27 Ağustos 2014
  • İstanbul
    30°C

     
  • Ankara
    37°C

     
  • İzmir
    35°C

     
Piyasalar
  • BİST80.736
  • Euro2,8505
  • Dolar2,1625
  • Altın597,94

GÜNDEM

Güncelleme :26-01-2014 12:57|Haber Tarihi :26-01-2014 09:2075 Yorum

Mehter takımı Erdoğan için marş yaptı!

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi mehter takımı Erdoğan için marş yaptı.

Mehter takımı Erdoğan için marş yaptı! Mehter takımı Erdoğan için marş yaptı! Mehter takımı Erdoğan için marş yaptı!

Beyaz Hareket Derneği tarafından halkın iradesine sahip çıkmak amacıyla 17 Ocak'ta Eminönü Meydanı'nda kurulan "Milli İrade Çadırı"nın kapanışı dolayısıyla "Milli İradeye Saygı" mitingi düzenlendi.

Ellerinde, "Egemenlik kayıtsız şartsız Allah'ındır", "Vurmaya değil, sevmeye geldik", "Sevdamız AK, gözümüz kara" yazılı dövizler bulunan gruptakiler, Eminönü Meydanı'nda toplandı.

ERDOĞAN'A MEHTER TAKIMI'NDAN "DİK DUR EĞİLME" MARŞI

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi mehter takımının gösterisinin ardından gruptakiler, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan için besteledikleri, "Dik dur eğilme" marşını seslendirdi.

"Ülkemize oyun oynayanlara asla izin vermeyeceğiz"

Grup adına açıklama yapan Beyaz Hareket Derneği Başkanı Aydın İnci, son 1 aydır Türkiye'nin bir kaosa sürüklenmek istendiğini söyledi.

Türkiye'de son 12 yıldır yapılan hizmetlerin, ülkenin bölgesindeki ve dünyadaki gücünü ortaya koyduğunu vurgulayan İnci, Türkiye'nin küresel güç olma yolunda ilerlediğini kaydetti.

İnci, ekonomik, siyasi ve demokrasi yolunda ilerleyen Türkiye'yi "oyuna getirmeye çalışanlar"ın yine ortaya çıktığını dile getirerek, "Ülkemize oyun oynayanlara asla izin vermeyeceğiz. Gençler olarak hiçbir yapının ülkemizi parçalamasına izin vermeyeceğiz. Hiçbir güç milli iradenin üzerinde değildir. Bu ülke ve millet asla o eski karanlık günlere geri dönmeyecektir" diye konuştu.

"Milli iradeye sahip çıkıyoruz"

Sivil Dayanışma Platformu Başkanı Ayhan Ogan ise Başbakan Erdoğan'ın iktidarı zamanında önemli çalışmalar yapıldığını anlattı.

Bunların yanı sıra daha pek çok önemli projenin hayata geçirildiğini aktaran Ogan, şöyle devam etti:

"Yapılan yatırımlar ve bu atılımlardan ürkenler, mayıs ayında düğmeye bastı. O günden beri Türkiye ekonomisine zarar verecek girişimler yapıyorlar. Biz bunlara boyun mu eğeceğiz? Türkiye'ye, 'Sen bizim izin verdiğimiz kadar büyüyeceksin' diyenlere boyun mu eğeceğiz? Şunu bilsinler ki bu millet bunlara hiç boyun eğmedi ve eğmeyecek. Biz Başbakan'a sahip çıkarak aslında milli iradeye sahip çıkıyoruz."

Konuşmaların ardından miting sona erdi.

 

Kaynak: Haber Kaynağı


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

75 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • BÜYÜK TÜRKİYE

    27 Ocak 2014 Pazartesi 00:33

    BÜLENT KENEŞİN 25.1.2014 ZAMANDAKİ YORUM YAZISINI OKUDUM.(TODAYS ZAMAN YAZARI) BU YAZIYI OKUDUM. AK PARTİ İLE KAVGANIN NEDENİNİ HAMD OLSUN BİLİYORDUM. CAMİAYI ELE GEÇİRMİŞ, CEMAATİN SIRTINDAN ÖRGÜTLENMİŞ PROTESTAN İSLAM(!) IN RESMİ TEMSİLCİSİNİN KALEMİNDEN OKUMUŞ OLMAK BENİ RAHATLATTI. EMİNDİM AMA VİCDANEN RAHATLADIM. VE 30 MART SEÇİMLERİNİN SİYONİZM İLE TÜRKİYE ARASINDA OLACAĞINDAN ARTIK EMİNİM. YAZI ÜZERİNDEN SAATLERCE KONUŞULUR AMA SİYONİZMİN VE SİSİ NİN İŞBİRLİĞİ İLE MISIRDA DARBE YAPILDI. İNSANLAR NAMAZ KILARKEN KATLEDİLDİLER. SEÇİMİ KAZANDIKLARI HALDE ELLERİNDEN ÜLKELERİ SÖKE SÖKE ALINDI. BUNA RAHMEN ALAŞŞAĞI EDİLEN MÜSLÜMAN KARDEŞLER TEK KURŞUN KULLANMADI. AMA BÜLENT KENEŞ BUNLARIN TERÖRİST BİR İSLAMİ ÇİZGİDEN GELDİĞİNİ ANLATIYORDU. TERÖR DEVLETİ İSRAİL EVRENSELLİĞİ(!) TEMSİL ETTİĞİ İÇİN ONLARA DEYİNME İHTİYACI DUYMADI. SAHABE KÜLTÜRÜNDEN GELEN BÜTÜN İSLAMI AKIMLAR HOŞGÖRÜLÜ KELİMELERLE TERÖR KAYNAĞI İLAN ETTİ.UYANIKNALIN BİR HESABI VAR, SAF CEMAAT EHLİ SİZİN HESABINIZ NEDİR.
    Cevapla

  • BÜYÜK TÜRKİYE

    26 Ocak 2014 Pazar 23:21

    YURTTA SULH CİHANDA SULH SÖZÜ HAYBEYE SÖYLENMİŞ BİR SÖZ DEĞİLDİR BANA GÖRE ÖMRÜNÜN YARISI SAVAŞLARDA GEÇEN ATATÜRK,SAVAŞIN İNSANLIĞA KAN GÖZYAŞI VE MUTSUZLUK VE UMUTSUZLUK AŞILADIĞINI GÖRMÜŞTÜR BU SEBEPLERDEN DOLAYIDIR Kİ TÜRKİYEYİ GERMEYE KİMSENİN HAKKI YOK BU GERGİNLİĞİ YARATACAK ATAKLAR KİMDEN GELİRSE GELSİN HİÇ DOĞRU DEĞİLDİR İNŞALLAH BU CENNET VATANDA HUSÜMETLER KALMAZ GÜZELLİKLER OLUR.
    Cevapla

  • vatandaş

    26 Ocak 2014 Pazar 18:28

    hülloooooĞĞĞĞĞ hüllü hüllüuuuuuooooĞĞĞ ahahaha Pu nedir Abi :DD
    Cevapla

  • KüRşAD

    26 Ocak 2014 Pazar 18:06

    Mehter'in de ruhuna el fatiha.... dejenere oldu artik.. Tarihi, dini ve kültürel değerlerimizi tüm Türk Milletine mal olmuşluktan çikarmayin ne olur! yapmayin! sonra o değerleri de birilerinin ötekileştirmesine sebep oluyorsunuz. ayip ediyorsunuz ayip!
    Cevapla

  • kair akınd

    26 Ocak 2014 Pazar 17:35

    marşta yapsan ne yaparsan yap akp yolcu akp gidici devleti bitirdiler cumhuriyet tarihinde ilk defa devlet yok savcı yok polis yok tek güç tek yetkili tayyip olmak istiyor ama bunun en güzel örneği libya,mısır,işin açığı akp saltana alıştı gitmek istemiyor
    Cevapla

  • tosun

    26 Ocak 2014 Pazar 16:51

    feride senin bu dediklerin olmus olsaydi kilictaroglu ayagina kaynarsu dokulmus gibi kanal kanal gezerdi ufak atta civ civler yesin gerceklerle gelin adam calisiyor calmiyor calsaydi turkiyenin durumu on yil onceki gibi olurdu bu hukumetten once calmayan o durustleri anlat ne yapmislar millete yatirimlarini anlatta bilelim angi projeye imza atmislar
    Cevapla

  • Tam bir komedi

    26 Ocak 2014 Pazar 16:36

    Basbakanmi padisahmiSn.Erdogan? traji komik bir durum ,slogandan öte gitmez. Sadece gülümsüyorum! kimmis bu sivil toplum örgütleri onuda merak ettim? Türk olan Mehter takiminin nicin kuruldugunu iyi bilir,ki Dünyanin ilk Askeri düzeni ve bugünün bandosu Türk Ordusunun icatidir. Orduyu Allah Allah nidalariyla psikolojik manevi destektir! Simdu devir degisti daha güclü soysunlar diye mehteran eksikti??
    Cevapla

  • Feride
    / @ poyraz tüfek

    26 Ocak 2014 Pazar 16:32

    İSKİ Skandalı, MİSKİ Sakndalı sen ne saçmalayıp duruyorsun be...! İSKİ Skandalına karışanlar yargılandılar ve cezalarını çektiler. Sen bırak İSKİ Skandalını falan da.. Saadete gel ve Ayakkabı Kutularındaki DÖRTBUÇUK Milyon DOLAR lardan ve Devlete Beş Kuruş Vergi vermemiş olan Bakan oğlunun evinde ele geçirilen Çelik Kasalrdaki ONLARCA MİLYON DOLAR ve AVRO ile o kadar çok Parayı saymada kullandıkları Hırsızlık ve Rüşvet Paralarından bahset...
    Cevapla

  • poyraz tüfek

    26 Ocak 2014 Pazar 16:30

    7-NE YAPTI? MHP, diğer sözlerinde olduğu gibi başörtü ve kadın hususundaki sözlerinde de durmadı. Başörtüsü yasağı MHP?nin iktidar olduğu dönemde İlahiyat Fakülteleri ve İmam-Hatip liselerinde bile uygulanmaya başlandı. Küçücük kız çocukları MHP iktidarında coplandı, bileklerine kelepçe takıldı, çelik yelekli polisler tarafından okullarına alınmadı. ?Başörtüsünü onlar çözemedi, biz çözeceğiz? diye erkeklik naraları atan ve başörtüsü takarak seçim meydanlarında milletin iyi niyetini suiistimal edip, oy avcılığı ve takiyye yapan MHP?nin ilk işi, Meclis?te başörtüsünü çözmek oldu. 21. Dönem Meclis açılışında MHP Antalya Milletvekili
    Cevapla

  • poyraz tüfek

    26 Ocak 2014 Pazar 16:30

    7-NE YAPTI? MHP, diğer sözlerinde olduğu gibi başörtü ve kadın hususundaki sözlerinde de durmadı. Başörtüsü yasağı MHP?nin iktidar olduğu dönemde İlahiyat Fakülteleri ve İmam-Hatip liselerinde bile uygulanmaya başlandı. Küçücük kız çocukları MHP iktidarında coplandı, bileklerine kelepçe takıldı, çelik yelekli polisler tarafından okullarına alınmadı. ?Başörtüsünü onlar çözemedi, biz çözeceğiz? diye erkeklik naraları atan ve başörtüsü takarak seçim meydanlarında milletin iyi niyetini suiistimal edip, oy avcılığı ve takiyye yapan MHP?nin ilk işi, Meclis?te başörtüsünü çözmek oldu. 21. Dönem Meclis açılışında MHP Antalya Milletvekili
    Cevapla
Hande Yener'den Ahmet Kaya sürprizi
MAGAZİN27 Ağustos 20142059 Kez İzlendi!
Hande Yener'den Ahmet Kaya sürpriziHürriyet yazarı Onur Baştürk, Hande Yener’in açıkhava konserinden detayları yazdı...
Başbakan Erdoğan'ın son olağanüstü kongresi
GÜNCEL27 Ağustos 20141660 Kez İzlendi!
Başbakan Erdoğan'ın son olağanüstü kongresiAK Parti'nin bugün Ankara Arena'da gerçekleştirilen birinci olağanüstü kongresinde kurucu Genel Başkan Recep Tayyip Erdoğan partisine veda edecek.
Türkiye'nin unutulmaz parti kongreleri
SİYASET27 Ağustos 2014
Türkiye'nin unutulmaz parti kongreleri4060 Kez İzlendi!
Gülben Ergen doğum gününü sevgilisiyle kutladı
MAGAZİN27 Ağustos 2014
Gülben Ergen doğum gününü sevgilisiyle kutladı2908 Kez İzlendi!
AK Parti'de olağanüstü kongre heyecanı
GÜNCEL27 Ağustos 2014
AK Parti'de olağanüstü kongre heyecanı2263 Kez İzlendi!
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.