31 Ekim 2014
  • İstanbul
    12°C

     
  • Ankara
    12°C

     
  • İzmir
    19°C

     
Piyasalar
  • BİST81.064
  • Euro2,7615
  • Dolar2,1965
  • Altın554,70

GÜNDEM

Güncelleme :30-01-2014 09:04|Haber Tarihi :25-01-2014 17:47109 Yorum

Emre Uslu'dan Yazıcıoğlu için şok iddia

Taraf yazarı Emre Uslu twettarda öyle bir cümle yazdı ki okuyan şok oldu. Uslu'ya göre Karaman Hoca, Yazıcıoğlu'nun öldürülmesi için fetva verdi.

Emre Uslu'dan Yazıcıoğlu için şok iddia Emre Uslu'dan Yazıcıoğlu için şok iddia Emre Uslu'dan Yazıcıoğlu için şok iddia

İNTERNET HABER (ÖZEL İÇERİK) - Taraf Gazetesi'nin Cemaate yakınlığı ile bilinen ismi Emre Uslu, sosyal medyadaki hesabından şoke eden bir ithamda bulundu.

Uslu'nun hedefindeki isim AK Parti'ye vakıflara bağış konusunda 'fetva' verdiği söylenen ünlü ilahiyatçı Hayrettin Karaman oldu.

Emre Uslu, Hayrettin Karaman Hoca'nın "Yazıcıoğlu'nun öldürülmesi için fetva verdiğini" öne sürdü.

İŞTE USLU'NUN ŞOK İTHAMI

screen-shot-2014-01-25-at-5.35.54-pm.png


hayretti̇n-karaman-yazicioğlu-i̇masi.jpgHAYRETTİN KARAMAN NE DEMEK İSTEDİ?

Muhafazakar kesimin dini kanaat önderi Hayrettin Karaman 19.12.2013 tarihli yazısında herkesi şaşırtan bir Muhsin Yazıcıoğlu örneği vermişti. Karaman'ın Yazıcıoğluyla ilgili o esrarengiz cümlesi TIKLA OKU

HAYRETTİN KARAMAN'IN BAĞIŞ FETVASI NEYDİ? (TIKLAYIN)


MELİH GÖKÇEK KAYBEDECEK

Emre Uslu Ankara'daki yerel seçimler için de kehanetlerde bulundu. İddiasına göre AK Parti'nin oyları çok düşecek ve Melih Gökçek seçimi kaybedecek.

screen-shot-2014-01-25-at-5.38.05-pm.png
screen-shot-2014-01-25-at-5.37.53-pm.png



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    109 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • FERSAFLI

      30 Ocak 2014 Perşembe 10:12

      HAYRETTİHOCAM. ADI GEÇENİ NEDEN KAALE ALIR.ONU YOK SAYABİLİRSİNİZ
      Cevapla

    • DERMAN

      27 Ocak 2014 Pazartesi 08:56

      BU KOMPEDAN OLSA OLSA NEOCON VE YAHUDİ SÖZCÜSÜDÜR
      Cevapla

    • Dadas Hakan

      27 Ocak 2014 Pazartesi 01:45

      Kimmiş cumhuriyetin en demokrat Başbakanı? Komik olmayın. Vatandaşa habire hakaret eden, en ufak muhalif bir yazıya dava actiran, eleştiren her kişiye "haddini bil" diyen bir basbakan mı demokrat? Beyler siz rahmetli ÖZAL' devrini bilmeyen, henüz çocuk yaşta kisilersiniz. Bilmediğiniz konularda sırf yorum olsun, savunma olsun diye bişeyler yazmayın.
      Cevapla

    • matci

      27 Ocak 2014 Pazartesi 01:17

      Tayyip ne derse o fetva çıkacak tabi. Yoksa parelel hoca olur oda..
      Cevapla

    • BÜYÜK TÜRKİYE

      27 Ocak 2014 Pazartesi 00:33

      BÜLENT KENEŞİN 25.1.2014 ZAMANDAKİ YORUM YAZISINI OKUDUM.(TODAYS ZAMAN YAZARI) BU YAZIYI OKUDUM. AK PARTİ İLE KAVGANIN NEDENİNİ HAMD OLSUN BİLİYORDUM. CAMİAYI ELE GEÇİRMİŞ, CEMAATİN SIRTINDAN ÖRGÜTLENMİŞ PROTESTAN İSLAM(!) IN RESMİ TEMSİLCİSİNİN KALEMİNDEN OKUMUŞ OLMAK BENİ RAHATLATTI. EMİNDİM AMA VİCDANEN RAHATLADIM. VE 30 MART SEÇİMLERİNİN SİYONİZM İLE TÜRKİYE ARASINDA OLACAĞINDAN ARTIK EMİNİM. YAZI ÜZERİNDEN SAATLERCE KONUŞULUR AMA SİYONİZMİN VE SİSİ NİN İŞBİRLİĞİ İLE MISIRDA DARBE YAPILDI. İNSANLAR NAMAZ KILARKEN KATLEDİLDİLER. SEÇİMİ KAZANDIKLARI HALDE ELLERİNDEN ÜLKELERİ SÖKE SÖKE ALINDI. BUNA RAHMEN ALAŞŞAĞI EDİLEN MÜSLÜMAN KARDEŞLER TEK KURŞUN KULLANMADI. AMA BÜLENT KENEŞ BUNLARIN TERÖRİST BİR İSLAMİ ÇİZGİDEN GELDİĞİNİ ANLATIYORDU. TERÖR DEVLETİ İSRAİL EVRENSELLİĞİ(!) TEMSİL ETTİĞİ İÇİN ONLARA DEYİNME İHTİYACI DUYMADI. SAHABE KÜLTÜRÜNDEN GELEN BÜTÜN İSLAMI AKIMLAR HOŞGÖRÜLÜ KELİMELERLE TERÖR KAYNAĞI İLAN ETTİ.UYANIKNALIN BİR HESABI VAR, SAF CEMAAT EHLİ SİZİN HESABINIZ NEDİR.
      Cevapla

    • Adnan amsterdam

      26 Ocak 2014 Pazar 22:40

      Biraz uslu ol uslu pravakator emre 90 yillik cumhuriyet tarihinin en demokrat basbakanina saygili ol saygisiz kimin ajanisin sen .baska turkiye yok
      Cevapla

    • myk

      26 Ocak 2014 Pazar 16:21

      emre uslu mehmet baransu ve menrubu oldukları taraf ülkede kaos fitne ve darbe yapmak için pensilvanyadan fetva ve yüklü miktarda ananas almışlar
      Cevapla

    • ÜLKÜSEVER

      26 Ocak 2014 Pazar 16:15

      HİŞŞŞŞ EMRE USLU MUSUN NESİN BİRAZ EDEB YA HU
      Cevapla
    • DOĞRUYA DOĞRU !...
      Cevapla
    • DOĞRUYA DOĞRU
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Cadılar Bayramı nedir neden kutlanır?
      DÜNYA31 Ekim 20144339 Kez İzlendi!
      Cadılar Bayramı nedir neden kutlanır?Tüm dünyada Cadılar Bayramı (Hallowen) Samhain olarak bilinen kadim Kelt Festivalidir.
      O öğretmen insanlığı öldürdü
      YAŞAM31 Ekim 20141914 Kez İzlendi!
      O öğretmen insanlığı öldürdüSaçlarının dökülmesi nedeniyle okula pembe perukla giden 11 yaşındaki progeria (erken yaşlanma) hastası Ashanti Elliott Smith’in öğretmeninin, küçük kızı peruğunu çıkarmaya zorlaması tepkilere neden oldu.
      Kafatası 30 parçaya bölündü
      YAŞAM31 Ekim 2014
      Kafatası 30 parçaya bölündü1782 Kez İzlendi!
      Ünlü isim kanseri yenip eski günlerine döndü
      MAGAZİN31 Ekim 2014
      Ünlü isim kanseri yenip eski günlerine döndü1853 Kez İzlendi!
      İncir Reçeli 2'de ki travesti bakın kim çıktı
      MAGAZİN31 Ekim 2014
      İncir Reçeli 2'de ki travesti bakın kim çıktı2200 Kez İzlendi!