28 Mayıs 2015
  • İstanbul
    18°C

     
  • Ankara
    22°C

     
  • İzmir
    24°C

     
Advertorial

Vizesiz 7 gece 7 gündüz!

Advertorial

Yaza damga vuracak fiyatlar!

DİNİ HABERLER HABERLERİ

Hacet namazı kılınışı ve Hacet duası nasıl?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

22 Nisan 2015 Çarşamba 00:04

Hacet namazı kılınışı ve Hacet duası nasıl?

Regaip Kandili gecesinde Peygamberimiz Hacet namazı kılmıştır. 12 rekat olan Hacet Namazı Kadir Suresi ile birlikte kılınır. Peki Regaip namazını nasıl kılacaksınız?
00:41
Recep ayı ibadetleri Peygamberin duası
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

21 Nisan 2015 Salı 20:36

Recep ayı ibadetleri Peygamberin duası

Recep ayında peygamberimiz Hazreti Muhammed sık sık bu duayı okurdu. Üç aylarda yapılacak ibadetler ve kılınacak namaz ile zikirler neler?
20:16
Peygamberimizin Recep ve üç aylar özel duası
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

20 Nisan 2015 Pazartesi 12:56

Peygamberimizin Recep ve üç aylar özel duası

Üç ayların başlangıcı Recep ayıyla girdi. Hazreti Muhammed üç aylar için, "Recep Allah"ın ayı, Şaban benim ayım, Ramazan ise ümetimin ayıdır" demiştir. Peki nasıl dua eder hangi namazı kılardı?
12:23
Üç aylar Recep ayı orucu ve ibadetleri
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

20 Nisan 2015 Pazartesi 09:08

Üç aylar Recep ayı orucu ve ibadetleri

Üç ayların başlangıcı olan Recep ayı dün akşam başladı. Üç ayların ilki olan Recep ayının önemi büyük ve Receb ayı oruç ve ibadetle geçirilmeli.
09:27
Ay tutulması Hüsuf namazı nedir nasıl kılınır?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

04 Nisan 2015 Cumartesi 16:00

Ay tutulması Hüsuf namazı nedir nasıl kılınır?

Ay tutulması anında kılınan Hüsuf namazı nedir? Ay tutulması sırasında kılınması sünnet olan Hüsuf namazı kaç rekattır ve nasıl kılınır?
16:39
Nihat Hatipoğlu'na şok 'büyü' sorusu
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

03 Nisan 2015 Cuma 13:52

Nihat Hatipoğlu'na şok 'büyü' sorusu

Nihat Hatipğlu'nun programına telefonla bağlanan bir izleyicinin 'Üzeirmde büyü var' sorusuna Nihat Hoca'dan cevap...
13:35
Cuma günü okunacak dualar neler?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

03 Nisan 2015 Cuma 12:32

Cuma günü okunacak dualar neler?

Cuma günü İslam dinindeki en kutsal günlerden biridir, kandillere eş tutulan bu günde okunacak dualar vardır.
12:10
Mehmet Akif'in Kur'an hayali gerçek oldu
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

26 Mart 2015 Perşembe 10:07

Mehmet Akif'in Kur'an hayali gerçek oldu

Milli Şairimiz Mehmet Akif Ersoy'un Kur'an-ı Kerim'i şiirsel güçle tercüme edilmesi hayalini Doç.Dr. Mehmet Hakkı Suçin gerçekleştirdi.
10:24
Güneş tutulması Küsuf namazı nedir nasıl kılınır?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

20 Mart 2015 Cuma 11:45

Güneş tutulması Küsuf namazı nedir nasıl kılınır?

Güneş tutulması anında kılınan Küsuf namazı nedir? Güneş tutulması sırasında kılınması sünnet olan Küsuf namazı kaç rekattır ve nasıl kılınır?
11:48
2 kadını öldürüp yola attılar! Kimlikleri şok etti
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

16 Mart 2015 Pazartesi 17:00

2 kadını öldürüp yola attılar! Kimlikleri şok etti

ADANA - Mersin Otoyolu Karaisalı gişeleri yakınlarında bu sabah saatlerinde silahla vurulup yola atılan iki kadının kimlikleri belli oldu. Cesetlerin Semire Balık ile kızı Ayşe Işık'a ait olduğunu tespit edildi.
17:55
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10