26 Kasım 2014
  • İstanbul
    8°C

     
  • Ankara
    7°C

     
  • İzmir
    13°C

     
Piyasalar
  • USD2,2375
  • GDAX9.252,56
  • GBP3,5608
  • FTSE6.476,76
  • Euro2,7995
  • Cumhuriyet Altını564,37
  • CAC 404.181,53
  • BIST 10080.476
  • Bilesik Faiz8,56
  • Altın85,371

POLİTİKA

Güncelleme :24-01-2014 00:43|Haber Tarihi :24-01-2014 00:2938 Yorum

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, atılan yumruğun hesabını soracaklarını söyledi.

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'te yaşanan yumruklu kavgaya ilişkin "bu zorbalığın hesabını soracağız" dedi.
 
Kılıçdaroğlu "hukukun çözüldüğü, çöktüğü, bittiği yerde kaba kuvvet, zorbalık öne çıkar. AKP'nin yaptığı budur" dedi. 
 
"CHP hiçbir dönemde ve hiçbir zeminde zorbalığa boyun eğmemiştir, eğmeyecektir. Hukuk içinde kalarak bu kabul edilemez zorbalığın da hesabını soracağız" ifadelerini kullandı.
 
Kavgada yüzünden yaralanan Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan'ı da telefonla arayan Kılıçdaroğlu, geçmiş olsun dileklerini iletti.


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

38 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • meclise sigamamislar

    24 Ocak 2014 Cuma 10:44


  • gerçek

    24 Ocak 2014 Cuma 10:08

    o yumruk atan akp kimse onun heykeli dikilmeli........
    Cevapla

  • GÜZEL BE

    24 Ocak 2014 Cuma 09:56

    NE HESABI ÇOK GÜZEL YUMRUK TEBRİKLER ELİNE SAĞLIK SİZE YUMRUK GÜZEL OLUR CARKCI BAŞI
    Cevapla

  • erdi

    24 Ocak 2014 Cuma 09:44

    kemall zorunuzamı gitti kamer denen zat ince denen zat bunları görmüyon da akp den gelen yumruğumu görüyon bunlar ısınma turları sandıktan kafanıza evel allah öyle bir balyoz inecekki kalan aklında çıkacak ve sende ters merdivene binip kliple gideceksin yürüüüü anca gidersin
    Cevapla

  • ALALET HER KESE LAZIM

    24 Ocak 2014 Cuma 09:31

    Bu Yorumların Etitörlüyünü yapan Görevli yada Elaman AKP den korkuyormusun yoksa sende Makarna beyinlimisin...Hiçmi Hırsızlar Alehin yorum gelmez. bu Ülke gerçekten Vicdanendemi Adeletten yoksun..yada sen o yorumları Site'ye koymuyormusun...
    Cevapla

  • Burdayiz.

    24 Ocak 2014 Cuma 09:26

    CHP de çamur at yapışmasada izi kalsın politikası yaparsa, yalanın bedeli olur:) medyamızda eğriyi doğruyu araştırmadan, onlarda yalan üzerinden haber üretmeleri ne manidar bir durum. Misal Flaş kanalı da eğriyi doğruyu araştırmadan savcı gibi yargılama yapıyor,
    Cevapla

  • 3.GÖZ

    24 Ocak 2014 Cuma 09:16

    adam ol kılıçdaroğlu, bak sende yersin sopayı şimdi :)
    Cevapla

  • Erdal

    24 Ocak 2014 Cuma 09:15

    Sen tuvalete gidip, kağıt varmı diye ble soramazsın. Aciz, ezik adam. Batırdın CHP yi.
    Cevapla

  • sinem

    24 Ocak 2014 Cuma 09:00

    siz böyle muhalefet bagıra çagıra iftira ata ata yaparsanız hiç bir şeyin hesabını soramazsınız meclise geldiniz geleli kevga gürültü kıyamet kopuyo sizin yapınız bu birkerede agzından halk için bişey çıksın yok ama sizin yararınıza bişey olsa gece jet hızıyla birleşirsiniz allh sizi bildigi gibi yapsın
    Cevapla

  • engin öz

    24 Ocak 2014 Cuma 08:55

    küfür edin, hakaret edin, insanların damarına basın, sonrada hesap soracakmış ... hassiiieeee...
    Cevapla
    Bu elma her derde deva!
    İvana Sert  Beren Saat'in kıyafetini beğenmedi
    GÜNCEL26 Kasım 2014244 Kez İzlendi!
    İvana Sert Beren Saat'in kıyafetini beğenmedi‘Bu Tarz Benim’in jüri üyesi İvana Sert, Hafta Sonu Dergisi’ne verdiği röportajda Beren Saat’in tarzını beğenmediğini söylemiş
    Herkes ona o Erdoğan'a baktı
    GÜNCEL26 Kasım 2014916 Kez İzlendi!
    Herkes ona o Erdoğan'a baktıErdoğan Kongrede konuşma yaparken gözler Erdoğan’ın bir yabancı hayranındaydı.
    THY hostesi bu pozlar yüzünden işinden oldu
    GÜNCEL26 Kasım 2014
    THY hostesi bu pozlar yüzünden işinden oldu1158 Kez İzlendi!
    Hülya Avşar: 'Evden çıplak çıkarız olur biter...'
    MAGAZİN26 Kasım 2014
    Hülya Avşar: 'Evden çıplak çıkarız olur biter...'3333 Kez İzlendi!
    Zerrin Özer'den olay biseksüel açıklaması
    MAGAZİN26 Kasım 2014
    Zerrin Özer'den olay biseksüel açıklaması3437 Kez İzlendi!