25 Ekim 2014
  • İstanbul
    19°C

     
  • Ankara
    16°C

     
  • İzmir
    20°C

     
Piyasalar
  • BİST79.417
  • Euro2,8285
  • Dolar2,2335
  • Altın590,89
Advertorial

Dünyada ilk kez!

Advertorial

Göbek yağlarını eritmek için 1 hafta yeter mi?

DİNİ HABERLER HABERLERİ

Mehmet Görmez Mekke'nin sokaklarına isyan etti
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

07 Ekim 2014 Salı 13:53

Mehmet Görmez Mekke'nin sokaklarına isyan etti

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, Mekke sokaklarındaki pis koku için 'Müslümanlığa yakışmıyor' diyerek tepki gösterdi.
13:18
Allah kötülüğü ve şeytanı neden yarattı?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

03 Ekim 2014 Cuma 16:12

Allah kötülüğü ve şeytanı neden yarattı?

Nihat Hatipoğlu, Kurban Bayramı arefesinde yayınlanan yazısında Allah'ın kötülüğü ve şeytanı neden yarattığını anlattı
16:18
Hacılar Arafat'ta Vakfe Duası okunuyor
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

03 Ekim 2014 Cuma 13:14

Hacılar Arafat'ta Vakfe Duası okunuyor

Kutsal topraklara koşan hacı adayları Arafat’a çıktı, onbinlerce çadırdan Vakfe Duası sesleri yükseliyor.
13:22
Kabenin örtüsü ne zaman değiştirilecek?
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

02 Ekim 2014 Perşembe 15:36

Kabenin örtüsü ne zaman değiştirilecek?

Her yıl hac döneminde değiştirilen Kabe'nin örtüsü, yeni değişimi bekliyor.
15:52
Diyanet'ten üniversite bombası!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

01 Ekim 2014 Çarşamba 10:48

Diyanet'ten üniversite bombası!

"İslam dünyayı IŞID gibi yapıları ortaya çıkaran sebepleri masaya yatırmalı" diyen Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez, Diyanet'in İstanbul'da Uluslararası İslam Üniversitesi kurmak için YÖK'e başvurduğunu açıkladı.
10:06
Kabe'ye gökdelen yapılması Kuran'a aykırı!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

30 Eylül 2014 Salı 17:00

Kabe'ye gökdelen yapılması Kuran'a aykırı!

İlahyatçı Prof. Dr. Nusret Çam, Kabe'nin etrafına yapılmak istenen gökdelenlerle ilgili zehir zemberek bir açıklama yaptı.
17:09
Julian Assange'dan Google bombası!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

19 Eylül 2014 Cuma 00:22

Julian Assange'dan Google bombası!

Julian Assange arama motoru devi Google’ın ulusal istihbarat kuruluşları ile kullanıcıların kişisel bilgileri paylaştığı iddiasında bulundu.
00:56
Diyanet'ten Papa'ya: Genç kızın ayağını öpmekle olmaz!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

02 Eylül 2014 Salı 15:51

Diyanet'ten Papa'ya: Genç kızın ayağını öpmekle olmaz!

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, İslam dinine yönelik saldırıları engellemek için gereken sağduyu göstermediği gerekçesiyle Papa'yı eleştirdi.
15:41
Independent'dan korkunç iddia: Hz. Muhammed'in kabri yıkılabilir!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

02 Eylül 2014 Salı 12:48

Independent'dan korkunç iddia: Hz. Muhammed'in kabri yıkılabilir!

Independent, Suudi Arabistan'ın Medine'deki Mescid-i Nebevi'yle ilgili genişletme planı yüzünden Hz. Muhammed'in kabrinin yıkılma tehlikesi altında olduğunu iddia etti.
12:45
Haç çıkaran müftünün cezası belli oldu!
İNTERNETHABER / DİNİ HABERLER

22 Ağustos 2014 Cuma 09:14

Haç çıkaran müftünün cezası belli oldu!

Hırıstiyan gibi haç çıkararak herkesi şaşırtan Zonguldak İl Müftüsü Nuh Korkmaz, görevinden alındı.
09:13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10