20 Ağustos 2014
  • İstanbul
    28°C

     
  • Ankara
    31°C

     
  • İzmir
    34°C

     
Piyasalar
  • BİST79.276
  • Euro2,8765
  • Dolar2,1605
  • Altın601,74

DİNİ HABERLER HABERLERİ

Önce kendi müslüman oldu sonra da...
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Temmuz 2014 Cumartesi 11:18

Önce kendi müslüman oldu sonra da...

Ailesinden başlayarak yakınları ve arkadaşlarına İslam'ı anlatan Belçikalı Veronique Cools (25), 8 yılda bin kişiye ulaştı.
11:33
Berat Kandili namazı nasıl niyet edilir kaç rekat kılınır?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 08:05

Berat Kandili namazı nasıl niyet edilir kaç rekat kılınır?

Berat Kandili namazı 100 rekattır, bir de bu namazın 2 rekat olanı vardır, niyet ederken ne söylenir ve ne zaman kandil namazını kılmak gerekir.
08:56
Berat Kandili duası Nihat Hatipoğlu dinle
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 07:00

Berat Kandili duası Nihat Hatipoğlu dinle

Berat Kandili gecesinde Nihat Hatipoğlu'nun kandil duasını dinleyerek ibadet edebilirsiniz, kandil namazı hakkındaki tüm bilgiler de bu haberde.
07:46
Berat Kandili namazı ne zaman nasıl kılınır?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 04:30

Berat Kandili namazı ne zaman nasıl kılınır?

Berat Kandili namazı 100 rekattır ve kandil gecesi kılınır, namazın kılınması sırasında okunacak iki dua vardır.
04:25
Berat Kandili duası Peygamber efendimizin okuduğu dua
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 02:29

Berat Kandili duası Peygamber efendimizin okuduğu dua

Amel defterinin yazıldığı Berat Kandili'nde peygamber efendimiz bir duayı çok okurdu, o dua ve kandil namazını nasıl kılardı?
02:39
Berat Kandili mesajları (2014) en güzel ve kısa
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 01:01

Berat Kandili mesajları (2014) en güzel ve kısa

En önemli dini gecelerden biri olan Berat Kandili 2014 yılında Perşembeyi cumaya bağlayan geceye denk geldi, kandil mesajları en güzelleri sizin için derledik.
01:15
Berat Kandili bugün en güzel kandil mesajları
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 00:05

Berat Kandili bugün en güzel kandil mesajları

Berat Kandili bugün İslam aleminde kutlanacak, günahların affedildiği bu gecede namaz kılmak ve dua etmek gerekir, işte kandil mesajı.
00:52
Berat Kandili 100 rekat namaz nasıl kılınır?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

11 Haziran 2014 Çarşamba 18:30

Berat Kandili 100 rekat namaz nasıl kılınır?

Berat Kandili gecesinde 100 rekat namaz kılınıyor, bu namaza nasıl niyet ediliyor ve hangi dualar okunuyor.
18:36
Diyanet'ten ilginç saç boyası fetvası
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

11 Haziran 2014 Çarşamba 12:09

Diyanet'ten ilginç saç boyası fetvası

Diyanet İşleri Başkanlığı, kadın ve erkeğin saçlarını nasıl boyaması gerektiği konusunda fetva verdi.
12:22
Berat Kandili nasıl namaz kılınır? Peygamberimizin kıldığı namaz
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

11 Haziran 2014 Çarşamba 00:13

Berat Kandili nasıl namaz kılınır? Peygamberimizin kıldığı namaz

Berat Kandili en mübarek gecelerden biri, Peygamberimiz bu gecede nasıl namaz kılardı, 100 rekatlık namaz hangi duayla kılınır?
00:52
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.