31 Ağustos 2015
  • İstanbul
    30°C

     
  • Ankara
    31°C

     
  • İzmir
    37°C

     
Piyasalar
  • USD2,91
  • EURO3,27
  • ALTIN700,00
  • BIST 10075239,53
X Kapat

POLİTİKA

Güncelleme :24-01-2014 00:43|Haber Tarihi :24-01-2014 00:2938 Yorum

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, atılan yumruğun hesabını soracaklarını söyledi.

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'te yaşanan yumruklu kavgaya ilişkin "bu zorbalığın hesabını soracağız" dedi.
 
Kılıçdaroğlu "hukukun çözüldüğü, çöktüğü, bittiği yerde kaba kuvvet, zorbalık öne çıkar. AKP'nin yaptığı budur" dedi. 
 
"CHP hiçbir dönemde ve hiçbir zeminde zorbalığa boyun eğmemiştir, eğmeyecektir. Hukuk içinde kalarak bu kabul edilemez zorbalığın da hesabını soracağız" ifadelerini kullandı.
 
Kavgada yüzünden yaralanan Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan'ı da telefonla arayan Kılıçdaroğlu, geçmiş olsun dileklerini iletti.


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

38 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • meclise sigamamislar

    24 Ocak 2014 Cuma 10:44


  • gerçek

    24 Ocak 2014 Cuma 10:08

    o yumruk atan akp kimse onun heykeli dikilmeli........
    Cevapla

  • GÜZEL BE

    24 Ocak 2014 Cuma 09:56

    NE HESABI ÇOK GÜZEL YUMRUK TEBRİKLER ELİNE SAĞLIK SİZE YUMRUK GÜZEL OLUR CARKCI BAŞI
    Cevapla

  • erdi

    24 Ocak 2014 Cuma 09:44

    kemall zorunuzamı gitti kamer denen zat ince denen zat bunları görmüyon da akp den gelen yumruğumu görüyon bunlar ısınma turları sandıktan kafanıza evel allah öyle bir balyoz inecekki kalan aklında çıkacak ve sende ters merdivene binip kliple gideceksin yürüüüü anca gidersin
    Cevapla

  • ALALET HER KESE LAZIM

    24 Ocak 2014 Cuma 09:31

    Bu Yorumların Etitörlüyünü yapan Görevli yada Elaman AKP den korkuyormusun yoksa sende Makarna beyinlimisin...Hiçmi Hırsızlar Alehin yorum gelmez. bu Ülke gerçekten Vicdanendemi Adeletten yoksun..yada sen o yorumları Site'ye koymuyormusun...
    Cevapla

  • Burdayiz.

    24 Ocak 2014 Cuma 09:26

    CHP de çamur at yapışmasada izi kalsın politikası yaparsa, yalanın bedeli olur:) medyamızda eğriyi doğruyu araştırmadan, onlarda yalan üzerinden haber üretmeleri ne manidar bir durum. Misal Flaş kanalı da eğriyi doğruyu araştırmadan savcı gibi yargılama yapıyor,
    Cevapla

  • 3.GÖZ

    24 Ocak 2014 Cuma 09:16

    adam ol kılıçdaroğlu, bak sende yersin sopayı şimdi :)
    Cevapla

  • Erdal

    24 Ocak 2014 Cuma 09:15

    Sen tuvalete gidip, kağıt varmı diye ble soramazsın. Aciz, ezik adam. Batırdın CHP yi.
    Cevapla

  • sinem

    24 Ocak 2014 Cuma 09:00

    siz böyle muhalefet bagıra çagıra iftira ata ata yaparsanız hiç bir şeyin hesabını soramazsınız meclise geldiniz geleli kevga gürültü kıyamet kopuyo sizin yapınız bu birkerede agzından halk için bişey çıksın yok ama sizin yararınıza bişey olsa gece jet hızıyla birleşirsiniz allh sizi bildigi gibi yapsın
    Cevapla

  • engin öz

    24 Ocak 2014 Cuma 08:55

    küfür edin, hakaret edin, insanların damarına basın, sonrada hesap soracakmış ... hassiiieeee...
    Cevapla
    Bu elma her derde deva!
    Sonbaharda mutlaka görülmesi gereken 10 yer
    YAŞAM31 Ağustos 2015109 Kez İzlendi!
    Sonbaharda mutlaka görülmesi gereken 10 yerSeyahat sitesi Fodors, sonbaharda turistlerin mutlaka görmesi gereken yerleri sıraladı.
    İşte Peygamber Efendimizin evi ve eşyaları
    DİNİ BİLGİLER31 Ağustos 2015395 Kez İzlendi!
    İşte Peygamber Efendimizin evi ve eşyalarıSuudi Arabistan´ın Cidde şehrinde Hazreti Muhammed´in hayatını geçirdiği mütevazı evin replikası yapıldı.
    25 yıldır öyle bir yerde yaşıyor ki...
    DÜNYA31 Ağustos 2015
    25 yıldır öyle bir yerde yaşıyor ki... 1968 Kez İzlendi!
    Dünyanın en eski Kur'an-ı Kerim'i hakkında şok iddia!
    GÜNCEL31 Ağustos 2015
    Dünyanın en eski Kur'an-ı Kerim'i hakkında şok iddia!1524 Kez İzlendi!
    İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları kim kimdir?
    MEDYA31 Ağustos 2015
    İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları kim kimdir?1569 Kez İzlendi!