20 Eylül 2014
  • İstanbul
    25°C

     
  • Ankara
    21°C

     
  • İzmir
    27°C

     
Piyasalar
  • BİST77.906
  • Euro2,8580
  • Dolar2,2245
  • Altın584,77

DİNİ HABERLER HABERLERİ

Julian Assange'dan Google bombası!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

19 Eylül 2014 Cuma 00:22

Julian Assange'dan Google bombası!

Julian Assange arama motoru devi Google’ın ulusal istihbarat kuruluşları ile kullanıcıların kişisel bilgileri paylaştığı iddiasında bulundu.
00:56
Diyanet'ten Papa'ya: Genç kızın ayağını öpmekle olmaz!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

02 Eylül 2014 Salı 15:51

Diyanet'ten Papa'ya: Genç kızın ayağını öpmekle olmaz!

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, İslam dinine yönelik saldırıları engellemek için gereken sağduyu göstermediği gerekçesiyle Papa'yı eleştirdi.
15:41
Independent'dan korkunç iddia: Hz. Muhammed'in kabri yıkılabilir!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

02 Eylül 2014 Salı 12:48

Independent'dan korkunç iddia: Hz. Muhammed'in kabri yıkılabilir!

Independent, Suudi Arabistan'ın Medine'deki Mescid-i Nebevi'yle ilgili genişletme planı yüzünden Hz. Muhammed'in kabrinin yıkılma tehlikesi altında olduğunu iddia etti.
12:45
Önce kendi müslüman oldu sonra da...
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Temmuz 2014 Cumartesi 11:18

Önce kendi müslüman oldu sonra da...

Ailesinden başlayarak yakınları ve arkadaşlarına İslam'ı anlatan Belçikalı Veronique Cools (25), 8 yılda bin kişiye ulaştı.
11:33
Berat Kandili - En güzel kandil mesajları
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 17:00

Berat Kandili - En güzel kandil mesajları

Berat Kandili bugün kutlanıyor, günahların affedildiği bu kandilde sevdiklerinize en güzel kandil mesajları internethaber.com sitesinde.
17:20
Berat Kandili namazı nasıl kılınır kaç rekat?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 12:30

Berat Kandili namazı nasıl kılınır kaç rekat?

Berat Kandili namazı nasıl kılınır ve kaç rekattır, kandil namazında hangi dua okunur, peygamberemizin duaları nelerdi?
12:53
Berat Kandili namazı nasıl niyet edilir kaç rekat kılınır?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 08:05

Berat Kandili namazı nasıl niyet edilir kaç rekat kılınır?

Berat Kandili namazı 100 rekattır, bir de bu namazın 2 rekat olanı vardır, niyet ederken ne söylenir ve ne zaman kandil namazını kılmak gerekir.
08:56
Berat Kandili duası Nihat Hatipoğlu dinle
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 07:00

Berat Kandili duası Nihat Hatipoğlu dinle

Berat Kandili gecesinde Nihat Hatipoğlu'nun kandil duasını dinleyerek ibadet edebilirsiniz, kandil namazı hakkındaki tüm bilgiler de bu haberde.
07:46
Berat Kandili namazı ne zaman nasıl kılınır?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 04:30

Berat Kandili namazı ne zaman nasıl kılınır?

Berat Kandili namazı 100 rekattır ve kandil gecesi kılınır, namazın kılınması sırasında okunacak iki dua vardır.
04:25
Berat Kandili duası Peygamber efendimizin okuduğu dua
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

12 Haziran 2014 Perşembe 02:29

Berat Kandili duası Peygamber efendimizin okuduğu dua

Amel defterinin yazıldığı Berat Kandili'nde peygamber efendimiz bir duayı çok okurdu, o dua ve kandil namazını nasıl kılardı?
02:39
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.