26 Ekim 2014
  • İstanbul
    20°C

     
  • Ankara
    15°C

     
  • İzmir
    21°C

     
Piyasalar
  • BİST79.417
  • Euro2,8285
  • Dolar2,2335
  • Altın590,89

GÜNDEM

Güncelleme :14-01-2014 14:01|Haber Tarihi :14-01-2014 10:24235 Yorum

Kaset savaşı başladı Gülen'in kaseti çıktı

Fethullah Gülen ve Cemaate ait olduğu iddia edilen ses kasetleri piyasaya sürüldü. Dün de MİT'ten bir yetkilinin kaseti yayınlanmıştı.

Kaset savaşı başladı Gülen'in kaseti çıktı Kaset savaşı başladı Gülen'in kaseti çıktı Kaset savaşı başladı Gülen'in kaseti çıktı

İNTERNET HABER - AK Parti ile Cemaat arasındaki restleşmede beklenen kaset savaşı patladı.

Dün MİT'den bir yetkiliye ait olduğu iddia edilen ses kaseti piyasaya sürüldü. Bugün de karşı atak geldi ve herkesi sarsan Gülen ve Cemaat kaseti internete yüklendi.


Hem hükümete yakın gazetelerin yazarları hem de Cemaat'in Gazeteciler ve Yazarlar Vakfı haftalar öncesinden kaset savaşlarının başlayacağını haber vermişti.

Yeni Akit yazarı Abdurrahman Dilipak'a göre bu kaset savaşlarında 'belden aşağı' görüntüler ortaya çıkartılacaktı. Ancak kaset savaş beklendiği gibi 'yataktan' başlamadı. Bunun yerine iş dünyası ve MİT üzerinden kıyamet koptu.

ÖNCE MİT KASETİ DÜŞTÜ


Kamuoyu ve okurlarımızın bilgisine


Piyasaya servis edilen Cemaat kaseti kurumumuza da geldi. Ancak yayın ilkelerimiz gereği gizli ve gayri yasal yollarla elde edilen ses ya da görüntülü kayıtları yayınlamıyoruz.

Rasim Ozan Kütahyalı'ya ait olduğu iddia edilen kaseti yayınlamadığımız gibi dün de MİT'den bir üst düzey yetkiliye ait olduğu iddia edilen ses kasetine sitemizde yer vermedik.

İnternethaber Yayın Grubu'na ait sitelerde 'kaset savaşlarında' duracağımız yer hukuk ve uluslararası gazetecilik ilkeleridir.


Dün MİT'deki bir üst düzey yetkilinin Paris cinayetleri zanlısı Ömer Güney ile yaptığı iddia edilen bir ses kaydı internet üzerinden servise kondu.

Kaset hükümeti ve MİT'i zor durumda bırakacak iddialarla yüklüydü.

Adalet Bakanı Bekir Bozdağ "Fransa da öldürülen kadınlarla MİT’in ve diğer birimlerinin isminin karıştırılması tamamen iftira kampanyasıdır" diyerek olay kasetin özel amaçla dizayn edildiğini iddia etti.
(BEKİR BOZDAĞ KASET AÇIKLAMASI TAMAMI)
mi̇t-pari̇s-ci̇nayeti̇-ses-kaydi.jpg
BUGÜN CEMAAT VE GÜLEN KASETİ

Kaset savaşlarında bugün ise Cemaat'teki "üst düzey abilere ve Gülen"e ait olduğu iddia edilen kayıtlar servise kondu.

Kayıtlardan bır kısmı Fethullah Gülen'in konuşmalarına ait. İşadamlarıyla ilgili istişareler ve talimatları yer alıyor.

Piyasaya sürülen Cemaat kasetinin iktidar ile hizmet hareketi arasındaki savaşın daha da şiddetleneceği şeklinde yorumlandı.



Haberi Yazdır
Etiketler: kaset , kaset savaşı , cemaat , ak parti , mit ,
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    235 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • once akil iman degil

      31 Ocak 2014 Cuma 21:18

      Turkiye cok ilerledi diyenler turkiyenin dunyadaki siralmasina birbaksin 1980 den beri 15 ve 18 ci siralarda dolasip duruyor neyi ilerlemis herkesin cebinde cep telefonu altinda araba olunca ilerledik zannediyorlar dunya degisiyor bizde ayak uyduruyoruz sadece cehaletimiz aldi basini gidiyor.
      Cevapla

    • asım kılıç
      / @ celal gün

      19 Ocak 2014 Pazar 18:20

      ileri geri konuşmak insana birşey sağlamaz allah herkesin niyetine göre verecek
      Cevapla

    • Kaysr Ahmet Yalçın
      / @ celal gün

      17 Ocak 2014 Cuma 10:03

      Teşekkür ederim Allah razı olsun hislerimize tercümanlık yaptınız.
      Cevapla

    • SEHZADE
      / @ celal gün

      16 Ocak 2014 Perşembe 23:31

      ALLAH HAKLI HAKSIZI BİR GÜN ORTAYA ÇIKARACAK O ZAMAN NEDİYECEKSİNİZ
      Cevapla

    • celal gün
      / @ DENİZ

      16 Ocak 2014 Perşembe 02:01

      ya ne hocası... 30-40 kişinin (dershaneciler) menfaati için ülkeyi kaosa götüren vatan hainlerinin bile yapamayacağı zarar verene nasıl alim deriz ya. alim ilim sahibidir. alim beddua etmez. salya sümük lanet okumaz. hocaysa din öğretir, bankalrla tüccarla dirsek temasında olmaz. vatanını seviyosa cezasıda varsa gelecek ülkesinde çekecek."emekli maaşımdan başka geirim yok diyor" nasıl amerikada saraylarda yaşıyor. bu ülkeyi kaosa götürdüğü için elim mahşerde yakasında olacvak hakkım helal etmiyorum.
      Cevapla

    • nejl@

      15 Ocak 2014 Çarşamba 12:52

      hocanı bişy yaptığı yok halen anlamıyormusunuz bunların hepsi tuzak...islama gönül vermiş her alime yapılan tuzaklardan biridir...bedüzzaman said nursiyede isftira atıldı zamanında...peygamber efendimizi bile yalanlayanlar iftira edenler varken bu ne ki...arkadaşlar allah rızası için aklınızı kullanın bizi bize düşürmek dinimizi yok etmek istiyorlar...çünkü hizmet edenlerin çoğalması bazı dinsizlere imansızlara battı ve böyle planlar yapmaya karar verdiler...bizim millet byle şeylere inanmamalı....hayatını açın okuyun hoca efendinin bu zamana kadr vaazlarıı dinleyn hizmetlerini ödüllerine bakın türkçe olimpiyatları en güzel örnektir...Varsa bunda bir suç unsuru versinler mahkemeye hesabını sorsunlar. AKP nin bankayı batırma teşebbüsünde bi hukuksuzluk yok da kurtarma girişimi için iş adamlarından ricada mı sıkıntı var. AKP yolsuzluğun üzerini örtmeye çalışıyor ama Cenab-ı Hak razı olmayacak buna inşallah
      Cevapla

    • nejla

      15 Ocak 2014 Çarşamba 12:47

      Varsa bunda bir suç unsuru versinler mahkemeye hesabını sorsunlar. AKP nin bankayı batırma teşebbüsünde bi hukuksuzluk yok da kurtarma girişimi için iş adamlarından ricada mı sıkıntı var. AKP yolsuzluğun üzerini örtmeye çalışıyor ama Cenab-ı Hak razı olmayacak buna inşallah
      Cevapla

    • hakan soydas

      15 Ocak 2014 Çarşamba 03:38

      bu adamin dini inancindan supheliyim bu zamana kadar destekledik ama safmisik dinler arasi diyaloglardan sonra iyice sapitti yeni din icad ettiler sanirim yahudi islam diye cunku uygulamalari harfiyen yahudi sistemi cikar para hak huku dinlememezlik paran varsa bizden yoksa sizden acimasiz b cikar soygunu dune kadar aglamakli sizlamakli din iman bugune geldiler ulkeyi hkumeti dusurme girisim;eri bukadar hainlik sadece bunlarda goroyoruz uyanalim kendimize gelelim bizi icten yok etmeye yonelik yahudi tuzagi .
      Cevapla

    • baltacı mehmet
      / @ Antiçarşı

      14 Ocak 2014 Salı 23:41

      ..valla 11 yılda Türkiye epey gitti de ne hikmetse bi Baltacı gidemedi,acep kimin bedduasını aldıysa..abe ben 11 yılda şunu anladım,vitesi illa ki ileri vitese takacaksın,maazallah Baltacı gibi geri vitesle gidersen hem maaşına SGK ortak olur,dükkanına da e hacizle Mehmet Şimşek..üle satsan satılmıyo,atsan atılmıyo,yıksan yıkılmıyo,mübarek CHP genel merkezi sanki..
      Cevapla

    • Antiçarşı
      / @ baltacı mehmet

      14 Ocak 2014 Salı 23:23

      baltarcı, sen hangi ülkede yaşıyorsun bilemiyorum. Heralde Türkiyede yaşamıyorsun. Eğer 11 yılda ülkenin nerden nereye geldiğini farkedemediysen muhtemeldir hem zihin engellisin. O yüzden bir zihin engelliye hükümetin yaptıklarını da anlatmaya gerek yok.
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Kurtlar Vadisi'nde olay yaratan ölümler
      MEDYA25 Ekim 201421097 Kez İzlendi!
      Kurtlar Vadisi'nde olay yaratan ölümlerKurtlar Vadisi'nin ölen efsane karakterlerini sizler için derledik. Dizi başladığından bu yana 35 efsane karakter yaşamını yitirdi
      Twitter'a ne oldu?
      BİLİM/TEKNOLOJİ25 Ekim 20143810 Kez İzlendi!
      Twitter'a ne oldu?Twitter’da sabah saatlerinden itibaren bir aksaklık yaşanıyor
      Dünyanın en mutsuz kızı!
      YAŞAM25 Ekim 2014
      Dünyanın en mutsuz kızı!9935 Kez İzlendi!
      Bursa'da 673 kiloluk köpek balığı
      GÜNCEL25 Ekim 2014
      Bursa'da 673 kiloluk köpek balığı20283 Kez İzlendi!
      İşte Jennifer Lawrence'ın yeni malikanesi!
      MAGAZİN25 Ekim 2014
      İşte Jennifer Lawrence'ın yeni malikanesi!11535 Kez İzlendi!