02 Eylül 2014
  • İstanbul
    27°C

     
  • Ankara
    35°C

     
  • İzmir
    31°C

     
Piyasalar
  • BİST80.825
  • Euro2,8325
  • Dolar2,1555
  • Altın596,15

Yerel Seçim 2014

Güncelleme :05-04-2014 11:23|Haber Tarihi :04-04-2014 23:4215 Yorum

Melih Gökçek mazbatasını alıyor

Melih Gökçek mazbatasını alıyor Melih Gökçek mazbatasını alıyor Melih Gökçek mazbatasını alıyor

Ankara Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığına yeniden seçilen Gökçek’in mazbatasını, yarın Ankara Adliyesi Konferans Salonu’nda düzenlenecek törenle alacağı bildirildi.



Haberi Yazdır
Etiketler: Gökçek ,
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

15 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • mcn
    / @ CcC

    05 Nisan 2014 Cumartesi 09:11

    Kendi avukatınız bile kabul etti farkın kapanmayacağını neyin kafasını yaşıyorsunuz siz?
    Cevapla

  • HERŞEY VATAN İÇİN

    05 Nisan 2014 Cumartesi 08:38

    DAVASINI SATANI HALK BÖYLE SATAR.SEN GİT CHP YE KUYRUK OL,UTANMA SIKILMA,SONRADA MHP BAŞARILI DE,ONU DE BUNU DE ŞUNU DE DE DE...MELİH GÖKÇEK İ GERÇEKTEN KUTLUYORUM.YAPILAN İTTİFAKI NASILDA YEDİRDİ CHP YE MHP YE.NE DEMİŞTİ BAŞBAKANIMIZ 40 TANE ÇÜRÜK YUMURTADAN BİR TANE SAĞLAM YUMURTA OLMAZ DİYE.MHP Lİ ARKADAŞLARIMIZDA ANLADILAR HATALARINI FAKAT ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ...
    Cevapla

  • eceroglu kalender.

    05 Nisan 2014 Cumartesi 06:11

    avcunu yalasin melikgokce daha bitmedi.
    Cevapla

  • ismail efe

    05 Nisan 2014 Cumartesi 05:56

    melih gökçek allah hayırlı uğurlu etsin.annenin aksütü gibi başkanlığın helal sana.kutluyorum.ülkemde onurlu kararlı,net kişiliği ve karekterini basit çıkarlarına heba etmeyenlere ne mutlu.saygıyla melih başkan.tek ricam artık tiwitlerle filan asla ilgilenme.şu beş yılı ankaralı kardeşlerime unutamayacakları ilkleri yaşat.
    Cevapla

  • efe han demir.

    05 Nisan 2014 Cumartesi 05:50

    mansur yavaş eğer demorat birisi ise yarın melih gökçeki terik eder.ama kesinlikle gelmez.bu kadar alavere dalavere sonucu kaybedince insan utanıyor tabi ne gerek vardı.düşman askeriylemi mücadele ediyorsunuz böyle kollektif şirket olup.allah haklının yanındadır.helal olsu gökçek.onlarda utançlarında ezim ezim ezilsinler.
    Cevapla

  • Can ATİLLA
    / @ angaralı06

    05 Nisan 2014 Cumartesi 02:27

    SEN ÖYLE BİL DAVAR SİZ GÖT MAKARNACILAR OLDUKTAN SONRA YAKINDA MELKETİN YARISIDA GİTTİ GİDER HALA BURDA DAVARLIK PEŞİNDESİN.
    Cevapla

  • Seyhan

    05 Nisan 2014 Cumartesi 02:20

    Bu mu yani? Neden itiraz değerlendirilmedi? Ağrı da 15 kez yeniden sayılan oylar, Ankara'da bir kez bile neden yapılmadı?
    Cevapla

  • Erkan

    05 Nisan 2014 Cumartesi 01:03

    Ne var birkere daha oylar sayılsa herkesin vicdanı rahatlasa neden bu inat anlamadım başka yerlerde 4 kere oyların sayıldığı oldu Ankara'da ne kimden kaçırılıyor
    Cevapla

  • METEHAN

    05 Nisan 2014 Cumartesi 00:37

    Mansur ve sozde ulkuculere kapak olsun.
    Cevapla

  • CcC

    05 Nisan 2014 Cumartesi 00:16

    Ankara ve Antalya da itirazların kabul edilmeme sebebebi seçimde melih gökçeğin kaybetmesidir. İkinci sayımdan korktular
    Cevapla
Tıp bu çocuğa çare olamıyor
DÜNYA01 Eylül 20145894 Kez İzlendi!
Tıp bu çocuğa çare olamıyorYuanyan Çin'de doğdu. Henüz 13 aylık ve 13 ayda sadece 50 gram alabildi.
Somalılardan Termik Santrale tepki
GÜNCEL01 Eylül 20141289 Kez İzlendi!
Somalılardan Termik Santrale tepkiMANİSA'nın Soma İlçesi'ne yapılacak 3'üncü termik santral için zeytinliklerin kamulaştırılmasına vatandaşlar tepki gösterdi.
'Barışta Hakkari'de Buluşalım'
GÜNCEL01 Eylül 2014
'Barışta Hakkari'de Buluşalım'2781 Kez İzlendi!
Riva'dan acı haber!
GÜNCEL01 Eylül 2014
Riva'dan acı haber!3130 Kez İzlendi!
Çin'deki bebeğin dramı
DÜNYA01 Eylül 2014
Çin'deki bebeğin dramı2518 Kez İzlendi!
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.