24 Temmuz 2014

Yerel Seçim 2014

Güncelleme :01-03-2014 21:06|Haber Tarihi :01-03-2014 16:2013 Yorum

Fatma Şahin seçim yarışına iddialı başladı

Eski Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı ve Ak Parti Gaziantep Belediye Başkan adayı Fatma Şahin, Gaziantep'te seçim çalışmalarına tam gaz devam ediyor.

Fatma Şahin seçim yarışına iddialı başladı Fatma Şahin seçim yarışına iddialı başladı Fatma Şahin seçim yarışına iddialı başladı

30 Mart Yerel Seçimlerine kısa bir süre kala çalışmalarını hızlandıran Gaziantep Ak Parti Belediye Başkan adayı Fatma Şahin, Şehitkamil Kültür Merkezi'nde, büyük gururla seçim projelerini tanıttı. 

İşte Fatma Şahin'in seçim projeleri:

'GAZİANTEP SUYU DAHA TEMİZ VE UCUZ İÇECEK'

Daha yaşanabilir daha mutlu Gaziantep için daha temiz hava, daha temiz su diyoruz. Orman ve Su işleri bakanımız, 2013 yılını Gaziantep yılı ilan etti. Göksu'da bir su var, diğer sulardan farklı. Elektrik gideri yok. Yıllık 60 trilyon elektrik gideri var. Su medeniyettir diyoruz. Gaziantep suyu daha temiz ve daha ucuz içecek. Bunun için Düzbağ barajını yapacağız.

9 ilçemiz, hepsi birbirinden önemli hepsi çok kıymetli. 781 mahalemizde hiçbir ayrımcılık yapmayacağız.

screen-shot-1435-04-30-at-5.31.06-pm.png
Gaziantepli vatandaşlara, tüm ilçeler için bağlantı yolları, toplu konutlar, meydan ve parklar, su arıtma tesisleri sözü veren Fatma Şahin, projelerini profesyonelce hazırlanmış slayt gösterileriyle konuklarına aktardı ve "Kalkınma demokraside başlar. Tek başımıza değil bütün belediyelerimizle, sayın başbakanımızın liderliğinde yerel kalkınmaya devam edeceğiz diyoruz. Bütün takımlarımızı huzurlarınıza davet ediyor ve saygılarımı sunuyorum." dedi.

buyuk.20140301174949.jpg



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

13 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • cuma türk

    05 Nisan 2014 Cumartesi 11:11

    otobüs beklemede osadik metro istiyoruz
    Cevapla

  • antepli vatandas
    / @ ÖTÜKENLİ KURT

    02 Mart 2014 Pazar 09:27

    Sen hangi gezegende yaşıyorsun. Malsin belli ki. Fatma Şahin seçimi kesin kazanacağı için parti bayrağı bile astirmiyor. Minimum % 60 bekleniyor. Ara sira hata veren beynini formatla
    Cevapla

  • Kamil

    02 Mart 2014 Pazar 09:17

    Gaziantepli yiğitler bakalım yolsuzluk ve rüşvet içinde boğulanlara yardım eli uzatacaklar mı!?
    Cevapla

  • murrrr
    / @ VATAN

    02 Mart 2014 Pazar 03:10

    kadının kiralardan haberi bile yoktur eline tutuşturmuşlardır metni onu okuyordur.
    Cevapla

  • ENGELLİ

    02 Mart 2014 Pazar 00:56

    İNŞAALLAH ŞAHİN KAZANAMAZ ŞUNKİ ENGELLİLERE VE YAŞLILARA VERMİŞ OLDUGU SÖZÜ YERİNE GETİRMEDİ
    Cevapla

  • Asil TÜRK

    01 Mart 2014 Cumartesi 23:14

    ARTIK PARANIN KİMDE OLDUĞUNU ÖĞRENDİK DE İMANIN KİMDE OLDUĞUNU ALLAH BİLİR..
    Cevapla
  • Bu MHP lilerin ve Bahçeli'nin kendiliklerinden bir haber'e konu olduklarını görmedim.Daha kendi projelerini anlattıklarını görmedim.MHP lilerin ve Bahçeli'nin yaptıkları tek iş " Başbakan günübirlik ne açıklamışsa" MHP lilerde bu açıklamalara" günü birlik cevap vermek"olmuştur.MHP lilerin yaptığı siyaset Başbakanın açıklamalarına cevap vermek gibi ucuz siyaset anlayışıdır.MHP parti olarak 3.sıradadır ve seçimlerde iddiası da yoktur.Ak-Partinin dağılmasını ve oradan gelecek muhafazakar seçmenleri beklemektedirler,buda olmayacağına göre avuçlarını ovuşturmakla zaman geçireceklerdir
    Cevapla

  • t.c

    01 Mart 2014 Cumartesi 21:42

    getirdikleri suriyelileri ne yapacaklar
    Cevapla

  • ÖTÜKENLİ KURT

    01 Mart 2014 Cumartesi 21:24

    G.Antepte Ak-Partili Fatma Şahin'e yakın aday MHP Mustafa Erzin dir.Fatma Şahin seçimi kaybederse MHP nin adayı başkan olacaktır.
    Cevapla

  • ÖTÜKENLİ KURT

    01 Mart 2014 Cumartesi 21:24

    G.Antepte Ak-Partili Fatma Şahin'e yakın aday MHP Mustafa Erzin dir.Fatma Şahin seçimi kaybederse MHP nin adayı başkan olacaktır.
    Cevapla
Kapalı Çarşı çökmek üzere!
YAŞAM24 Temmuz 20141729 Kez İzlendi!
Kapalı Çarşı çökmek üzere!Dünyanın en büyük ve en eski alışveriş merkezi, 553 yıllık Kapalıçarşı alarm veriyor.
İsrail'den çıplak gözaltı
DÜNYA24 Temmuz 20142900 Kez İzlendi!
İsrail'den çıplak gözaltıİsrail ordusunun, Gazze’deki çatışmalarda tutukladığı çok sayıda Filistinli'ye yaptığı muameleyi ortaya koyan fotoğraflar İsrail'de yayın yapan Walla haber sitesi tarafından yayımlandı.
Bu fotoğraflar yürek hoplatıyor!
MAGAZİN24 Temmuz 2014
Bu fotoğraflar yürek hoplatıyor!4255 Kez İzlendi!
Porsche Cayenne Gençleşti
OTOMOBİL24 Temmuz 2014
Porsche Cayenne Gençleşti1330 Kez İzlendi!
Bu icatlar sizi hayrete düşürecek!
YAŞAM24 Temmuz 2014
Bu icatlar sizi hayrete düşürecek!7718 Kez İzlendi!
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.