22 Eylül 2014
  • İstanbul
    25°C

     
  • Ankara
    21°C

     
  • İzmir
    27°C

     
Piyasalar
  • BİST77.487
  • Euro2,8765
  • Dolar2,2390
  • Altın585,15

POLİTİKA

Güncelleme :24-01-2014 00:43|Haber Tarihi :24-01-2014 00:2938 Yorum

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, atılan yumruğun hesabını soracaklarını söyledi.

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'te yaşanan yumruklu kavgaya ilişkin "bu zorbalığın hesabını soracağız" dedi.
 
Kılıçdaroğlu "hukukun çözüldüğü, çöktüğü, bittiği yerde kaba kuvvet, zorbalık öne çıkar. AKP'nin yaptığı budur" dedi. 
 
"CHP hiçbir dönemde ve hiçbir zeminde zorbalığa boyun eğmemiştir, eğmeyecektir. Hukuk içinde kalarak bu kabul edilemez zorbalığın da hesabını soracağız" ifadelerini kullandı.
 
Kavgada yüzünden yaralanan Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan'ı da telefonla arayan Kılıçdaroğlu, geçmiş olsun dileklerini iletti.


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    38 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • meclise sigamamislar

      24 Ocak 2014 Cuma 10:44


    • gerçek

      24 Ocak 2014 Cuma 10:08

      o yumruk atan akp kimse onun heykeli dikilmeli........
      Cevapla

    • GÜZEL BE

      24 Ocak 2014 Cuma 09:56

      NE HESABI ÇOK GÜZEL YUMRUK TEBRİKLER ELİNE SAĞLIK SİZE YUMRUK GÜZEL OLUR CARKCI BAŞI
      Cevapla

    • erdi

      24 Ocak 2014 Cuma 09:44

      kemall zorunuzamı gitti kamer denen zat ince denen zat bunları görmüyon da akp den gelen yumruğumu görüyon bunlar ısınma turları sandıktan kafanıza evel allah öyle bir balyoz inecekki kalan aklında çıkacak ve sende ters merdivene binip kliple gideceksin yürüüüü anca gidersin
      Cevapla

    • ALALET HER KESE LAZIM

      24 Ocak 2014 Cuma 09:31

      Bu Yorumların Etitörlüyünü yapan Görevli yada Elaman AKP den korkuyormusun yoksa sende Makarna beyinlimisin...Hiçmi Hırsızlar Alehin yorum gelmez. bu Ülke gerçekten Vicdanendemi Adeletten yoksun..yada sen o yorumları Site'ye koymuyormusun...
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Ocak 2014 Cuma 09:26

      CHP de çamur at yapışmasada izi kalsın politikası yaparsa, yalanın bedeli olur:) medyamızda eğriyi doğruyu araştırmadan, onlarda yalan üzerinden haber üretmeleri ne manidar bir durum. Misal Flaş kanalı da eğriyi doğruyu araştırmadan savcı gibi yargılama yapıyor,
      Cevapla

    • 3.GÖZ

      24 Ocak 2014 Cuma 09:16

      adam ol kılıçdaroğlu, bak sende yersin sopayı şimdi :)
      Cevapla

    • Erdal

      24 Ocak 2014 Cuma 09:15

      Sen tuvalete gidip, kağıt varmı diye ble soramazsın. Aciz, ezik adam. Batırdın CHP yi.
      Cevapla

    • sinem

      24 Ocak 2014 Cuma 09:00

      siz böyle muhalefet bagıra çagıra iftira ata ata yaparsanız hiç bir şeyin hesabını soramazsınız meclise geldiniz geleli kevga gürültü kıyamet kopuyo sizin yapınız bu birkerede agzından halk için bişey çıksın yok ama sizin yararınıza bişey olsa gece jet hızıyla birleşirsiniz allh sizi bildigi gibi yapsın
      Cevapla

    • engin öz

      24 Ocak 2014 Cuma 08:55

      küfür edin, hakaret edin, insanların damarına basın, sonrada hesap soracakmış ... hassiiieeee...
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Sık dişini helası yeniden açılıyor
      GÜNCEL22 Eylül 2014384 Kez İzlendi!
      Sık dişini helası yeniden açılıyorTokat'ta halk arasında 'sık dişini helası' olarak bilinen Osmanlı yapısı yeniden hizmete açılıyor
      Bilinmeyen en korkunç kehanetler
      GÜNCEL22 Eylül 2014783 Kez İzlendi!
      Bilinmeyen en korkunç kehanetlerDünyadaki değişimler ve oluşumlar şuan bilmediğimiz ya da farkında olmadığımız bir olay için zemin hazırlıyor olabilir. Peki ya bu değişimleri, bizlerden önce gören ve insanlığı uyaran kahinler doğruyu söylüyorsa? İşte, Dünya tarihinde en önemli ilk 10 ka
      Renault'un beklenen otomobili Zoe Türkiye'de
      OTOMOBİL22 Eylül 2014
      Renault'un beklenen otomobili Zoe Türkiye'de7119 Kez İzlendi!
      Mehmetçik Suriyeli Kürtlere böyle yardım etti
      GÜNCEL22 Eylül 2014
      Mehmetçik Suriyeli Kürtlere böyle yardım etti8080 Kez İzlendi!
      Deniz Seki için Tekirdağ'da olaylı baskın
      MAGAZİN22 Eylül 2014
      Deniz Seki için Tekirdağ'da olaylı baskın9611 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.