23 Ekim 2014
  • İstanbul
    24°C

     
  • Ankara
    19°C

     
  • İzmir
    24°C

     
Piyasalar
  • BİST79.123
  • Euro2,8295
  • Dolar2,2370
  • Altın593,76

POLİTİKA

Güncelleme :24-01-2014 00:43|Haber Tarihi :24-01-2014 00:2938 Yorum

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, atılan yumruğun hesabını soracaklarını söyledi.

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'te yaşanan yumruklu kavgaya ilişkin "bu zorbalığın hesabını soracağız" dedi.
 
Kılıçdaroğlu "hukukun çözüldüğü, çöktüğü, bittiği yerde kaba kuvvet, zorbalık öne çıkar. AKP'nin yaptığı budur" dedi. 
 
"CHP hiçbir dönemde ve hiçbir zeminde zorbalığa boyun eğmemiştir, eğmeyecektir. Hukuk içinde kalarak bu kabul edilemez zorbalığın da hesabını soracağız" ifadelerini kullandı.
 
Kavgada yüzünden yaralanan Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan'ı da telefonla arayan Kılıçdaroğlu, geçmiş olsun dileklerini iletti.


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    38 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • meclise sigamamislar

      24 Ocak 2014 Cuma 10:44


    • gerçek

      24 Ocak 2014 Cuma 10:08

      o yumruk atan akp kimse onun heykeli dikilmeli........
      Cevapla

    • GÜZEL BE

      24 Ocak 2014 Cuma 09:56

      NE HESABI ÇOK GÜZEL YUMRUK TEBRİKLER ELİNE SAĞLIK SİZE YUMRUK GÜZEL OLUR CARKCI BAŞI
      Cevapla

    • erdi

      24 Ocak 2014 Cuma 09:44

      kemall zorunuzamı gitti kamer denen zat ince denen zat bunları görmüyon da akp den gelen yumruğumu görüyon bunlar ısınma turları sandıktan kafanıza evel allah öyle bir balyoz inecekki kalan aklında çıkacak ve sende ters merdivene binip kliple gideceksin yürüüüü anca gidersin
      Cevapla

    • ALALET HER KESE LAZIM

      24 Ocak 2014 Cuma 09:31

      Bu Yorumların Etitörlüyünü yapan Görevli yada Elaman AKP den korkuyormusun yoksa sende Makarna beyinlimisin...Hiçmi Hırsızlar Alehin yorum gelmez. bu Ülke gerçekten Vicdanendemi Adeletten yoksun..yada sen o yorumları Site'ye koymuyormusun...
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Ocak 2014 Cuma 09:26

      CHP de çamur at yapışmasada izi kalsın politikası yaparsa, yalanın bedeli olur:) medyamızda eğriyi doğruyu araştırmadan, onlarda yalan üzerinden haber üretmeleri ne manidar bir durum. Misal Flaş kanalı da eğriyi doğruyu araştırmadan savcı gibi yargılama yapıyor,
      Cevapla

    • 3.GÖZ

      24 Ocak 2014 Cuma 09:16

      adam ol kılıçdaroğlu, bak sende yersin sopayı şimdi :)
      Cevapla

    • Erdal

      24 Ocak 2014 Cuma 09:15

      Sen tuvalete gidip, kağıt varmı diye ble soramazsın. Aciz, ezik adam. Batırdın CHP yi.
      Cevapla

    • sinem

      24 Ocak 2014 Cuma 09:00

      siz böyle muhalefet bagıra çagıra iftira ata ata yaparsanız hiç bir şeyin hesabını soramazsınız meclise geldiniz geleli kevga gürültü kıyamet kopuyo sizin yapınız bu birkerede agzından halk için bişey çıksın yok ama sizin yararınıza bişey olsa gece jet hızıyla birleşirsiniz allh sizi bildigi gibi yapsın
      Cevapla

    • engin öz

      24 Ocak 2014 Cuma 08:55

      küfür edin, hakaret edin, insanların damarına basın, sonrada hesap soracakmış ... hassiiieeee...
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Twitter'da tavuk döner bombası
      GÜNCEL23 Ekim 20148481 Kez İzlendi!
      Twitter'da tavuk döner bombası'CEREN the IRISH' adlı bir hesaptan atılan tavuk döner tweeti sosyal medyayı salladı.
      Eski kocadan tuhaf açıklama: 'Seviştikten sonra parmaklarını...'
      MAGAZİN23 Ekim 20144716 Kez İzlendi!
      Eski kocadan tuhaf açıklama: 'Seviştikten sonra parmaklarını...'Angelina Jolie ile 2 yıl evli kalan aktör Billy Bob Thornton, evlilikleriyle ilgili çok ilginç bir iddiada bulundu.
      Son kafatası avcıları
      DÜNYA23 Ekim 2014
      Son kafatası avcıları4738 Kez İzlendi!
      Van depreminin üzerinden tam 3 yıl geçti...
      GÜNCEL23 Ekim 2014
      Van depreminin üzerinden tam 3 yıl geçti...1762 Kez İzlendi!
      Fotoğraftaki siyasetçiyi tanıdınız mı?
      SİYASET23 Ekim 2014
      Fotoğraftaki siyasetçiyi tanıdınız mı?4811 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.