30 Temmuz 2015
  • İstanbul
    37°C

     
  • Ankara
    37°C

     
  • İzmir
    39°C

     
Piyasalar
  • USD2,78
  • EURO3,04
  • ALTIN644,00
  • BIST 10078107,52

POLİTİKA

Güncelleme :25-02-2014 16:06|Haber Tarihi :25-02-2014 14:3237 Yorum

Baykal'dan Erdoğan'a kaset cevabı

Baykal'dan Erdoğan'a kaset cevabı Baykal'dan Erdoğan'a kaset cevabı Baykal'dan Erdoğan'a kaset cevabı

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, Başbakan Erdoğan'a "Ortadaki komploları kimlerin hazırladığını, kurguladığını kanıtlamak, ortaya koymak iktidarın görevidir" diye yanıt verdi.

Gülen cemaatinin seks kasetleriyle siyaseti dizayn ettiğini savunan Başbakan Erdoğan, MHP ve CHP'nin paralel örgüte teslim olduğunu iddia etmişti.

Partisinin grup toplantısında Baykal'ın kasedini gündeme getiren Erdoğan, "Sayın Baykal sana da sesleniyorum. Hala sen daha neyi bekleyeceksin? " diye sormuştu.

DELİLLERİ PAYLAŞMASINI BEKLİYORUM

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın kendisine yönelik sözleriyle ilgili, "Sayın Başbakan'ın elindeki kanıtları, delilleri paylaşmasını bekliyorum" dedi.

Baykal, partisinin grup toplantısına gelişinde gazetecilerin, genel başkanlıktan istifa etmesiyle sonuçlanan süreci başlatan görüntülerle ilgili Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın sözlerine ilişkin sorularını yanıtladı.

"Sayın Başbakan'ın elindeki kanıtları, delilleri paylaşmasını bekliyorum" diyen Baykal, ortadaki komploların kimler tarafından nasıl, ne şekilde, kimin talimatıyla, nerede hazırlandığını kanıtlayacak, ortaya koyacak inandırıcı delilleri beklediğini söyledi. Baykal, şöyle devam etti:

"Bu olaydan bugüne kadar geçen sürede iktidar olarak ne yazık ki bu konuda aydınlatıcı bir çalışma yapabilmiş değildir. Ortadaki komploları kimlerin hazırladığını, kurguladığını kanıtlamak, ortaya koymak iktidarın görevidir. Elindeki imkanlar buna elverişlidir. Devletin güvenlik güçleri, TİB, MİT, Emniyet Genel Müdürlüğü, dedektifler elindedir. Bunun aydınlatılmamasını anlamak mümkün değil. Tek taraflı bir iddia ile benim yürümemi kimse beklememelidir. Ben kanıt, delil, bunun aydınlatılmasını istiyorum."

"BENİM KENDİ ANLAYIŞIM VAR HALA AYNI NOKTADAYIM"

Baykal, Başbakan Erdoğan ile geçmişte yaptığı görüşmelerde bu konunun gündeme gelmediğini belirterek, konuyla ilgili hiçbir ciddi çalışma yapılmadığını savundu. Hiçbir delilin olmadığını, kanıtın ortaya çıkmadığını, sadece tek taraflı siyasi polemik olduğunu ifade eden Baykal, şunları söyledi:

"Herkes kendi işine gelen hedefi göstererek bu konuyu siyasi polemik konusu haline getirir, getirmektedir. Bunu görüyorum. Ama ben bu iddiaların hiçbirini kabul etmiş değilim. Benim kendi anlayışım var. Anlayışımı görevden ayrılırken ifade etmiştim. Hala aynı noktadayım. Ama şu anda yeni kasetlerin ortaya çıkması, yeni polemiklerin yapılmaya başlanması bir peşin fikirle, peşin suçlama ile 'şunu da bu yaptı, bunu da yaptı' noktasına beni getiremez. Ben delil istiyorum, kanıt istiyorum, mantık istiyorum. Tek taraflı yönlendirmeyle siyasi tavır takınılması uygun olmaz. Aydınlatılmalıdır. Ciddi bir iddiadır. Sayın Başbakan kendisi hakkındaki iddiayı da aydınlatmalıdır. Onun da aydınlatılmaya ihtiyacı var. 'Şu yapıyor' denilmesi yeterli değildir. Onun doğru olup olmadığının çok ciddi çalışmayla ortaya çıkarılması lazım. Daha doğrusu doğru olmadığının kanıtlanması lazım. Bu yapılmadan siyasi polemiğin içine herkesi sürükleyemezsin. Beni sürükleyemezler."

Kamuoyunun yolsuzluk iddialarıyla yakından ilgilendiğine dikkati çeken Baykal, bunların üzerinin kapatılmasının söz konusu olamayacağını, ancak önemli olanın bu iddiaların mevcut iktidar döneminde aydınlatılıp aydınlatılamayacağı konusu olduğunu söyledi.



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    37 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • T.CEN
      / @ AK MÜDÜR

      25 Şubat 2014 Salı 17:11

      TABİ KAPATILSIN AYAKKABI KUTULARININ DOLARLARIN KASALARIN ÜSTÜ NASILKAPATILIYORSA O DA KAPATILSIN
      Cevapla

    • Okan

      25 Şubat 2014 Salı 17:09

      Vallahi Baykalın açıklamasını okuyunca gülmekten göbeğim ağrıdı. Dikatinizi çekti mi baykalın konuşmasının arkasındaki kendi kasedi ile ilgili örtülü itirafı ve umutsuzluğu. Tayyipe, senin kasedin yapma olabilir ama benim kasedim için yapıcak bir şey yok, der gibi bir izlenim bırakıyor okuyanda :):):):):)
      Cevapla

    • AK MÜDÜR

      25 Şubat 2014 Salı 17:04

      CHP KAPATILSIN
      Cevapla

    • AHMET KURT

      25 Şubat 2014 Salı 16:53

      SAYIN BAYKAL KOMPLOYU REFERANDUMDA CHP'Yİ ETKİSİZLEŞTİRMEK İÇİN BİZZAT HÜKÜMETİN BAŞI YAPTIRDI VE MEYDANLARDA KULLANDI ŞİMDİDE CEMAATİ ZOR DURUMDA BIRAKMAK HIRSIZLIK VE RÜŞVETİN ÜZERİNİ ÖRTMEK İÇİN TEKRAR KULLANIYOR DÖRT YILDAN BERİ NİYE BEKLEDİ ORTAYA ÇIKARTMADI DELİLERİ VARSA YARGIYA TESLİM ETSİN AMA KENDİNİN YAPTIRDIĞI ORTAYA ÇIKAR DİYE KORKUYOR
      Cevapla

    • asi ası
      / @ makarnacı

      25 Şubat 2014 Salı 16:31

      Baykalın kasetleri doğruyduysa şuankilerde daha kuvvetli doğrudur.
      Cevapla

    • T.CEN
      / @ KUL

      25 Şubat 2014 Salı 16:27

      ASLI OLMAYAN ŞEYDEN İĞRENİLMEZ HIRSIZ HERYALANI KENDİ LEHİNE ÇEVİRMEĞE ÇALIŞIR YA İMANSIZLAR ADMIN ELİNDE EVİNDE DOLARLAR KASALAR PARASAYMA MAKİNELERİ TELAFONDAKİ ŞAŞIRMIŞLIKLAR BUNLARI GÖRMEYEN KÖRLER UYDURULMUŞ SELAM CEMAAT ÖRGÜTÜ DİYOR UTANIN ULAN SİZDEN İĞRENİLİR ASLINDA
      Cevapla

    • İsmet
      / @ Temel

      25 Şubat 2014 Salı 16:26

      Ne durdurması, kendine biat etmiş bayan gazeteciye komployu hazırlattı yayınlanıncada baykala bas bas bagırdı daha ne oturuyorsun o koltukta, başkası olsa bir dakika oturmazdı, dedi.
      Cevapla

    • ibrahim v.

      25 Şubat 2014 Salı 16:25

      Böyle durumlarda taze tavuk suyunun gerekli olduğunu herkes bilir, çiftçi de bıçağını alıp bahçeye koştu.Karısı taze tavuk suyu çorbasını içti, biraz kendine geldi. Karısının hastalığını duyan komşular ziyarete geldiler. Onlara ikram etmek için çiftçi domuzunu kesti.Çiftçinin karısı gittikçe kötüye gidiyordu. Yılan, belli ki çok zehirliydi.Birkaç gün sonra çiftçinin karısı iyileşemedi ve öldü. Cenazesine çok sayıda kişi gelince hepsine yeterli et sağlamak için çiftçi ineği mezbahaya yolladı. Fare tüm bu olanları büyük üzüntü ile duvardaki deliğinden izledi. Birisi, sizi ilgilendirmediğini düşündüğünüz bir tehlike ile karşı karşıya ise tehlike bir gün hepimiz içindir unutmayalım
      Cevapla

    • ibrahim v.

      25 Şubat 2014 Salı 16:25

      dedi. Sonunda farecik, başı önde umutsuz şekilde eve döndü. Çiftçinin fare tuzağı ile bir gün tek başına karşılaşmak zorunda olduğunu anladı. O gece evin içinde sanki ölüm sessizliği vardı. Minik farecik aç ve susuzdu. Tam yorgunluktan gözleri kapanacaktı ki birden bir ses duyuldu.Gecenin sessizliğini bölen gürültü, fare kapanınından geliyordu. Çiftçinin karısı, ne yakalandığını görmek için yatağından fırladı ve mutfağa koştu.Karanlıkta kapana, zehirli bir yılanın kuyruğunun kısıldığını fark edememişti. Kuyruğu kapana kısılan yılanın canı yanıyordu ve aniden çiftçinin karısını ısırdı.Çiftçi, karısını apar topar doktora götürdü. Doktor,zehiri temizledi sardı. Çiftçi karısını eve getirdi, yatırdı. Karısının ateşi yükseldi ve bir türlü düşmüyordu. Kadıncağız ateş ve ter içinde kıvranıp duruyordu. devam ediyor..
      Cevapla

    • s.s

      25 Şubat 2014 Salı 16:24

      EE gülme komuşuna,gelir başına...
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Avrupa'nın en ucuz tatil yerleri
      YAŞAM30 Temmuz 2015185 Kez İzlendi!
      Avrupa'nın en ucuz tatil yerleriAvrupa ve Doğu Avrupa'nın en ucuz tatil yerlerini sizler için derledik. Listede Türkiye'den bir şehir de var.
      Güzellik uğruna gözünü kaybediyordu
      SAĞLIK30 Temmuz 2015368 Kez İzlendi!
      Güzellik uğruna gözünü kaybediyorduDaha kalın kaşlara sahip olmak için kaşlarına işlem yaptıran 19 yaşındaki Polly Smith, gözünü kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kaldı.
      Kenan İmirzalıoğlu'ndan Sinem Kobal'a uyarı
      MAGAZİN30 Temmuz 2015
      Kenan İmirzalıoğlu'ndan Sinem Kobal'a uyarı1226 Kez İzlendi!
      Rüzgarla çalışan araba yapıyorlar
      OTOMOBİL30 Temmuz 2015
      Rüzgarla çalışan araba yapıyorlar1261 Kez İzlendi!
      Dünyanın en zengin çiftleri
      EKONOMİ30 Temmuz 2015
      Dünyanın en zengin çiftleri14901 Kez İzlendi!