03 Eylül 2014
  • İstanbul
    28°C

     
  • Ankara
    33°C

     
  • İzmir
    32°C

     
Piyasalar
  • BİST80.710
  • Euro2,8515
  • Dolar2,1735
  • Altın591,06

POLİTİKA

Güncelleme :12-02-2014 00:40|Haber Tarihi :11-02-2014 19:1049 Yorum

Bahçeli son noktayı böyle koymuş!

Devlet Bahçeli'nin "Alo Fatih" konuşmasının ayrıntıları da ortaya çıktı. İşte o konuşmanın yazılış öyküsü;

Bahçeli son noktayı böyle koymuş! Bahçeli son noktayı böyle koymuş! Bahçeli son noktayı böyle koymuş!

MHP lideri Devlet Bahçeli, Erdoğan'ın internete düşen Habertürk konuşmalarına kayıtsız kalmadı. Grup toplantısında zaman zaman alaycı üslupla Erdoğan'ın telefon konuşmalarını eleştiren Bahçeli'nin, grup konuşmasıyla ilgili hazırlık aşaması da ortaya çıktı.  

MHP Genel Başkan Yardımcısı Semih Yalçın, Devlet Bahçeli'nin grup toplantısı öncesi konuşmalarını nasıl yazdığını anlattı. Yalçın, MHP Genel Başkanı Bahçeli'nin yapacağı konuşmaları, dünyada ve Türkiye'deki pekçok liderin aksine "tek başına" kaleme aldığını vurguladı.
 
ÖNCE BAŞKANLIK DİVANI'NI TOPLUYOR
 
Bahçeli'nin, her Salı günü gerçekleşen grup toplantısından bir gün önce, Pazartesi günleri, saat 19.00'da önce kendisi dahil 16 kişiden oluşan MHP Başkanlık Divanı'nı toplandığını anlatan Yalçın, şöyle konuştu; "Bu toplantıda, bir hafta boyunca Türkiye ve dünyada meydana gelen gelişmeler ele alınır. Herkes fikrini söyler. Saat 20.00/21.00 gibi de Genel Başkan odasına geçer ve grup konuşması için çalışmaya başlar". 
 
"SORU SORACAKSA, DANIŞMANI ARAR..."

Bahçeli'nin odasında konuşmasını tek başına kaleme aldığını anlatan Yalçın, ancak bazı ayrıntılarda ihtiyaç duyması halinde, ilgili danışmanını telefonla arayarak, yarına çağırdığını ve bilgi aldığını da anlattı. Yalçın, şöyle konuştu;
 
"KİMİ ZAMAN SABAHLARA KADAR KONUŞMA YAZAR"
 
"Genel Başkan'ın konuşmasını kaleme alması, kimi zaman sabahın ilk saatlerine kadar sürer. Örneğin geçen hafta sabah 05.00'e doğru çıktı, birkaç saatliğine evine geçti, oradan da Meclis'e gelip, grup konuşmasını yaptı."
 
O KONUŞMAYI YAKLAŞIK 6 SAATTE YAZDI...
 
Yalçın, MHP Lideri'nin bugün grup toplantısında yaptığı konuşmayı yazmak için de, dün akşamki Başkanlık Divanı'nın ardından odasına çekilerek çalışmaya başladığını ve sabah 03.15'e kadar çalıştığını anlattı.


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    49 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • Abi

      12 Şubat 2014 Çarşamba 13:08

      İnsan kendi yazdığını heceleyerekmi okur? Hatta okuyamadığıda oldu, dili dönmedi. Yazı dediğinizde sırf hakaret. Güldürmeyin insanı,
      Cevapla

    • ahmet
      / @ savcı turgut

      12 Şubat 2014 Çarşamba 11:50

      kullandığın nick ne mal olduğunu belli ediyor da ben yine de söyliyeyim anlamak için dinlemek dinlemek için akıl lazım.nerenizle dinliyorsunuz bilmiyorum ki
      Cevapla

    • savcı turgut

      12 Şubat 2014 Çarşamba 10:08

      BAHÇELİ KONUŞMALARINI İZLEDİMDE BİZİ SENDEN ALLAH KORUSUN :) O KADAR BASİT MUHALEFET YAPIYOSUNKİ NE 1 PROJEN 1 DÜZGÜN YAPICI 1 FİKRİN NE UFKUN NE ŞU NE BU HİÇ 1 ŞEYİN YOK SÖYLEDİĞİN LAFLARA DA ANCA SEN VE ŞAK ŞAKCILARIN GÜLÜYOR :)
      Cevapla

    • Engin

      12 Şubat 2014 Çarşamba 08:47

      La Abidin Adam 6 Saat Konusma metni hazirlamis Senin gibiler Anlasin Diye.. Hoş 16 Saat ugraşsa yinede Anlamazsiniz ya :)))
      Cevapla

    • vedat
      / @ kamil

      12 Şubat 2014 Çarşamba 07:49

      @kamil; siparişle yorum yazdığın her kelimenden belli oluyor. sipariş de olsa samimi olursanız yaptığınız yorumun bir değeri olur.
      Cevapla

    • selo

      12 Şubat 2014 Çarşamba 05:12

      Bazısı gibi yalabık saçlı ayda 50bin alan danışmanları olsa oda gidip uyur, hikayeleri de yalabık kafalı danışmanı yazardı ama ne yapsın iş başa düşünce sabahlıyor. Yalnız şu var bunca akp eleştirisinden sonra olurya hükümeti kurmak için koalisyon gerekir ve sırf hükümet olmak için akp ile MHP birleşirse bu çok acı bir durum olacak milliyetçi kesim için.
      Cevapla

    • haset haset
      / @ Parkinson Parkinson

      12 Şubat 2014 Çarşamba 02:18

      seninki çekememezlik
      Cevapla

    • addam

      12 Şubat 2014 Çarşamba 02:12

      konusma metni yazmaktan, uykusuz, dunyadan bihaber yasiyor zavalli bahceli! oy moy yok sana hadeee...
      Cevapla

    • cem

      12 Şubat 2014 Çarşamba 00:35

      bahcelideki uslub,iblis uslubu ile hic farki yok.cok ahlaksiz.
      Cevapla

    • möhapö

      12 Şubat 2014 Çarşamba 00:14

      Kâğıttan okumayı bile beceremeyen adam mı yazmış.
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Gökhan Türkmen evlendi!
      MAGAZİN02 Eylül 20148083 Kez İzlendi!
      Gökhan Türkmen evlendi!1 yıldır beraber olduğu Sinem Aksoy ile evlilik kararı alan Gökhan Türkmen dün gece nikah kıydı.
      Tacıyla kaybolan güzellik kraliçesi ortaya çıktı
      YAŞAM02 Eylül 20149028 Kez İzlendi!
      Tacıyla kaybolan güzellik kraliçesi ortaya çıktıGeçtiğimiz mayıs ayında Güney Kore'de düzenlenen Miss Asya Pasifik Güzellik Yarışması'nda birinci seçilen ancak kraliçe unvanı geri alındı diye Swarovski taşlarla kaplı 100 bin dolarlık tacıyla kayıplara karışan May Myat Noe, ortaya çıktı.
      Destek için çıplak fotoğraflarını paylaştılar
      YAŞAM02 Eylül 2014
      Destek için çıplak fotoğraflarını paylaştılar9668 Kez İzlendi!
      2015'te beklenen otomobiller
      EKONOMİ02 Eylül 2014
      2015'te beklenen otomobiller 11057 Kez İzlendi!
      Tatilcilerden paravana tepki
      GÜNCEL02 Eylül 2014
      Tatilcilerden paravana tepki3502 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.