28 Temmuz 2014

GÜNDEM

Güncelleme :26-01-2014 12:57|Haber Tarihi :26-01-2014 09:2075 Yorum

Mehter takımı Erdoğan için marş yaptı!

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi mehter takımı Erdoğan için marş yaptı.

Mehter takımı Erdoğan için marş yaptı! Mehter takımı Erdoğan için marş yaptı! Mehter takımı Erdoğan için marş yaptı!

Beyaz Hareket Derneği tarafından halkın iradesine sahip çıkmak amacıyla 17 Ocak'ta Eminönü Meydanı'nda kurulan "Milli İrade Çadırı"nın kapanışı dolayısıyla "Milli İradeye Saygı" mitingi düzenlendi.

Ellerinde, "Egemenlik kayıtsız şartsız Allah'ındır", "Vurmaya değil, sevmeye geldik", "Sevdamız AK, gözümüz kara" yazılı dövizler bulunan gruptakiler, Eminönü Meydanı'nda toplandı.

ERDOĞAN'A MEHTER TAKIMI'NDAN "DİK DUR EĞİLME" MARŞI

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi mehter takımının gösterisinin ardından gruptakiler, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan için besteledikleri, "Dik dur eğilme" marşını seslendirdi.

"Ülkemize oyun oynayanlara asla izin vermeyeceğiz"

Grup adına açıklama yapan Beyaz Hareket Derneği Başkanı Aydın İnci, son 1 aydır Türkiye'nin bir kaosa sürüklenmek istendiğini söyledi.

Türkiye'de son 12 yıldır yapılan hizmetlerin, ülkenin bölgesindeki ve dünyadaki gücünü ortaya koyduğunu vurgulayan İnci, Türkiye'nin küresel güç olma yolunda ilerlediğini kaydetti.

İnci, ekonomik, siyasi ve demokrasi yolunda ilerleyen Türkiye'yi "oyuna getirmeye çalışanlar"ın yine ortaya çıktığını dile getirerek, "Ülkemize oyun oynayanlara asla izin vermeyeceğiz. Gençler olarak hiçbir yapının ülkemizi parçalamasına izin vermeyeceğiz. Hiçbir güç milli iradenin üzerinde değildir. Bu ülke ve millet asla o eski karanlık günlere geri dönmeyecektir" diye konuştu.

"Milli iradeye sahip çıkıyoruz"

Sivil Dayanışma Platformu Başkanı Ayhan Ogan ise Başbakan Erdoğan'ın iktidarı zamanında önemli çalışmalar yapıldığını anlattı.

Bunların yanı sıra daha pek çok önemli projenin hayata geçirildiğini aktaran Ogan, şöyle devam etti:

"Yapılan yatırımlar ve bu atılımlardan ürkenler, mayıs ayında düğmeye bastı. O günden beri Türkiye ekonomisine zarar verecek girişimler yapıyorlar. Biz bunlara boyun mu eğeceğiz? Türkiye'ye, 'Sen bizim izin verdiğimiz kadar büyüyeceksin' diyenlere boyun mu eğeceğiz? Şunu bilsinler ki bu millet bunlara hiç boyun eğmedi ve eğmeyecek. Biz Başbakan'a sahip çıkarak aslında milli iradeye sahip çıkıyoruz."

Konuşmaların ardından miting sona erdi.

 

Kaynak: Haber Kaynağı


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    75 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • BÜYÜK TÜRKİYE

      27 Ocak 2014 Pazartesi 00:33

      BÜLENT KENEŞİN 25.1.2014 ZAMANDAKİ YORUM YAZISINI OKUDUM.(TODAYS ZAMAN YAZARI) BU YAZIYI OKUDUM. AK PARTİ İLE KAVGANIN NEDENİNİ HAMD OLSUN BİLİYORDUM. CAMİAYI ELE GEÇİRMİŞ, CEMAATİN SIRTINDAN ÖRGÜTLENMİŞ PROTESTAN İSLAM(!) IN RESMİ TEMSİLCİSİNİN KALEMİNDEN OKUMUŞ OLMAK BENİ RAHATLATTI. EMİNDİM AMA VİCDANEN RAHATLADIM. VE 30 MART SEÇİMLERİNİN SİYONİZM İLE TÜRKİYE ARASINDA OLACAĞINDAN ARTIK EMİNİM. YAZI ÜZERİNDEN SAATLERCE KONUŞULUR AMA SİYONİZMİN VE SİSİ NİN İŞBİRLİĞİ İLE MISIRDA DARBE YAPILDI. İNSANLAR NAMAZ KILARKEN KATLEDİLDİLER. SEÇİMİ KAZANDIKLARI HALDE ELLERİNDEN ÜLKELERİ SÖKE SÖKE ALINDI. BUNA RAHMEN ALAŞŞAĞI EDİLEN MÜSLÜMAN KARDEŞLER TEK KURŞUN KULLANMADI. AMA BÜLENT KENEŞ BUNLARIN TERÖRİST BİR İSLAMİ ÇİZGİDEN GELDİĞİNİ ANLATIYORDU. TERÖR DEVLETİ İSRAİL EVRENSELLİĞİ(!) TEMSİL ETTİĞİ İÇİN ONLARA DEYİNME İHTİYACI DUYMADI. SAHABE KÜLTÜRÜNDEN GELEN BÜTÜN İSLAMI AKIMLAR HOŞGÖRÜLÜ KELİMELERLE TERÖR KAYNAĞI İLAN ETTİ.UYANIKNALIN BİR HESABI VAR, SAF CEMAAT EHLİ SİZİN HESABINIZ NEDİR.
      Cevapla

    • BÜYÜK TÜRKİYE

      26 Ocak 2014 Pazar 23:21

      YURTTA SULH CİHANDA SULH SÖZÜ HAYBEYE SÖYLENMİŞ BİR SÖZ DEĞİLDİR BANA GÖRE ÖMRÜNÜN YARISI SAVAŞLARDA GEÇEN ATATÜRK,SAVAŞIN İNSANLIĞA KAN GÖZYAŞI VE MUTSUZLUK VE UMUTSUZLUK AŞILADIĞINI GÖRMÜŞTÜR BU SEBEPLERDEN DOLAYIDIR Kİ TÜRKİYEYİ GERMEYE KİMSENİN HAKKI YOK BU GERGİNLİĞİ YARATACAK ATAKLAR KİMDEN GELİRSE GELSİN HİÇ DOĞRU DEĞİLDİR İNŞALLAH BU CENNET VATANDA HUSÜMETLER KALMAZ GÜZELLİKLER OLUR.
      Cevapla

    • vatandaş

      26 Ocak 2014 Pazar 18:28

      hülloooooĞĞĞĞĞ hüllü hüllüuuuuuooooĞĞĞ ahahaha Pu nedir Abi :DD
      Cevapla

    • KüRşAD

      26 Ocak 2014 Pazar 18:06

      Mehter'in de ruhuna el fatiha.... dejenere oldu artik.. Tarihi, dini ve kültürel değerlerimizi tüm Türk Milletine mal olmuşluktan çikarmayin ne olur! yapmayin! sonra o değerleri de birilerinin ötekileştirmesine sebep oluyorsunuz. ayip ediyorsunuz ayip!
      Cevapla

    • kair akınd

      26 Ocak 2014 Pazar 17:35

      marşta yapsan ne yaparsan yap akp yolcu akp gidici devleti bitirdiler cumhuriyet tarihinde ilk defa devlet yok savcı yok polis yok tek güç tek yetkili tayyip olmak istiyor ama bunun en güzel örneği libya,mısır,işin açığı akp saltana alıştı gitmek istemiyor
      Cevapla

    • tosun

      26 Ocak 2014 Pazar 16:51

      feride senin bu dediklerin olmus olsaydi kilictaroglu ayagina kaynarsu dokulmus gibi kanal kanal gezerdi ufak atta civ civler yesin gerceklerle gelin adam calisiyor calmiyor calsaydi turkiyenin durumu on yil onceki gibi olurdu bu hukumetten once calmayan o durustleri anlat ne yapmislar millete yatirimlarini anlatta bilelim angi projeye imza atmislar
      Cevapla

    • Tam bir komedi

      26 Ocak 2014 Pazar 16:36

      Basbakanmi padisahmiSn.Erdogan? traji komik bir durum ,slogandan öte gitmez. Sadece gülümsüyorum! kimmis bu sivil toplum örgütleri onuda merak ettim? Türk olan Mehter takiminin nicin kuruldugunu iyi bilir,ki Dünyanin ilk Askeri düzeni ve bugünün bandosu Türk Ordusunun icatidir. Orduyu Allah Allah nidalariyla psikolojik manevi destektir! Simdu devir degisti daha güclü soysunlar diye mehteran eksikti??
      Cevapla

    • Feride
      / @ poyraz tüfek

      26 Ocak 2014 Pazar 16:32

      İSKİ Skandalı, MİSKİ Sakndalı sen ne saçmalayıp duruyorsun be...! İSKİ Skandalına karışanlar yargılandılar ve cezalarını çektiler. Sen bırak İSKİ Skandalını falan da.. Saadete gel ve Ayakkabı Kutularındaki DÖRTBUÇUK Milyon DOLAR lardan ve Devlete Beş Kuruş Vergi vermemiş olan Bakan oğlunun evinde ele geçirilen Çelik Kasalrdaki ONLARCA MİLYON DOLAR ve AVRO ile o kadar çok Parayı saymada kullandıkları Hırsızlık ve Rüşvet Paralarından bahset...
      Cevapla

    • poyraz tüfek

      26 Ocak 2014 Pazar 16:30

      7-NE YAPTI? MHP, diğer sözlerinde olduğu gibi başörtü ve kadın hususundaki sözlerinde de durmadı. Başörtüsü yasağı MHP?nin iktidar olduğu dönemde İlahiyat Fakülteleri ve İmam-Hatip liselerinde bile uygulanmaya başlandı. Küçücük kız çocukları MHP iktidarında coplandı, bileklerine kelepçe takıldı, çelik yelekli polisler tarafından okullarına alınmadı. ?Başörtüsünü onlar çözemedi, biz çözeceğiz? diye erkeklik naraları atan ve başörtüsü takarak seçim meydanlarında milletin iyi niyetini suiistimal edip, oy avcılığı ve takiyye yapan MHP?nin ilk işi, Meclis?te başörtüsünü çözmek oldu. 21. Dönem Meclis açılışında MHP Antalya Milletvekili
      Cevapla

    • poyraz tüfek

      26 Ocak 2014 Pazar 16:30

      7-NE YAPTI? MHP, diğer sözlerinde olduğu gibi başörtü ve kadın hususundaki sözlerinde de durmadı. Başörtüsü yasağı MHP?nin iktidar olduğu dönemde İlahiyat Fakülteleri ve İmam-Hatip liselerinde bile uygulanmaya başlandı. Küçücük kız çocukları MHP iktidarında coplandı, bileklerine kelepçe takıldı, çelik yelekli polisler tarafından okullarına alınmadı. ?Başörtüsünü onlar çözemedi, biz çözeceğiz? diye erkeklik naraları atan ve başörtüsü takarak seçim meydanlarında milletin iyi niyetini suiistimal edip, oy avcılığı ve takiyye yapan MHP?nin ilk işi, Meclis?te başörtüsünü çözmek oldu. 21. Dönem Meclis açılışında MHP Antalya Milletvekili
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Gülben Ergen sevgilisiyle tatilin tadını çıkartıyor
      MAGAZİN28 Temmuz 201482 Kez İzlendi!
      Gülben Ergen sevgilisiyle tatilin tadını çıkartıyorŞarkıcı Gülben Ergen ile haber spikeri Erhan Çelik, Bodrum-Gündoğan’da ortaya çıktı.
      Hangi ünlü oyuncu şarkıcı oluyor?
      MAGAZİN28 Temmuz 2014554 Kez İzlendi!
      Hangi ünlü oyuncu şarkıcı oluyor?Çağan Irmak’ın son filmi “Unutursam Fısılda”da Ayperi karakterini canlandıran Farah Zeynep Abdullah, şarkıcı oluyor.
      Objektiflere takıldığını fark edince...
      MAGAZİN28 Temmuz 2014
      Objektiflere takıldığını fark edince...1139 Kez İzlendi!
      Nejat İşler taburcu olur olmaz sigara ve alkole başladı
      MAGAZİN28 Temmuz 2014
      Nejat İşler taburcu olur olmaz sigara ve alkole başladı20135 Kez İzlendi!
      Bodrum,Marmaris ve Didim'de sahiller doldu taştı
      GÜNCEL28 Temmuz 2014
      Bodrum,Marmaris ve Didim'de sahiller doldu taştı1628 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.