28 Temmuz 2014

POLİTİKA

Güncelleme :05-03-2014 00:22|Haber Tarihi :04-03-2014 20:0212 Yorum

Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu!

Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu! Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu! Erdoğan'dan Putin'e Kırım telefonu!

Başbakan Erdoğan, Rusya lideri Putin ile bir telefon görüşmesi yaptı. Kırım'daki krizin ele alındığı görüşmede Erdoğan, uluslararası hukukun dikkate alınması gerektiğini ifade etti.
 
Kırım'da yaşanan kriz, dünya siyasetinin gündem maddesi olmaya devam ediyor.
 
Konuyla ilgili Başbakan Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'i telefonla aradı.
 
Yaklaşık 25 dakika sürdüğü belirtilen görüşmede Erdoğan, Putin'e özetle şunları söyledi:
 
"Ukrayna'daki istikrarsızlık tüm bölgeyi olumsuz etkiler. Ülkedeki krize çözüm bulmak Ukrayna'nın görevi.
 
Mevcut krizin aşılmasında uluslararası hukuk dikkate alınmalı.
 
Tatar ve Rus toplumlarının Ukraynalılar ile barış içinde yaşaması için gerekli ortamın el birliğiyle oluşturulması gerekiyor."


Haberi Yazdır
Etiketler: erdoğan , putin , telefon , rusya , kırım ,
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    12 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • musa21

      05 Mart 2014 Çarşamba 17:28

      Putin'in ses kayıtları erdoğan'da varsa etkili olur belki :))
      Cevapla

    • amed semsür

      05 Mart 2014 Çarşamba 11:22

      putin erdogandan cok korkmus yarin dinini degistrip müslüman olup türk vatandasligina gececekmis bu sabah bende putile 15 dakika tlf görüsmesi yaptim size müjdeyi vermemi söyledi
      Cevapla

    • antifasist

      05 Mart 2014 Çarşamba 09:35

      Putin erdogani dinleseydi diyen arkadas suriye olayini unutma erdogani nasil susturdular konussa ya simdi ne turkiye ne avrupa durdurmak ister putini hepsinin cikari var savas olursa bu konular bizi asar ne putin ne avrupa nede erdogan karin doyurmuyor biz ekmegimizi nerden cikarabiliriz ona bakalim
      Cevapla

    • antifasist

      05 Mart 2014 Çarşamba 04:17

      Fasizmin basa geldigi bir ulkede asla baris olmaz etnik kokenliler herzaman ezilecektir tipki hitlerin almanyada yaptigi gibi ve bu halen devam etmek yabancilar her zaman irkci sozlerle taciz edilmekte bence putin en dogrusunu yapiyor yilanin basini kucukken ezeceksin
      Cevapla

    • hanifi akar

      05 Mart 2014 Çarşamba 02:12

      Obama abisinden emir gelmistir putini ara diye,aslinda bilal oglan putine birkac ayakkabi kutusu gonderse kriz cozulebilir....
      Cevapla

    • Yusuf D.

      05 Mart 2014 Çarşamba 00:52

      Bazı yorumcu arkadaşlar Putın'in Erdogan'ı umursamadıgını düşünüyor,evet eskiden değil Putin Malta bile umursamazdı bizi,bu yüzden böyle asagılık kompleksi oluşması normaldir,ama şimdi durum değişti,bugün Erdogan sayesinde artık bölgesinde güç ve söz sahibi bir Türkiye var,hiç merak etmeyin Putın bal gibi dinliyor Erdogan'ı..atın artık şu kompleksinizi üzerinizden.
      Cevapla

    • jamaika hanın valisi

      04 Mart 2014 Salı 22:17

      Putin çok dikkate almıştır öneriyi !!!!!!
      Cevapla

    • Halil

      04 Mart 2014 Salı 22:01

      dünya lideri putine fırça çekip akıllı ol demiş putinde emredersin abi hemen ukranyadan askerlerimi çekiyorum diye cevap vermiş. haaa...ha.... ha....
      Cevapla

    • vatan kutsalsa 28tr

      04 Mart 2014 Salı 21:52

      obamaylada filistini konusmustu ne oldu yazsanizda benda sonucu ögrensem
      Cevapla

    • yalan haber salana

      04 Mart 2014 Salı 21:45

      bedava verseler bu kez de talan ediyorlar dersiniz...magdur bendim yapılandırdım yer sahibi oldum allh razı olsun hukumetten
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Twitter'da Bülent Arınç Fırtınası
      GÜNCEL28 Temmuz 2014495 Kez İzlendi!
      Twitter'da Bülent Arınç FırtınasıArınç'ın Kadınlar kahkaha atmayacak açıklaması üzerine Twitter'da kahkaha cevapları geldi.
      İçip içip dünya aleme rezil olanlar
      MİZAH28 Temmuz 20142770 Kez İzlendi!
      İçip içip dünya aleme rezil olanlarSosyal medya içip içip dünya aleme rezil olanları konuşuyor..
      Ünlülerden bayram mesajları...
      MAGAZİN28 Temmuz 2014
      Ünlülerden bayram mesajları...2868 Kez İzlendi!
      Gözaltındaki polislere kötü muamele iddiası
      GÜNCEL28 Temmuz 2014
      Gözaltındaki polislere kötü muamele iddiası1749 Kez İzlendi!
      O goller Twitter'da esprileri patlattı...
      GÜNCEL28 Temmuz 2014
      O goller Twitter'da esprileri patlattı...3120 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.