26 Temmuz 2014

Yerel Seçim 2014

Güncelleme :07-03-2014 16:55|Haber Tarihi :07-03-2014 15:54248 Yorum

Erdoğan: Evlatlarıma helal lokma yedirmediğim halde

Eskişehir’de halka seslenen Başbakan Erdoğan, dili sürçünce yanlışlıkla “Evlatlarıma helal lokma yedirmediğim halde...” dedi.

Erdoğan: Evlatlarıma helal lokma yedirmediğim halde Erdoğan: Evlatlarıma helal lokma yedirmediğim halde Erdoğan: Evlatlarıma helal lokma yedirmediğim halde

ESKİŞEHİR'de seçim çalışmaları kapsamında halka seslenen Başbakan Erdoğan, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nu eleştirirken çok konuşulacak bir dil sürçmesi yaşadı.

Kemal Kılıçdaroğlu’nun Tekirdağ mitinginde Erdoğan’ı eleştirirken yanlışlıkla Erdoğan’ın annesinin de yolsuzluğa bulaştığını söyleyip, hatasını anladığında özür dilemesini eleştiren Erdoğan, çocukları hakkındaki eleştirilere cevap verdi.

HARAM YERİNE HELAL DEYİNCE... 

Bu sırada dili sürçen ve ‘haram’ yerine ‘helal’ kelimesini kullanan Erdoğan “Sen, benim evlatlarıma helal lokma yedirmediğim halde, evlatlarıma da haramdan bahsedecek kalitede de değilsin” dedi.

İşte Başbakan Erdoğan'ın çok konuşulacak o sözleri:


26621.jpg 
ERDOĞAN O BELGEYİ BASTIRAN KİŞİYİ AÇIKLADI

Başbakan Erdoğan, şu anda Eskişenir belediye başkanı olan Yılmaz Büyükerşen'in 1960 darbesi sonrası bildiri dağıttığını açıkladı... (Tıkla oku)



Haberi Yazdır
Etiketler: Eskişehir , Başbakan , Erdoğan , miting ,
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

248 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • Gandi

    25 Mart 2014 Salı 20:08

    Allah'tan korkun bee iki kafı bir araya getiremeyi En hayatında yürüyen merdivene binmemiş bi muhalefeti destekleyende akıl ararım ben
    Cevapla

  • TC. ÇAPULCU
    / @ YAĞIZ ADAM

    12 Mart 2014 Çarşamba 11:16

    SENİN PARTİN ALLAH TARAFINDANMI GETİRİLDİ NASIL ZİHNİYETSİNİZ KUTSAL PARTİYMİŞ GERİ ZEKALI
    Cevapla

  • özcan yavuz

    12 Mart 2014 Çarşamba 01:11

    Ben evlatlarıma helal lokma yedirmesemde,sen onun haram olduğunu söyleyebilecek kalite ve değilsin vasatsın diyor,dil sürçmesi yok
    Cevapla

  • vatansever
    / @ dogrusoyler

    09 Mart 2014 Pazar 18:28

    kardeşim istediği kadar yemin etsin hiçbirşey farketmez. haram yiyen bri sevabı günahı mı bilir. yeminine inancak mısın. ellerinde bi dolu belge kayıt var.
    Cevapla

  • dogrusoyler

    08 Mart 2014 Cumartesi 10:39

    sizce akepeli sayın recep bey kutsal kitabimiz üzerine elini koyarak aynen şu sekilde yemin edebilir mi? '' yüce kitabima yemin olsun ben , oglum bilal ve ailemin boğazından haram lokma geçmemiştir.bu kasetlerin alayı yalandır ve ben faizli banka kredisi ile gemi almadım . nüfusumu kullanarak ihalelerden pay almadım '' evet eger akepeli sayın recep bey mitinglerde bu sekilde yemin etsin solculardan bile oy alır . neden kendini bu kadar yoruyor ki ? hadi çık yemin et bu millet bunu bekliyor.
    Cevapla

  • hakikat

    08 Mart 2014 Cumartesi 10:38

    ALLAHA şirk koşanlar size hala HIRSIZ kul hakkı yiyen tayyipi destekleyin, size ragmen ilahi adalet yerini buluyor !! Kurban oldugum Allah söyletiyor
    Cevapla

  • deniz

    08 Mart 2014 Cumartesi 10:35

    Budamı Montaj :)) HIRSIZ tayyip
    Cevapla

  • konyalı

    08 Mart 2014 Cumartesi 10:34

    Okadar günahkarki tayyip Allahın gücüne gitmiş, Allah söyletiyor
    Cevapla

  • YAĞIZ ADAM
    / @ hakkatapan

    08 Mart 2014 Cumartesi 08:57

    NİYE MHP KUTSAL PARTİMİ? MHPYE VERİLEN HER OY TÜRKİYENİN ÇAPULCULARA TESLİM EDİLMESİNE YARDIM DEMEKTİR LÜTFEN SAĞDUYULU OLALIM TÜRKİYEYİ YÖNETECEK MUHALEFET LİDERİ YOKK ŞU DURUMDA EH BİZDE GÖREVİ İŞİN EHLİNE VERMEMİZ LAZIM GELECEK NESİLLERİN REFAHI İÇİN...LÜTFEN OYLARIMIZI BOŞA HARCAMAYALIM....
    Cevapla

  • akıllı vatandaş
    / @ Zavallılar

    08 Mart 2014 Cumartesi 08:52

    ak parti marmaray yaparken savunduğunuz muhalefet KASET yapıyor ne kadar birbirine denk yarış deyilmi?
    Cevapla
İstanbul böyle boşaldı
GÜNCEL26 Temmuz 2014278 Kez İzlendi!
İstanbul böyle boşaldıRamazan ayının sona ermesiyle tatile çıkan vatandaşlar dün akşamdan itibaren karayollarını kilitledi.
Bayram yolları felç etti
GÜNCEL26 Temmuz 2014525 Kez İzlendi!
Bayram yolları felç ettiRamazan bayramı dolayısıyla tatilciler kendilerini yollara vurdu.
Burcu Esmersoy'dan yürek hoplatan bikinili pozlar
MAGAZİN26 Temmuz 2014
Burcu Esmersoy'dan yürek hoplatan bikinili pozlar2277 Kez İzlendi!
Selimiye Camii'ndeki kapısız odanın sırrı
GÜNCEL26 Temmuz 2014
Selimiye Camii'ndeki kapısız odanın sırrı2225 Kez İzlendi!
Serdar Ortaç'tan eşine 5 milyon dolarlık hediye
MAGAZİN26 Temmuz 2014
Serdar Ortaç'tan eşine 5 milyon dolarlık hediye3284 Kez İzlendi!
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.