25 Mayıs 2015
  • İstanbul
    25°C

     
  • Ankara
    29°C

     
  • İzmir
    28°C

     

POLİTİKA

Güncelleme :05-03-2014 00:22|Haber Tarihi :04-03-2014 20:0212 Yorum

Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu!

Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu! Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu! Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu!

Başbakan Erdoğan, Rusya lideri Putin ile bir telefon görüşmesi yaptı. Kırım'daki krizin ele alındığı görüşmede Erdoğan, uluslararası hukukun dikkate alınması gerektiğini ifade etti.
 
Kırım'da yaşanan kriz, dünya siyasetinin gündem maddesi olmaya devam ediyor.
 
Konuyla ilgili Başbakan Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'i telefonla aradı.
 
Yaklaşık 25 dakika sürdüğü belirtilen görüşmede Erdoğan, Putin'e özetle şunları söyledi:
 
"Ukrayna'daki istikrarsızlık tüm bölgeyi olumsuz etkiler. Ülkedeki krize çözüm bulmak Ukrayna'nın görevi.
 
Mevcut krizin aşılmasında uluslararası hukuk dikkate alınmalı.
 
Tatar ve Rus toplumlarının Ukraynalılar ile barış içinde yaşaması için gerekli ortamın el birliğiyle oluşturulması gerekiyor."


Haberi Yazdır
Etiketler: erdoğan , putin , telefon , rusya , kırım ,
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    12 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • musa21

      05 Mart 2014 Çarşamba 17:28

      Putin'in ses kayıtları erdoğan'da varsa etkili olur belki :))
      Cevapla

    • amed semsür

      05 Mart 2014 Çarşamba 11:22

      putin erdogandan cok korkmus yarin dinini degistrip müslüman olup türk vatandasligina gececekmis bu sabah bende putile 15 dakika tlf görüsmesi yaptim size müjdeyi vermemi söyledi
      Cevapla

    • antifasist

      05 Mart 2014 Çarşamba 09:35

      Putin erdogani dinleseydi diyen arkadas suriye olayini unutma erdogani nasil susturdular konussa ya simdi ne turkiye ne avrupa durdurmak ister putini hepsinin cikari var savas olursa bu konular bizi asar ne putin ne avrupa nede erdogan karin doyurmuyor biz ekmegimizi nerden cikarabiliriz ona bakalim
      Cevapla

    • antifasist

      05 Mart 2014 Çarşamba 04:17

      Fasizmin basa geldigi bir ulkede asla baris olmaz etnik kokenliler herzaman ezilecektir tipki hitlerin almanyada yaptigi gibi ve bu halen devam etmek yabancilar her zaman irkci sozlerle taciz edilmekte bence putin en dogrusunu yapiyor yilanin basini kucukken ezeceksin
      Cevapla

    • hanifi akar

      05 Mart 2014 Çarşamba 02:12

      Obama abisinden emir gelmistir putini ara diye,aslinda bilal oglan putine birkac ayakkabi kutusu gonderse kriz cozulebilir....
      Cevapla

    • Yusuf D.

      05 Mart 2014 Çarşamba 00:52

      Bazı yorumcu arkadaşlar Putın'in Erdogan'ı umursamadıgını düşünüyor,evet eskiden değil Putin Malta bile umursamazdı bizi,bu yüzden böyle asagılık kompleksi oluşması normaldir,ama şimdi durum değişti,bugün Erdogan sayesinde artık bölgesinde güç ve söz sahibi bir Türkiye var,hiç merak etmeyin Putın bal gibi dinliyor Erdogan'ı..atın artık şu kompleksinizi üzerinizden.
      Cevapla

    • jamaika hanın valisi

      04 Mart 2014 Salı 22:17

      Putin çok dikkate almıştır öneriyi !!!!!!
      Cevapla

    • Halil

      04 Mart 2014 Salı 22:01

      dünya lideri putine fırça çekip akıllı ol demiş putinde emredersin abi hemen ukranyadan askerlerimi çekiyorum diye cevap vermiş. haaa...ha.... ha....
      Cevapla

    • vatan kutsalsa 28tr

      04 Mart 2014 Salı 21:52

      obamaylada filistini konusmustu ne oldu yazsanizda benda sonucu ögrensem
      Cevapla

    • yalan haber salana

      04 Mart 2014 Salı 21:45

      bedava verseler bu kez de talan ediyorlar dersiniz...magdur bendim yapılandırdım yer sahibi oldum allh razı olsun hukumetten
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Halit ve Bergüzar'ın ailecek piknik keyfi
      MAGAZİN25 Mayıs 20152018 Kez İzlendi!
      Halit ve Bergüzar'ın ailecek piknik keyfiBergüzar Korel ve Halit Ergenç, havaların ısınmasını fırsat bilip oğulları Ali’yle birlikte pikniğe çıktı.
      Ünlü filmlerin gerçek mekanları
      MEDYA25 Mayıs 20151752 Kez İzlendi!
      Ünlü filmlerin gerçek mekanlarıÜnlü film ve dizilerin çekildiği mekanlar bir blogcu tarafından böyle görüntülendi
      Haftanın en çok beğenilen fotoğrafları
      GÜNCEL24 Mayıs 2015
      Haftanın en çok beğenilen fotoğrafları4684 Kez İzlendi!
      Kalabalığın sanata dönüşmüş hali
      DÜNYA24 Mayıs 2015
      Kalabalığın sanata dönüşmüş hali5827 Kez İzlendi!