eposta yazdır zoom+ zoom-

Danimarkalı dergi Kate'in üstsüz fotoğraflarını yayımlayacak

Danimarkalı dergi Kate'in üstsüz fotoğraflarını yayımlayacak

Haftalık magazin dergisi Se og Hoer, yarın İngiltere Prensi William'ın eşi Kate'in üstsüz fotoğraflarını yayımlamayı düşünüyor.

PAYLAŞ tw fb gp
Eklenme Tarihi: 19-09-2012 17:50 - Güncelleme: 17-10-2015 22:42

Danimarka'da yayımlanan haftalık magazin dergisi Se og Hoer'in Genel Yayın Yönetmeni Kim Henningsen, İngiltere Prensi William'ın eşi Kate'in tatil sırasında çekilen üstsüz fotoğraflarını yayımlamayı planladıklarını söyledi.

Henningsen, Danimarka'ya "fotoğraf meselesinin ne olduğunu göstermek üzere" 16 sayfalık bir özel sayı ile Kate'in fotoğraflarını yayımlayacaklarını belirtti.

Çiftin geçtiğimiz günlerde Fransa'nın güneyindeki bir şatoda yaptıkları tatil sırasında çekilen fotoğraflar şu ana kadar Fransa, İtalya ve İrlanda'da yayımlandı.

Fransa'da bir mahkeme dün Prens William'ın eşi Kate'in üstsüz fotoğraflarının yayımlanmasını, dağıtılmasını ve satılmasını yasaklamıştı.

Mahkeme ayrıca dedikodu dergisi Closer'den elindeki tüm fotoğrafları ve dijital kopyalarını 24 saat içinde teslim etmesini istedi.

Cambridge Dükü ve Düşesi'nin avukatları Paris'te mahkemeye başvurarak derginin toplatılmasını istemişti.

Avukatlar yalnızca dergiden değil, fotoğrafı çeken kişiden de tazminat talep edeceklerini belirtti.

Closer dergisinin editörü ise yayımladıkları fotoğrafların şok edici olmadığını, elinde çok daha "özel" fotoğraflar bulunduğunu açıklamıştı.

Önceki gün ise İtalyan dedikodu dergisi "Chi" fotoğraflar için özel sayı çıkarmıştı.

Derginin fotoğrafları ilk yayımlayan Fransız dergisi ile aynı gruba, eski İtalya başbakanı Silvio Berlusconi'nin medya imparatorluğunun bir parçası olan Mondadori yayınevine ait olduğu bildirildi.

İlk sayfasına "Kraliçe çıplak!" manşeti atan dergi, Cambridge Düşesi'nin balkonda güneşlenirken çekilmiş görüntülerine 20 sayfa ayırdı.

Prensin sözcüsü olayı "mahremiyetin grotesk bir şekilde ihlali" diye nitelemişti.

İtalyan derginin editörü ise yayın kararını fotoğrafların "birbirine aşık ünlü bir çiftin günlük hayatını ortaya koyduklarını" söyleyerek savundu.

PAYLAŞ tw fb gp

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro