19 Nisan 2015
  • İstanbul
    13°C

     
  • Ankara
    22°C

     
  • İzmir
    24°C

     
Piyasalar
  • USD2,68
  • EURO2,89
  • ALTIN681,00
  • BIST 10082417,73
Advertorial

Sağlıklı ve kusursuz beyazlık için!

DİNİ HABERLER HABERLERİ

Güneş tutulması Küsuf namazı nedir nasıl kılınır?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

20 Mart 2015 Cuma 11:45

Güneş tutulması Küsuf namazı nedir nasıl kılınır?

Güneş tutulması anında kılınan Küsuf namazı nedir? Güneş tutulması sırasında kılınması sünnet olan Küsuf namazı kaç rekattır ve nasıl kılınır?
11:48
2 kadını öldürüp yola attılar! Kimlikleri şok etti
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

16 Mart 2015 Pazartesi 17:00

2 kadını öldürüp yola attılar! Kimlikleri şok etti

ADANA - Mersin Otoyolu Karaisalı gişeleri yakınlarında bu sabah saatlerinde silahla vurulup yola atılan iki kadının kimlikleri belli oldu. Cesetlerin Semire Balık ile kızı Ayşe Işık'a ait olduğunu tespit edildi.
17:55
Antalya müftüsünden şok eşcinsel hacı açıklaması
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

16 Mart 2015 Pazartesi 16:28

Antalya müftüsünden şok eşcinsel hacı açıklaması

Eşcinsellerin de Hacca gidebileceğini söyleyen Antalya Müftüsü Osman Artan gündeme bomba gibi düştü.
16:26
Cuma günü okunacak dualar ve esmalar
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

13 Mart 2015 Cuma 09:12

Cuma günü okunacak dualar ve esmalar

İslam dininin kutsal günlerinden Cuma günü okunacak dualar en makbul olanlardır. Cuma gününü bu duaları ve esmaları okuyarak geçirin.
09:28
Diyanet'ten tuvalet kağıdı jöle ve saç boyası açıklaması
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

09 Mart 2015 Pazartesi 15:00

Diyanet'ten tuvalet kağıdı jöle ve saç boyası açıklaması

Diyanet İşleri Başkanlığı, tuvalet kağıdı ile temizlenmenin bir sakıncası bulunmadığı, saç boyası ve jöle gibi maddelerin de abdest ve gusle mani olmadığına hükmetti.
15:14
Dualarınız neden kabul edilmiyor İşte cevabı
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

06 Mart 2015 Cuma 12:51

Dualarınız neden kabul edilmiyor İşte cevabı

İlahiyatçı Nihat Hatipoğlu bugünkü yazısında duaların hangi koşullarda kabul olmadığının yanıtını verdi...
12:41
Nihat Hoca'dan aday adaylarına tavsiye
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

06 Mart 2015 Cuma 12:05

Nihat Hoca'dan aday adaylarına tavsiye

2015 genel seçimleri için partilerden milletvekili aday adayı olan isimler için Nihat Hatipoğlu dua tavsiyesinde bulundu.
12:51
Diyanet'ten uyarı bu isimleri koymayın!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

23 Şubat 2015 Pazartesi 14:50

Diyanet'ten uyarı bu isimleri koymayın!

Diyanet İşleri Başkanlığı Allah'ın isimlerinin çocuklara verilmemesi gerektiğine hükmetti İşte çocuklara konulmaması gereken Esma-i Hüsna denilen Allah'ın 99 ismi...
14:52
Hacca gitmek isteyenlere kötü haber!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

13 Şubat 2015 Cuma 18:56

Hacca gitmek isteyenlere kötü haber!

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2015 yılında yeni hac kaydı alınmayacağını duyurdu.
18:22
Diyanet'ten 14 Şubat fetvası!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

13 Şubat 2015 Cuma 18:38

Diyanet'ten 14 Şubat fetvası!

Diyanet İşleri Başkanlığı 14 Şubat'ın yaklaşmasıyla çiftlerin 'el ele tutuşması' üzerine bir fetva yayınladı.
18:52
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10