25 Ekim 2014
  • İstanbul
    22°C

     
  • Ankara
    14°C

     
  • İzmir
    22°C

     
Piyasalar
  • BİST79.417
  • Euro2,8285
  • Dolar2,2335
  • Altın590,89

POLİTİKA

Güncelleme :24-01-2014 00:43|Haber Tarihi :24-01-2014 00:2938 Yorum

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, atılan yumruğun hesabını soracaklarını söyledi.

Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu Kılıçdaroğlu o yumrukla ilgili konuştu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'te yaşanan yumruklu kavgaya ilişkin "bu zorbalığın hesabını soracağız" dedi.
 
Kılıçdaroğlu "hukukun çözüldüğü, çöktüğü, bittiği yerde kaba kuvvet, zorbalık öne çıkar. AKP'nin yaptığı budur" dedi. 
 
"CHP hiçbir dönemde ve hiçbir zeminde zorbalığa boyun eğmemiştir, eğmeyecektir. Hukuk içinde kalarak bu kabul edilemez zorbalığın da hesabını soracağız" ifadelerini kullandı.
 
Kavgada yüzünden yaralanan Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan'ı da telefonla arayan Kılıçdaroğlu, geçmiş olsun dileklerini iletti.


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    38 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • meclise sigamamislar

      24 Ocak 2014 Cuma 10:44


    • gerçek

      24 Ocak 2014 Cuma 10:08

      o yumruk atan akp kimse onun heykeli dikilmeli........
      Cevapla

    • GÜZEL BE

      24 Ocak 2014 Cuma 09:56

      NE HESABI ÇOK GÜZEL YUMRUK TEBRİKLER ELİNE SAĞLIK SİZE YUMRUK GÜZEL OLUR CARKCI BAŞI
      Cevapla

    • erdi

      24 Ocak 2014 Cuma 09:44

      kemall zorunuzamı gitti kamer denen zat ince denen zat bunları görmüyon da akp den gelen yumruğumu görüyon bunlar ısınma turları sandıktan kafanıza evel allah öyle bir balyoz inecekki kalan aklında çıkacak ve sende ters merdivene binip kliple gideceksin yürüüüü anca gidersin
      Cevapla

    • ALALET HER KESE LAZIM

      24 Ocak 2014 Cuma 09:31

      Bu Yorumların Etitörlüyünü yapan Görevli yada Elaman AKP den korkuyormusun yoksa sende Makarna beyinlimisin...Hiçmi Hırsızlar Alehin yorum gelmez. bu Ülke gerçekten Vicdanendemi Adeletten yoksun..yada sen o yorumları Site'ye koymuyormusun...
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Ocak 2014 Cuma 09:26

      CHP de çamur at yapışmasada izi kalsın politikası yaparsa, yalanın bedeli olur:) medyamızda eğriyi doğruyu araştırmadan, onlarda yalan üzerinden haber üretmeleri ne manidar bir durum. Misal Flaş kanalı da eğriyi doğruyu araştırmadan savcı gibi yargılama yapıyor,
      Cevapla

    • 3.GÖZ

      24 Ocak 2014 Cuma 09:16

      adam ol kılıçdaroğlu, bak sende yersin sopayı şimdi :)
      Cevapla

    • Erdal

      24 Ocak 2014 Cuma 09:15

      Sen tuvalete gidip, kağıt varmı diye ble soramazsın. Aciz, ezik adam. Batırdın CHP yi.
      Cevapla

    • sinem

      24 Ocak 2014 Cuma 09:00

      siz böyle muhalefet bagıra çagıra iftira ata ata yaparsanız hiç bir şeyin hesabını soramazsınız meclise geldiniz geleli kevga gürültü kıyamet kopuyo sizin yapınız bu birkerede agzından halk için bişey çıksın yok ama sizin yararınıza bişey olsa gece jet hızıyla birleşirsiniz allh sizi bildigi gibi yapsın
      Cevapla

    • engin öz

      24 Ocak 2014 Cuma 08:55

      küfür edin, hakaret edin, insanların damarına basın, sonrada hesap soracakmış ... hassiiieeee...
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      230 koyun uçurumdan atladı!
      GÜNCEL24 Ekim 20141412 Kez İzlendi!
      230 koyun uçurumdan atladı!Koyunlardan biri uçurumdan düşünce ardından atlayan 230 koyun telef oldu, 100 koyun ise kayboldu.
      Başkonsolosluklarda 'sarı toz' alarmı
      GÜNCEL24 Ekim 20141011 Kez İzlendi!
      Başkonsolosluklarda 'sarı toz' alarmı İstanbul'da başkonsolosluklara zarf içinde gönderilen "sarı toz" polisi alarma geçirdi.
      Melek yüzlü olduğunu bakmayın
      YAŞAM24 Ekim 2014
      Melek yüzlü olduğunu bakmayın4463 Kez İzlendi!
      Yemekten sonra bunları yapmayın
      GÜNCEL24 Ekim 2014
      Yemekten sonra bunları yapmayın3753 Kez İzlendi!
      Günün ilginç ve komik fotoğrafları...
      MİZAH24 Ekim 2014
      Günün ilginç ve komik fotoğrafları...5659 Kez İzlendi!