28 Kasım 2014
  • İstanbul
    12°C

     
  • Ankara
    8°C

     
  • İzmir
    16°C

     
Piyasalar
  • USD2,2375
  • GDAX9.252,56
  • GBP3,5608
  • FTSE6.476,76
  • Euro2,7995
  • Cumhuriyet Altını564,37
  • CAC 404.181,53
  • BIST 10080.476
  • Bilesik Faiz8,56
  • Altın84,377

POLİTİKA

Güncelleme :21-03-2014 17:56|Haber Tarihi :21-03-2014 17:5350 Yorum

Kemal Kılıçdaroğluna ayakkabılı saldırı!

Kemal Kılıçdaroğluna ayakkabılı saldırı! Kemal Kılıçdaroğluna ayakkabılı saldırı! Kemal Kılıçdaroğluna ayakkabılı saldırı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğu, Gaziantep mitinginde Twitter yasağını eleştirerek, "Twitter'i en çok gençler kullanıyor. Bu seçimlerde 2,5 milyon gencimiz oy kullanacak. Özgür Türkiye, iyi demokrasi, düşüncelerini özgürce açıklamak, aş ve iş için, Twitter, Facebook yasağı kalkması için bayram havasında sandığa gidecek ve diktatöre demokrasi dersi vereceğiz" dedi.

Konuşması sırasında Kılıçdaroğlu'na kutu içinde getirdiği spor ayakkabısını atan bir kişi ise polis tarafından gözaltına alındı.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, öğle saatlerinde beraberinde eşi ve parti kurmayları ile birlikte Gaziantep'e geldi.

Özel uçakla kente gelen ve partililer tarafından karşılanan Kılıçdaroğlu, konvoy eşliğinde şehir turu yaptıktan sonra yaklaşık 25 bin kişinin toplandığı Demokrasi Meydanı'nda partililerine hitap etti.

Türkiye'nin Suriye politikasını eleştiren Kılıçdaroğlu, CHP İktidarında tüm komşularla barış içerisinde yaşanacağını ifade etti.

17 Aralık rüşvet ve yolsuzluk operasyonlarının ardından çıkan ses kayıtlarının montaj olduğunun savunulduğunu ancak çağrılarına rağmen Başbakan Erdoğan'ın bunun aksini ispatlayamadığını ifade eden CHP Lideri Kılıçdaroğlu, 'Hiçbirisi montaj değil. Antep ne kadar gerçekse bunlarda o kadar gerçek' diyerek şöyle konuştu: "Antep'in vicdanına sesleniyorum; ayın 30'unda sandığa gideceksiniz ya helale ya harama oy vereceksiniz. Helalden yana oy kullanacağız, harama ortak olmayacağız. Bu milletin vicdanı harama ortaklığı kabul etmez."

"DİKTATÖRE DEMOKRASİ DERSİ VERECEĞİZ"

Twitter'e getirilen yasağı da eleştiren ve bu sosyal ağı en çok kullanan kesim olan 2,5 milyon gencin ilk kez sandığa gideceğini ifade eden Kılıçdaroğlu şöyle konuştu: "Dün Bursa'da konuşmuş bu başçalan. Niye başçalan diyorum onu da söyleyeyim. Balık baştan kokar diye bir atasözü var. O götürüyor, bakanları götürüyor, banka genel müdürü götürüyor, işadamları götürüyor. En baştaki yaparsa 'o götürdü ben niye götürmeyeyim' diyen genel müdür 4,5 milyon doları ayakkabı kutusuna yerleştiriyor. Bakın bir gerçek daha hiçbir zaman 'bu ses bana ait ses değildir' demedi, diyemedi.

Şimdi yasaklar getiriyor. Dün konuşmuş 'Twitter yasağı getireceğim' demiş getirmiş. Gençler en çok siz kullanıyorsunuz Twiter'i, size sesleniyorum. İlk kez 2,5 milyon gencimiz bu seçimlerde oy kullanacak. O gençlere sesleniyorum; özgür Türkiye istiyor musunuz?, iyi bir demokrasi istiyor musunuz?, düşüncelerini özgürce açıklamak istiyor musunuz?, aş ve işiniz olsun istiyor musun? Twitter yasakları kalksın istiyor musunuz? Facebook yasağı kalksın istiyor musunuz? O zaman adres belli. Ayın 30'unda sandığa kol kola, omuz omuza, bir bayram havasında gideceğiz ve diktatöre demokrasi dersi vereceğiz."

AYAKKABI ATAN ŞÜPHELİYE GÖZALTI

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, platformda konuştuğu sırada kalabalıktaki bir kişi tarafından ayakkabı attı. Kılıçdaroğlu'nun bacağına temas eden ayakkabılar, koruma polisleri tarafından platformdan alındı. Polisler tarafından ayakkabıyı attığı belirlenen 31 yaşındaki Mehmet Yıldız ise gözaltına alındı. Polis Merkezi'ne götürülen Yıldız'ın işsiz olduğu ve 8 ayrı suçtan sabıkası olduğu bildirildi.

buyuk.20140321175224.jpg
  



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

50 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • l

    22 Mart 2014 Cumartesi 10:37

    akp alakasi yok umutun parayla isi olmaz iftra atmayin
    Cevapla

  • YİĞİT

    22 Mart 2014 Cumartesi 01:14

    altaki arkadaşın yazılarına katılmamak münkün deil. Akıllı ve sağduyulu vatandaşlarımıza sesleniyorum!!17 Aralık 2013 gününden,bu güne kadar medya da gündem oluşturan haberler, Başbakan Tayyib ERDOĞAN karşıtlığı üzerine yapılan haberlerdir.Hiç düşündünüz mü?Ben çok düşündüm ve bu haberlerin yapılmasında 3 KAFADAR MEDYAS’ı koalisyonI(chp+mhp+cemaat)olarak çalışmaktadır..Bu 3 kafadarlar için varsa yoksa Tayyib ERDOĞAN’ın yıkılmasıdır.,karşılığında birilerini çocuklarının ölmesi falan önemli değildir!!, bu uğurda binlerce kişinin ölmesi “3 kafadarların” umurunda değildir .Ak-Parti’ ve Başbakan YIKILDIKTAN SONRA daha iyisi KARŞIMIZA çıkmayacaktır ÜLKE olarak PERİŞANLIK başlayacaktır.ABD nin amacı da BUDUR ? Türk siyasetini küçük parçalara ayırıp.istediği gibi yönetmektir.ABD, iznim olmadan Türkiyede hiç kimse hükümetler kuramaz ve istemediğim devletlerle ticaret yapamaz ve hiçbir başbakan ABD ye kafa tutamaz,tutan olursa o ülkeyi bulduğum ahmaklar eliyle karıştırırm diyor
    Cevapla

  • ankaralı

    22 Mart 2014 Cumartesi 00:57

    ayakkabılar kılıçdaroğluna,kutuları kime.daha fazla kutumu lazım oldu.
    Cevapla

  • megri megri
    / @ Müdür

    21 Mart 2014 Cuma 23:53

    çaycı müdür yorumunu okumadım bile. çünkü saçmalıyorsun. megri megri megri megri. türkçe olimpiyatları yasaklayan başbakan istiklal marşını ancak reklam filminde okur.
    Cevapla

  • Kim BU Tayyip
    / @ Müdür

    21 Mart 2014 Cuma 23:22

    Emevilerin uygulamalarıyla günümüz politikalarının bu kadar örtüşmesine ‘tarih tekerrür ediyor’ diyebilirsiniz. O gün, Müslümanlar eğer haksızlık karşısında yekvücut olsalar ve Hakk’a ayna olmak için melun Yezit’e biati değil, baş vermeyi tercih eden Hz. Hüseyin’in yanında olmayı seçselerdi; İslam dünyası bugün kardeşlik, eşitlik, adalet, hakça paylaşım ve demokrasi konularında dünyanın yıldızı olurdu. Ne acıdır ki o günlerin baskı, şiddet ve istismarı günümüze uyarlanmış olarak devam etmektedir.” Kısacası, AKP’nin yüzü, Emevi yüzüdür vesselam!
    Cevapla

  • Kim Bu Tayyip
    / @ Müdür

    21 Mart 2014 Cuma 23:21

    AB Bakanlığı ve Başmüzakereciliğe atanan Mevlüt Çavuşoğlu’nun babası Osman Çavuşoğlu da “Seviniyoruz, Başbakanımızı Allah gönderdi. Başbakanımızın takdiriyle de oğlum bakanlığa geldi. Türkiye’ye hayırlı olsun, Türkiye için çalışsın istiyorum” diyordu zaten! AKP Bursa Milletvekili Hüseyin Şahin ise Başbakan Tayyip Erdoğan’ı överken “O’na dokunmak ibadettir” demişti!
    Cevapla

  • Aral__B

    21 Mart 2014 Cuma 22:38

    Ankara'daki Büyükelçilikler kendi ülkelerine nasıl Rapor gönderiyor?____________________ Dünya ülkelerinin başkentlerinde Türkiye acaba nasıl görünüyor ?....
    Cevapla

  • Müdür
    / @ Tarih tekekrrürden ibarettir

    21 Mart 2014 Cuma 22:30

    Akıllı ve sağduyulu vatandaşlarımıza sesleniyorum!!17 Aralık 2013 gününden,bu güne kadar medya da gündem oluşturan haberler, Başbakan Tayyib ERDOĞAN karşıtlığı üzerine yapılan haberlerdir.Hiç düşündünüz mü?Ben çok düşündüm ve bu haberlerin yapılmasında 3 KAFADAR MEDYAS’ı koalisyonI(chp+mhp+cemaat)olarak çalışmaktadır..Bu 3 kafadarlar için varsa yoksa Tayyib ERDOĞAN’ın yıkılmasıdır.,karşılığında birilerini çocuklarının ölmesi falan önemli değildir!!, bu uğurda binlerce kişinin ölmesi “3 kafadarların” umurunda değildir .Ak-Parti’ ve Başbakan YIKILDIKTAN SONRA daha iyisi KARŞIMIZA çıkmayacaktır ÜLKE olarak PERİŞANLIK başlayacaktır.ABD nin amacı da BUDUR ? Türk siyasetini küçük parçalara ayırıp.istediği gibi yönetmektir.ABD, iznim olmadan Türkiyede hiç kimse hükümetler kuramaz ve istemediğim devletlerle ticaret yapamaz ve hiçbir başbakan ABD ye kafa tutamaz,tutan olursa o ülkeyi bulduğum ahmaklar eliyle karıştırırm diyor
    Cevapla

  • yiğido

    21 Mart 2014 Cuma 22:14

    ayakkabıya yazık olmuş
    Cevapla

  • e.k

    21 Mart 2014 Cuma 21:30

    alt takımlara isabet etmiş.
    Cevapla
    Bu elma her derde deva!
    Mehmet Ali Şahin eşini gözyaşlarıyla uğurladı
    SİYASET28 Kasım 2014105 Kez İzlendi!
    Mehmet Ali Şahin eşini gözyaşlarıyla uğurladıAK Parti'li Mehmet Ali Şahin eşi Saniye Şahin'in cenaze töreninde gözyaşlarına boğuldu
    En iyi altın yatırımı nasıl yapılır?
    EKONOMİ28 Kasım 2014690 Kez İzlendi!
    En iyi altın yatırımı nasıl yapılır?Forbes dergisi altına en iyi yatırımın nasıl yapılacağı konusunda tavsiyeler verdi.
    Lady Gaga yine şaşırtmadı!Bu ne hal lady!
    MAGAZİN28 Kasım 2014
    Lady Gaga yine şaşırtmadı!Bu ne hal lady!2273 Kez İzlendi!
    Binanın üzerine vinç devrildi
    YAŞAM28 Kasım 2014
    Binanın üzerine vinç devrildi1491 Kez İzlendi!
    Bahçeli'nin konvoyunda korkunç kaza
    GÜNCEL28 Kasım 2014
    Bahçeli'nin konvoyunda korkunç kaza563 Kez İzlendi!