK YUMURTADAN BİR TANE SAĞLAM YUMURTA OLMAZ DİYE.MHP Lİ ARKADAŞLARIMIZDA ANLADILAR HATALARINI FAKAT ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ...
    Cevapla

  • eceroglu kalender.

    05 Nisan 2014 Cumartesi 06:11

    avcunu yalasin melikgokce daha bitmedi.
    Cevapla

  • ismail efe

    05 Nisan 2014 Cumartesi 05:56

    melih gökçek allah hayırlı uğurlu etsin.annenin aksütü gibi başkanlığın helal sana.kutluyorum.ülkemde onurlu kararlı,net kişiliği ve karekterini basit çıkarlarına heba etmeyenlere ne mutlu.saygıyla melih başkan.tek ricam artık tiwitlerle filan asla ilgilenme.şu beş yılı ankaralı kardeşlerime unutamayacakları ilkleri yaşat.
    Cevapla

  • efe han demir.

    05 Nisan 2014 Cumartesi 05:50

    mansur yavaş eğer demorat birisi ise yarın melih gökçeki terik eder.ama kesinlikle gelmez.bu kadar alavere dalavere sonucu kaybedince insan utanıyor tabi ne gerek vardı.düşman askeriylemi mücadele ediyorsunuz böyle kollektif şirket olup.allah haklının yanındadır.helal olsu gökçek.onlarda utançlarında ezim ezim ezilsinler.
    Cevapla

  • Can ATİLLA
    / @ angaralı06

    05 Nisan 2014 Cumartesi 02:27

    SEN ÖYLE BİL DAVAR SİZ GÖT MAKARNACILAR OLDUKTAN SONRA YAKINDA MELKETİN YARISIDA GİTTİ GİDER HALA BURDA DAVARLIK PEŞİNDESİN.
    Cevapla

  • Seyhan

    05 Nisan 2014 Cumartesi 02:20

    Bu mu yani? Neden itiraz değerlendirilmedi? Ağrı da 15 kez yeniden sayılan oylar, Ankara'da bir kez bile neden yapılmadı?
    Cevapla

  • Erkan

    05 Nisan 2014 Cumartesi 01:03

    Ne var birkere daha oylar sayılsa herkesin vicdanı rahatlasa neden bu inat anlamadım başka yerlerde 4 kere oyların sayıldığı oldu Ankara'da ne kimden kaçırılıyor
    Cevapla

  • METEHAN

    05 Nisan 2014 Cumartesi 00:37

    Mansur ve sozde ulkuculere kapak olsun.
    Cevapla

  • CcC

    05 Nisan 2014 Cumartesi 00:16

    Ankara ve Antalya da itirazların kabul edilmeme sebebebi seçimde melih gökçeğin kaybetmesidir. İkinci sayımdan korktular
    Cevapla
Pencereden beton kamyonu girdi
GÜNCEL30 Ağustos 20140 Kez İzlendi!
Pencereden beton kamyonu girdiKağıthane'de 20 ton ağırlığındaki kamyonüstü beton pompalama aracı geri geri kayarak evin duvarına çarptı!
Neslişah Alkoçlar'ın düğünü canlı yayınlandı
MAGAZİN30 Ağustos 20142202 Kez İzlendi!
Neslişah Alkoçlar'ın düğünü canlı yayınlandıNeslişah Alkoçlar ile oyuncu Engin Altan Düzyatan'ın düğünü sosyal medya sayesinde canlı yayınlandı!
'Umutlu tertemiz gelecektir beklenen...'
MAGAZİN30 Ağustos 2014
'Umutlu tertemiz gelecektir beklenen...'1689 Kez İzlendi!
Elif Sümbül sert 33 kilo verdi
MAGAZİN30 Ağustos 2014
Elif Sümbül sert 33 kilo verdi3379 Kez İzlendi!
Türkiye'ye giren Ezidilerin dramı
GÜNCEL30 Ağustos 2014
Türkiye'ye giren Ezidilerin dramı5313 Kez İzlendi!
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.