20 Kasım 2014
  • İstanbul
    14°C

     
  • Ankara
    12°C

     
  • İzmir
    18°C

     
Piyasalar
  • USD2,2375
  • GDAX9.252,56
  • GBP3,5608
  • FTSE6.476,76
  • Euro2,7995
  • Cumhuriyet Altını564,37
  • CAC 404.181,53
  • BIST 10080.476
  • Bilesik Faiz8,56
  • Altın85,208

POLİTİKA

Güncelleme :12-02-2014 00:40|Haber Tarihi :11-02-2014 19:1049 Yorum

Bahçeli son noktayı böyle koymuş!

Devlet Bahçeli'nin "Alo Fatih" konuşmasının ayrıntıları da ortaya çıktı. İşte o konuşmanın yazılış öyküsü;

Bahçeli son noktayı böyle koymuş! Bahçeli son noktayı böyle koymuş! Bahçeli son noktayı böyle koymuş!

MHP lideri Devlet Bahçeli, Erdoğan'ın internete düşen Habertürk konuşmalarına kayıtsız kalmadı. Grup toplantısında zaman zaman alaycı üslupla Erdoğan'ın telefon konuşmalarını eleştiren Bahçeli'nin, grup konuşmasıyla ilgili hazırlık aşaması da ortaya çıktı.  

MHP Genel Başkan Yardımcısı Semih Yalçın, Devlet Bahçeli'nin grup toplantısı öncesi konuşmalarını nasıl yazdığını anlattı. Yalçın, MHP Genel Başkanı Bahçeli'nin yapacağı konuşmaları, dünyada ve Türkiye'deki pekçok liderin aksine "tek başına" kaleme aldığını vurguladı.
 
ÖNCE BAŞKANLIK DİVANI'NI TOPLUYOR
 
Bahçeli'nin, her Salı günü gerçekleşen grup toplantısından bir gün önce, Pazartesi günleri, saat 19.00'da önce kendisi dahil 16 kişiden oluşan MHP Başkanlık Divanı'nı toplandığını anlatan Yalçın, şöyle konuştu; "Bu toplantıda, bir hafta boyunca Türkiye ve dünyada meydana gelen gelişmeler ele alınır. Herkes fikrini söyler. Saat 20.00/21.00 gibi de Genel Başkan odasına geçer ve grup konuşması için çalışmaya başlar". 
 
"SORU SORACAKSA, DANIŞMANI ARAR..."

Bahçeli'nin odasında konuşmasını tek başına kaleme aldığını anlatan Yalçın, ancak bazı ayrıntılarda ihtiyaç duyması halinde, ilgili danışmanını telefonla arayarak, yarına çağırdığını ve bilgi aldığını da anlattı. Yalçın, şöyle konuştu;
 
"KİMİ ZAMAN SABAHLARA KADAR KONUŞMA YAZAR"
 
"Genel Başkan'ın konuşmasını kaleme alması, kimi zaman sabahın ilk saatlerine kadar sürer. Örneğin geçen hafta sabah 05.00'e doğru çıktı, birkaç saatliğine evine geçti, oradan da Meclis'e gelip, grup konuşmasını yaptı."
 
O KONUŞMAYI YAKLAŞIK 6 SAATTE YAZDI...
 
Yalçın, MHP Lideri'nin bugün grup toplantısında yaptığı konuşmayı yazmak için de, dün akşamki Başkanlık Divanı'nın ardından odasına çekilerek çalışmaya başladığını ve sabah 03.15'e kadar çalıştığını anlattı.


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

49 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • Abi

    12 Şubat 2014 Çarşamba 13:08

    İnsan kendi yazdığını heceleyerekmi okur? Hatta okuyamadığıda oldu, dili dönmedi. Yazı dediğinizde sırf hakaret. Güldürmeyin insanı,
    Cevapla

  • ahmet
    / @ savcı turgut

    12 Şubat 2014 Çarşamba 11:50

    kullandığın nick ne mal olduğunu belli ediyor da ben yine de söyliyeyim anlamak için dinlemek dinlemek için akıl lazım.nerenizle dinliyorsunuz bilmiyorum ki
    Cevapla

  • savcı turgut

    12 Şubat 2014 Çarşamba 10:08

    BAHÇELİ KONUŞMALARINI İZLEDİMDE BİZİ SENDEN ALLAH KORUSUN :) O KADAR BASİT MUHALEFET YAPIYOSUNKİ NE 1 PROJEN 1 DÜZGÜN YAPICI 1 FİKRİN NE UFKUN NE ŞU NE BU HİÇ 1 ŞEYİN YOK SÖYLEDİĞİN LAFLARA DA ANCA SEN VE ŞAK ŞAKCILARIN GÜLÜYOR :)
    Cevapla

  • Engin

    12 Şubat 2014 Çarşamba 08:47

    La Abidin Adam 6 Saat Konusma metni hazirlamis Senin gibiler Anlasin Diye.. Hoş 16 Saat ugraşsa yinede Anlamazsiniz ya :)))
    Cevapla

  • vedat
    / @ kamil

    12 Şubat 2014 Çarşamba 07:49

    @kamil; siparişle yorum yazdığın her kelimenden belli oluyor. sipariş de olsa samimi olursanız yaptığınız yorumun bir değeri olur.
    Cevapla

  • selo

    12 Şubat 2014 Çarşamba 05:12

    Bazısı gibi yalabık saçlı ayda 50bin alan danışmanları olsa oda gidip uyur, hikayeleri de yalabık kafalı danışmanı yazardı ama ne yapsın iş başa düşünce sabahlıyor. Yalnız şu var bunca akp eleştirisinden sonra olurya hükümeti kurmak için koalisyon gerekir ve sırf hükümet olmak için akp ile MHP birleşirse bu çok acı bir durum olacak milliyetçi kesim için.
    Cevapla

  • haset haset
    / @ Parkinson Parkinson

    12 Şubat 2014 Çarşamba 02:18

    seninki çekememezlik
    Cevapla

  • addam

    12 Şubat 2014 Çarşamba 02:12

    konusma metni yazmaktan, uykusuz, dunyadan bihaber yasiyor zavalli bahceli! oy moy yok sana hadeee...
    Cevapla

  • cem

    12 Şubat 2014 Çarşamba 00:35

    bahcelideki uslub,iblis uslubu ile hic farki yok.cok ahlaksiz.
    Cevapla

  • möhapö

    12 Şubat 2014 Çarşamba 00:14

    Kâğıttan okumayı bile beceremeyen adam mı yazmış.
    Cevapla
    Bu elma her derde deva!
    Eşek ve katırla Boğaz köprüsüne geldiler
    GÜNCEL20 Kasım 2014301 Kez İzlendi!
    Eşek ve katırla Boğaz köprüsüne geldilerMaceraperest Fransız çiftin eşek ve katır üstünde dört yılda gerçekleştirdikleri 11 bin kilometrelik dünya turu, Boğaziçi Köprüsü’nde polis engeline takıldı.
    Tuba Büyüküstün'ün makyajsız hali
    MAGAZİN20 Kasım 20141157 Kez İzlendi!
    Tuba Büyüküstün'ün makyajsız haliKara para Aşk dizisi ile son dönemlerde adından söz ettiren Tuba Büyüküstün, sosyal medyada yine çok konuşuldu.
    Ünlü yüzücünün sevgilisi erkek çıktı
    GÜNCEL20 Kasım 2014
    Ünlü yüzücünün sevgilisi erkek çıktı1350 Kez İzlendi!
    Osmanlı Sultanlarının ilginç ölüm sebepleri!
    KÜLTÜR-SANAT20 Kasım 2014
    Osmanlı Sultanlarının ilginç ölüm sebepleri!2527 Kez İzlendi!