23 Aralık 2014
  • İstanbul
    9°C

     
  • Ankara
    4°C

     
  • İzmir
    11°C

     
Piyasalar
  • USD2,2375
  • GDAX9.252,56
  • GBP3,5608
  • FTSE6.476,76
  • Euro2,7995
  • Cumhuriyet Altını564,37
  • CAC 404.181,53
  • BIST 10080.476
  • Bilesik Faiz8,56
  • Altın88,720

POLİTİKA

Güncelleme :24-01-2014 00:43|Haber Tarihi :24-01-2014 00:2938 Yorum

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, atılan yumruğun hesabını soracaklarını söyledi.

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'te yaşanan yumruklu kavgaya ilişkin "bu zorbalığın hesabını soracağız" dedi.
 
Kılıçdaroğlu "hukukun çözüldüğü, çöktüğü, bittiği yerde kaba kuvvet, zorbalık öne çıkar. AKP'nin yaptığı budur" dedi. 
 
"CHP hiçbir dönemde ve hiçbir zeminde zorbalığa boyun eğmemiştir, eğmeyecektir. Hukuk içinde kalarak bu kabul edilemez zorbalığın da hesabını soracağız" ifadelerini kullandı.
 
Kavgada yüzünden yaralanan Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan'ı da telefonla arayan Kılıçdaroğlu, geçmiş olsun dileklerini iletti.


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    38 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • meclise sigamamislar

      24 Ocak 2014 Cuma 10:44


    • gerçek

      24 Ocak 2014 Cuma 10:08

      o yumruk atan akp kimse onun heykeli dikilmeli........
      Cevapla

    • GÜZEL BE

      24 Ocak 2014 Cuma 09:56

      NE HESABI ÇOK GÜZEL YUMRUK TEBRİKLER ELİNE SAĞLIK SİZE YUMRUK GÜZEL OLUR CARKCI BAŞI
      Cevapla

    • erdi

      24 Ocak 2014 Cuma 09:44

      kemall zorunuzamı gitti kamer denen zat ince denen zat bunları görmüyon da akp den gelen yumruğumu görüyon bunlar ısınma turları sandıktan kafanıza evel allah öyle bir balyoz inecekki kalan aklında çıkacak ve sende ters merdivene binip kliple gideceksin yürüüüü anca gidersin
      Cevapla

    • ALALET HER KESE LAZIM

      24 Ocak 2014 Cuma 09:31

      Bu Yorumların Etitörlüyünü yapan Görevli yada Elaman AKP den korkuyormusun yoksa sende Makarna beyinlimisin...Hiçmi Hırsızlar Alehin yorum gelmez. bu Ülke gerçekten Vicdanendemi Adeletten yoksun..yada sen o yorumları Site'ye koymuyormusun...
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Ocak 2014 Cuma 09:26

      CHP de çamur at yapışmasada izi kalsın politikası yaparsa, yalanın bedeli olur:) medyamızda eğriyi doğruyu araştırmadan, onlarda yalan üzerinden haber üretmeleri ne manidar bir durum. Misal Flaş kanalı da eğriyi doğruyu araştırmadan savcı gibi yargılama yapıyor,
      Cevapla

    • 3.GÖZ

      24 Ocak 2014 Cuma 09:16

      adam ol kılıçdaroğlu, bak sende yersin sopayı şimdi :)
      Cevapla

    • Erdal

      24 Ocak 2014 Cuma 09:15

      Sen tuvalete gidip, kağıt varmı diye ble soramazsın. Aciz, ezik adam. Batırdın CHP yi.
      Cevapla

    • sinem

      24 Ocak 2014 Cuma 09:00

      siz böyle muhalefet bagıra çagıra iftira ata ata yaparsanız hiç bir şeyin hesabını soramazsınız meclise geldiniz geleli kevga gürültü kıyamet kopuyo sizin yapınız bu birkerede agzından halk için bişey çıksın yok ama sizin yararınıza bişey olsa gece jet hızıyla birleşirsiniz allh sizi bildigi gibi yapsın
      Cevapla

    • engin öz

      24 Ocak 2014 Cuma 08:55

      küfür edin, hakaret edin, insanların damarına basın, sonrada hesap soracakmış ... hassiiieeee...
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Ezgi Sertel üzerine yapılmış capsler
      GÜNCEL23 Aralık 2014621 Kez İzlendi!
      Ezgi Sertel üzerine yapılmış capslerEzgi Sertel Lezzet Haritası programı ile Türkiye'yi geziyor gezerken de yiyor..! İşte bu duruma yapılmış enfes capsler!
      Yılbaşında neden hindi kesilir?
      GÜNCEL22 Aralık 20143235 Kez İzlendi!
      Yılbaşında neden hindi kesilir?Yeni yıl sofralarının vazgeçilmezi hindinin gerçek ritüeli nedir yeni yılda hindi neden yenir?
      Yılın en önemli 10 keşfi arasına girdi!
      KÜLTÜR-SANAT22 Aralık 2014
      Yılın en önemli 10 keşfi arasına girdi!4847 Kez İzlendi!
      Çinlilerin yılbaşı mesaisi!
      EKONOMİ22 Aralık 2014
      Çinlilerin yılbaşı mesaisi!1100 Kez İzlendi!
      'Amma öptün, yeter artık...'
      MEDYA22 Aralık 2014
      'Amma öptün, yeter artık...'1515 Kez İzlendi!