23 Kasım 2014
  • İstanbul
    10°C

     
  • Ankara
    8°C

     
  • İzmir
    15°C

     
Piyasalar
  • USD2,2375
  • GDAX9.252,56
  • GBP3,5608
  • FTSE6.476,76
  • Euro2,7995
  • Cumhuriyet Altını564,37
  • CAC 404.181,53
  • BIST 10080.476
  • Bilesik Faiz8,56
  • Altın86,019

POLİTİKA

Güncelleme :05-03-2014 00:22|Haber Tarihi :04-03-2014 20:0212 Yorum

Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu!

Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu! Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu! Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu!

Başbakan Erdoğan, Rusya lideri Putin ile bir telefon görüşmesi yaptı. Kırım'daki krizin ele alındığı görüşmede Erdoğan, uluslararası hukukun dikkate alınması gerektiğini ifade etti.
 
Kırım'da yaşanan kriz, dünya siyasetinin gündem maddesi olmaya devam ediyor.
 
Konuyla ilgili Başbakan Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'i telefonla aradı.
 
Yaklaşık 25 dakika sürdüğü belirtilen görüşmede Erdoğan, Putin'e özetle şunları söyledi:
 
"Ukrayna'daki istikrarsızlık tüm bölgeyi olumsuz etkiler. Ülkedeki krize çözüm bulmak Ukrayna'nın görevi.
 
Mevcut krizin aşılmasında uluslararası hukuk dikkate alınmalı.
 
Tatar ve Rus toplumlarının Ukraynalılar ile barış içinde yaşaması için gerekli ortamın el birliğiyle oluşturulması gerekiyor."


Haberi Yazdır
Etiketler: erdoğan , putin , telefon , rusya , kırım ,
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

12 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • musa21

    05 Mart 2014 Çarşamba 17:28

    Putin'in ses kayıtları erdoğan'da varsa etkili olur belki :))
    Cevapla

  • amed semsür

    05 Mart 2014 Çarşamba 11:22

    putin erdogandan cok korkmus yarin dinini degistrip müslüman olup türk vatandasligina gececekmis bu sabah bende putile 15 dakika tlf görüsmesi yaptim size müjdeyi vermemi söyledi
    Cevapla

  • antifasist

    05 Mart 2014 Çarşamba 09:35

    Putin erdogani dinleseydi diyen arkadas suriye olayini unutma erdogani nasil susturdular konussa ya simdi ne turkiye ne avrupa durdurmak ister putini hepsinin cikari var savas olursa bu konular bizi asar ne putin ne avrupa nede erdogan karin doyurmuyor biz ekmegimizi nerden cikarabiliriz ona bakalim
    Cevapla

  • antifasist

    05 Mart 2014 Çarşamba 04:17

    Fasizmin basa geldigi bir ulkede asla baris olmaz etnik kokenliler herzaman ezilecektir tipki hitlerin almanyada yaptigi gibi ve bu halen devam etmek yabancilar her zaman irkci sozlerle taciz edilmekte bence putin en dogrusunu yapiyor yilanin basini kucukken ezeceksin
    Cevapla

  • hanifi akar

    05 Mart 2014 Çarşamba 02:12

    Obama abisinden emir gelmistir putini ara diye,aslinda bilal oglan putine birkac ayakkabi kutusu gonderse kriz cozulebilir....
    Cevapla

  • Yusuf D.

    05 Mart 2014 Çarşamba 00:52

    Bazı yorumcu arkadaşlar Putın'in Erdogan'ı umursamadıgını düşünüyor,evet eskiden değil Putin Malta bile umursamazdı bizi,bu yüzden böyle asagılık kompleksi oluşması normaldir,ama şimdi durum değişti,bugün Erdogan sayesinde artık bölgesinde güç ve söz sahibi bir Türkiye var,hiç merak etmeyin Putın bal gibi dinliyor Erdogan'ı..atın artık şu kompleksinizi üzerinizden.
    Cevapla

  • jamaika hanın valisi

    04 Mart 2014 Salı 22:17

    Putin çok dikkate almıştır öneriyi !!!!!!
    Cevapla

  • Halil

    04 Mart 2014 Salı 22:01

    dünya lideri putine fırça çekip akıllı ol demiş putinde emredersin abi hemen ukranyadan askerlerimi çekiyorum diye cevap vermiş. haaa...ha.... ha....
    Cevapla

  • vatan kutsalsa 28tr

    04 Mart 2014 Salı 21:52

    obamaylada filistini konusmustu ne oldu yazsanizda benda sonucu ögrensem
    Cevapla

  • yalan haber salana

    04 Mart 2014 Salı 21:45

    bedava verseler bu kez de talan ediyorlar dersiniz...magdur bendim yapılandırdım yer sahibi oldum allh razı olsun hukumetten
    Cevapla
    Bu elma her derde deva!
    Ordu'da sel felaketi!
    GÜNCEL22 Kasım 20145052 Kez İzlendi!
    Ordu'da sel felaketi!Ordu'nun Fatsa ilçesinde etkili sağanak nedeniyle ev ve iş yerlerini su bastı, araçlar su altında kaldı.
    Evde bir yılanla yaşamak mı?
    YAŞAM22 Kasım 20145456 Kez İzlendi!
    Evde bir yılanla yaşamak mı?Bu evde aile fertlerinden birisi de dev bir yılan.
    10 TL'niz varsa evde oturmayın...
    YAŞAM22 Kasım 2014
    10 TL'niz varsa evde oturmayın...5948 Kez İzlendi!
    Peşmergenin eğitildiği kamptan ilk görüntüler
    SİYASET22 Kasım 2014
    Peşmergenin eğitildiği kamptan ilk görüntüler8292 Kez İzlendi!
    Fedakar sıvacıya Genelkurmay'dan plaket
    GÜNCEL22 Kasım 2014
    Fedakar sıvacıya Genelkurmay'dan plaket2126 Kez İzlendi!