01 Ağustos 2014
  • İstanbul
    31°C

     
  • Ankara
    36°C

     
  • İzmir
    34°C

     
Piyasalar
  • BİST82.094
  • Euro2,8555
  • Dolar2,1275
  • Altın591,84

Yerel Seçim 2014

Güncelleme :31-03-2014 16:32|Haber Tarihi :31-03-2014 14:5825 Yorum

Ağrı'da seçimi BDP mi AK Parti mi kazandı?

Seçim sonuçlarına göre AK Parti ile BDP arasında soluk soluğa bir yarışın yaşandığı Ağrı'da kimin kazandığı belli oldu?

Ağrı'da seçimi BDP mi AK Parti mi kazandı? Ağrı'da seçimi BDP mi AK Parti mi kazandı? Ağrı'da seçimi BDP mi AK Parti mi kazandı?

İNTERNETHABER.COM
Seçim sonuçlarının tartışmalı olduğu illerden Ağrı'da BDP adayı Sırrı Sakık'tan zafer açıklaması geldi. 

10 OY FARKLA BDP KAZANDI

Ak Parti adayı Hasan Arslan ile kıyasıya çekişen BDP'li turizmci 57 yaşındaki Sırrı Sakık 1991 yılında siyasete başladı. 23 ve 24'üncü dönem muş milletvekili seçilen ve bekar olan 3 çocuk babası Sakık seçimde 20 bin 600 oy aldı. Ağrı eski Belediye Başkanı Hasan Arslan ise 20 bin 590 oyla seçimi kaybetti. DHA'nın iddiasına göre Ağrı'da kazanan isim sadece 10 oy farkla ipi göğüsledi.

SAKIK TWITTER'DAN AÇIKLADI

AK Parti ile BDP arasında soluk soluğa bir yarışın yaşandığı Ağrı'da son gelen bilgilere seçimi BDP adayı Sırrı Sakık kazandı. Sakık Twitter hesabından yaptığı açıklamada "Ağrı'da seçim tamam" dedi. "Bu başarıyı barışa armağan ediyorum..Bu topraklarda yaşayan herkes benim kardeşimdir.." diyen Sakık BDP'nin Muş milletvekili olarak görev yapıyordu.

screen-shot-2014-03-31-at-2.52.43-pm.png

DİHA'NIN İDDİASINA GÖRE FARK 142 OY

Sakık'ın açıklamasının yanısıra DİHA'nın geçtiği son dakika haberine göre saatlerdir süren sayımın ardından YSK'nın sonuçları açıklandı. Buna göre BDP 20 bin 102 oy ile belediyeyi kazanırken, AKP ise 19 bin 940 oy aldı. Sonuçların açıklanması üzerine binlerce yurttaş Dörtyol'da bulunan BDP merkezi seçim bürosu önüne geldi. Kentte kutlamalar başladı.

seçim sonuçları 2014.jpg



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

25 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • mahmut demirkollu

    01 Haziran 2014 Pazar 22:02

    ağrılılar bdp yi seçmekle hata yaptılar.Ağrılılar vatan sever ,bayraksever,milletsever,bilinirdi.şimdi apo sever, terör sever, vatan sevmez mi,llet sevmez kandilciolduklarrı anlaşıldı.ağrıya yazık oldu.Bundan böyle ağrı büyük bir koy olacak,apocular dolacak..WC lik apo bayrakları asılacak,,ağrılılar pişman olacak.Kazananlarda kazandıranlarda vebal altındadır..Seviye son derece düştü..ağrılılar destek göremez,dağa kaldırılır vede....
    Cevapla

  • HÜSEYİN ÖZBAY

    02 Nisan 2014 Çarşamba 11:11

    SIIRI SAKIK BEYE BAŞARILARIMI İLETİR SAYGILAR SUNARIM HASKÖY HALKI ADINA HÜSEYİN ÖZBAY
    Cevapla

  • baran

    01 Nisan 2014 Salı 22:51

    Kardeşim Kürtler bin yıldır derin uykudaydı Kürtleri uyandıran Türk milliyetçiliği oldu
    Cevapla

  • adem ademoğlu

    01 Nisan 2014 Salı 11:57

    yav arkadaş , Ağrıda kaybeden yanlış seçim yapan başabakan Recep Tayyip Erdoğan oldu, sen Hasan aslanı aday yaparsan olacağı bu,adamlar en ağız toplarını ağrıya yolluyor sen mılletin sevmediği hasan hocayı aday gösterdin bdp ye kazandıran 100/50 sakık 100/50 hasan aslandır.bu kadar.
    Cevapla

  • turk

    31 Mart 2014 Pazartesi 21:36

    yav kemal emmi bu millet seni istemiyo ne ayaksin sen yaa cimdikleyin sunu uyandirin sokta bu hala olaylari idrak edemiyo vah vahhhh...)
    Cevapla

  • kerim
    / @ Özer Öztürk

    31 Mart 2014 Pazartesi 21:26

    herkezin bildiği gibi 12 eylül öncesinde bu ülkenin gençlerini sağcı solcu diye bir birin kırdıranlar bu gün kol,kola olmuşlar kimin için! ne için! bunu en iyi Kürtler biliyor hikaye anlatma efendi.
    Cevapla

  • ramsey
    / @ Özer Öztürk

    31 Mart 2014 Pazartesi 20:45

    fethiye'de,muğla'da,aksaray'da,giresun'da ve birçok batı ilinde bdp ve hdp lileri linç etmeye çalışanlar hangi insanlık dışı oluşuma üye? yeter artık,kürtlerin her türlü kazanımına *** müdahale etmeyin.
    Cevapla

  • ece aslan
    / @ Özer Öztürk

    31 Mart 2014 Pazartesi 20:33

    özer östürk sana söylüyorum ben bir rte hayranıyım ama allahta var ben hasan arslanı sevmiyorum bence hiçbir akpli sevmiyor sırf rte iin oy veriyorlardı inşallah hasan arslan istifa erderde rte yeni bir başkan gönderir ama sırrı sakık burada iyi şeyler yaparsa onuda sever halka ama ben hiç zaanetmiyom ki sırrı burada iyi bişeyler yapsın rteye yolsuz dediler yalancı dediler ama gördünüzmü yinede pes etmedi ve türkiyenin yarısından çoğunu aldı
    Cevapla

  • Özer Öztürk

    31 Mart 2014 Pazartesi 20:07

    herkezin bildiği gibi, pkk nın siyasi kolu olan bdpnin, bu kadar güçlenmiş olması akp nin ve destekçilerinin eseridir(şu geçtiğimiz 10 yıla bakın azçok hatırlayın belli olur, hatırlarsınız). "gördünüzmü ya hiç şehit haberi gelmiyor bakın silahlar sustu, analar ağlamıyor" v.s. vs. diyen akp zihniyeti ve destekçileri, bunun hesabımı Allah şahittir, öbür dünyada verecekler. Kur'an da da geçen bu zaten bilirsiniz, en büyük günahlardan birisi vatan hainliğidir ve destekçileri de hain dirler.Siz şahsi menfaatleriniz hesabına devam edin bakalım, bakalım bunun günahı nasıl çıkacak sizden, yada çoluk çocuğunuzdan.
    Cevapla

  • çölemerik43
    / @ patnos

    31 Mart 2014 Pazartesi 20:02

    özgür iradeyle
    Cevapla
Çölde en uzun tren...
YAŞAM01 Ağustos 20141246 Kez İzlendi!
Çölde en uzun tren...Afrika'daki maden şehri Zouerate'den çıkarılan kömür, dünyanın en uzun trenlerinden biriyle Atlantik kıyısındaki limana taşınıyor.
Lady Gaga kıyafetiyle yine olay yarattı!
MAGAZİN01 Ağustos 20142084 Kez İzlendi!
Lady Gaga kıyafetiyle yine olay yarattı!Lady Gaga köpeğini gezdirirken enterasan bir kıyafetle görüntülendi.
Sıcaklık 30 dereceyi görürse...
YAŞAM01 Ağustos 2014
Sıcaklık 30 dereceyi görürse...2013 Kez İzlendi!
Hadise'nin son klibindeki sahneler çalıntı mı?
MAGAZİN01 Ağustos 2014
Hadise'nin son klibindeki sahneler çalıntı mı?1198 Kez İzlendi!
Günün en komik ve en ilginç fotoğrafları
YAŞAM01 Ağustos 2014
Günün en komik ve en ilginç fotoğrafları84879 Kez İzlendi!
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.