29 Ağustos 2014
  • İstanbul
    28°C

     
  • Ankara
    36°C

     
  • İzmir
    37°C

     
Piyasalar
  • BİST80.838
  • Euro2,8485
  • Dolar2,1625
  • Altın598,96

POLİTİKA

Güncelleme :25-02-2014 16:06|Haber Tarihi :25-02-2014 14:3237 Yorum

Baykal'dan Erdoğan'a kaset cevabı

Baykal'dan Erdoğan'a kaset cevabı Baykal'dan Erdoğan'a kaset cevabı Baykal'dan Erdoğan'a kaset cevabı

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, Başbakan Erdoğan'a "Ortadaki komploları kimlerin hazırladığını, kurguladığını kanıtlamak, ortaya koymak iktidarın görevidir" diye yanıt verdi.

Gülen cemaatinin seks kasetleriyle siyaseti dizayn ettiğini savunan Başbakan Erdoğan, MHP ve CHP'nin paralel örgüte teslim olduğunu iddia etmişti.

Partisinin grup toplantısında Baykal'ın kasedini gündeme getiren Erdoğan, "Sayın Baykal sana da sesleniyorum. Hala sen daha neyi bekleyeceksin? " diye sormuştu.

DELİLLERİ PAYLAŞMASINI BEKLİYORUM

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın kendisine yönelik sözleriyle ilgili, "Sayın Başbakan'ın elindeki kanıtları, delilleri paylaşmasını bekliyorum" dedi.

Baykal, partisinin grup toplantısına gelişinde gazetecilerin, genel başkanlıktan istifa etmesiyle sonuçlanan süreci başlatan görüntülerle ilgili Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın sözlerine ilişkin sorularını yanıtladı.

"Sayın Başbakan'ın elindeki kanıtları, delilleri paylaşmasını bekliyorum" diyen Baykal, ortadaki komploların kimler tarafından nasıl, ne şekilde, kimin talimatıyla, nerede hazırlandığını kanıtlayacak, ortaya koyacak inandırıcı delilleri beklediğini söyledi. Baykal, şöyle devam etti:

"Bu olaydan bugüne kadar geçen sürede iktidar olarak ne yazık ki bu konuda aydınlatıcı bir çalışma yapabilmiş değildir. Ortadaki komploları kimlerin hazırladığını, kurguladığını kanıtlamak, ortaya koymak iktidarın görevidir. Elindeki imkanlar buna elverişlidir. Devletin güvenlik güçleri, TİB, MİT, Emniyet Genel Müdürlüğü, dedektifler elindedir. Bunun aydınlatılmamasını anlamak mümkün değil. Tek taraflı bir iddia ile benim yürümemi kimse beklememelidir. Ben kanıt, delil, bunun aydınlatılmasını istiyorum."

"BENİM KENDİ ANLAYIŞIM VAR HALA AYNI NOKTADAYIM"

Baykal, Başbakan Erdoğan ile geçmişte yaptığı görüşmelerde bu konunun gündeme gelmediğini belirterek, konuyla ilgili hiçbir ciddi çalışma yapılmadığını savundu. Hiçbir delilin olmadığını, kanıtın ortaya çıkmadığını, sadece tek taraflı siyasi polemik olduğunu ifade eden Baykal, şunları söyledi:

"Herkes kendi işine gelen hedefi göstererek bu konuyu siyasi polemik konusu haline getirir, getirmektedir. Bunu görüyorum. Ama ben bu iddiaların hiçbirini kabul etmiş değilim. Benim kendi anlayışım var. Anlayışımı görevden ayrılırken ifade etmiştim. Hala aynı noktadayım. Ama şu anda yeni kasetlerin ortaya çıkması, yeni polemiklerin yapılmaya başlanması bir peşin fikirle, peşin suçlama ile 'şunu da bu yaptı, bunu da yaptı' noktasına beni getiremez. Ben delil istiyorum, kanıt istiyorum, mantık istiyorum. Tek taraflı yönlendirmeyle siyasi tavır takınılması uygun olmaz. Aydınlatılmalıdır. Ciddi bir iddiadır. Sayın Başbakan kendisi hakkındaki iddiayı da aydınlatmalıdır. Onun da aydınlatılmaya ihtiyacı var. 'Şu yapıyor' denilmesi yeterli değildir. Onun doğru olup olmadığının çok ciddi çalışmayla ortaya çıkarılması lazım. Daha doğrusu doğru olmadığının kanıtlanması lazım. Bu yapılmadan siyasi polemiğin içine herkesi sürükleyemezsin. Beni sürükleyemezler."

Kamuoyunun yolsuzluk iddialarıyla yakından ilgilendiğine dikkati çeken Baykal, bunların üzerinin kapatılmasının söz konusu olamayacağını, ancak önemli olanın bu iddiaların mevcut iktidar döneminde aydınlatılıp aydınlatılamayacağı konusu olduğunu söyledi.



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

37 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • T.CEN
    / @ AK MÜDÜR

    25 Şubat 2014 Salı 17:11

    TABİ KAPATILSIN AYAKKABI KUTULARININ DOLARLARIN KASALARIN ÜSTÜ NASILKAPATILIYORSA O DA KAPATILSIN
    Cevapla

  • Okan

    25 Şubat 2014 Salı 17:09

    Vallahi Baykalın açıklamasını okuyunca gülmekten göbeğim ağrıdı. Dikatinizi çekti mi baykalın konuşmasının arkasındaki kendi kasedi ile ilgili örtülü itirafı ve umutsuzluğu. Tayyipe, senin kasedin yapma olabilir ama benim kasedim için yapıcak bir şey yok, der gibi bir izlenim bırakıyor okuyanda :):):):):)
    Cevapla

  • AK MÜDÜR

    25 Şubat 2014 Salı 17:04

    CHP KAPATILSIN
    Cevapla

  • AHMET KURT

    25 Şubat 2014 Salı 16:53

    SAYIN BAYKAL KOMPLOYU REFERANDUMDA CHP'Yİ ETKİSİZLEŞTİRMEK İÇİN BİZZAT HÜKÜMETİN BAŞI YAPTIRDI VE MEYDANLARDA KULLANDI ŞİMDİDE CEMAATİ ZOR DURUMDA BIRAKMAK HIRSIZLIK VE RÜŞVETİN ÜZERİNİ ÖRTMEK İÇİN TEKRAR KULLANIYOR DÖRT YILDAN BERİ NİYE BEKLEDİ ORTAYA ÇIKARTMADI DELİLERİ VARSA YARGIYA TESLİM ETSİN AMA KENDİNİN YAPTIRDIĞI ORTAYA ÇIKAR DİYE KORKUYOR
    Cevapla

  • asi ası
    / @ makarnacı

    25 Şubat 2014 Salı 16:31

    Baykalın kasetleri doğruyduysa şuankilerde daha kuvvetli doğrudur.
    Cevapla

  • T.CEN
    / @ KUL

    25 Şubat 2014 Salı 16:27

    ASLI OLMAYAN ŞEYDEN İĞRENİLMEZ HIRSIZ HERYALANI KENDİ LEHİNE ÇEVİRMEĞE ÇALIŞIR YA İMANSIZLAR ADMIN ELİNDE EVİNDE DOLARLAR KASALAR PARASAYMA MAKİNELERİ TELAFONDAKİ ŞAŞIRMIŞLIKLAR BUNLARI GÖRMEYEN KÖRLER UYDURULMUŞ SELAM CEMAAT ÖRGÜTÜ DİYOR UTANIN ULAN SİZDEN İĞRENİLİR ASLINDA
    Cevapla

  • İsmet
    / @ Temel

    25 Şubat 2014 Salı 16:26

    Ne durdurması, kendine biat etmiş bayan gazeteciye komployu hazırlattı yayınlanıncada baykala bas bas bagırdı daha ne oturuyorsun o koltukta, başkası olsa bir dakika oturmazdı, dedi.
    Cevapla

  • ibrahim v.

    25 Şubat 2014 Salı 16:25

    Böyle durumlarda taze tavuk suyunun gerekli olduğunu herkes bilir, çiftçi de bıçağını alıp bahçeye koştu.Karısı taze tavuk suyu çorbasını içti, biraz kendine geldi. Karısının hastalığını duyan komşular ziyarete geldiler. Onlara ikram etmek için çiftçi domuzunu kesti.Çiftçinin karısı gittikçe kötüye gidiyordu. Yılan, belli ki çok zehirliydi.Birkaç gün sonra çiftçinin karısı iyileşemedi ve öldü. Cenazesine çok sayıda kişi gelince hepsine yeterli et sağlamak için çiftçi ineği mezbahaya yolladı. Fare tüm bu olanları büyük üzüntü ile duvardaki deliğinden izledi. Birisi, sizi ilgilendirmediğini düşündüğünüz bir tehlike ile karşı karşıya ise tehlike bir gün hepimiz içindir unutmayalım
    Cevapla

  • ibrahim v.

    25 Şubat 2014 Salı 16:25

    dedi. Sonunda farecik, başı önde umutsuz şekilde eve döndü. Çiftçinin fare tuzağı ile bir gün tek başına karşılaşmak zorunda olduğunu anladı. O gece evin içinde sanki ölüm sessizliği vardı. Minik farecik aç ve susuzdu. Tam yorgunluktan gözleri kapanacaktı ki birden bir ses duyuldu.Gecenin sessizliğini bölen gürültü, fare kapanınından geliyordu. Çiftçinin karısı, ne yakalandığını görmek için yatağından fırladı ve mutfağa koştu.Karanlıkta kapana, zehirli bir yılanın kuyruğunun kısıldığını fark edememişti. Kuyruğu kapana kısılan yılanın canı yanıyordu ve aniden çiftçinin karısını ısırdı.Çiftçi, karısını apar topar doktora götürdü. Doktor,zehiri temizledi sardı. Çiftçi karısını eve getirdi, yatırdı. Karısının ateşi yükseldi ve bir türlü düşmüyordu. Kadıncağız ateş ve ter içinde kıvranıp duruyordu. devam ediyor..
    Cevapla

  • s.s

    25 Şubat 2014 Salı 16:24

    EE gülme komuşuna,gelir başına...
    Cevapla
Köşk'te ilk akşam yemeği
SİYASET28 Ağustos 20142466 Kez İzlendi!
Köşk'te ilk akşam yemeğiKöşk'te ilk akşam yemeği Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Çankaya Köşkü'nde yabancı ülke başkanları onuruna bir akşam yemeği verdi.
Günün film tadında gifleri
MİZAH28 Ağustos 20147909 Kez İzlendi!
Günün film tadında gifleriSosyal medyada günün en çok paylaşılan ve en çok sevilen gif tadında
Google'de en çok bu çıplakları aradık
DÜNYA28 Ağustos 2014
Google'de en çok bu çıplakları aradık14142 Kez İzlendi!
Efsane güzellerin önceki ve sonraki halleri
GÜNCEL28 Ağustos 2014
Efsane güzellerin önceki ve sonraki halleri8628 Kez İzlendi!
Çankaya Köşkü'nde devir teslim! Ankara'da tarihi gün
GÜNCEL28 Ağustos 2014
Çankaya Köşkü'nde devir teslim! Ankara'da tarihi gün19514 Kez İzlendi!
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.