YAZARLAR

Hadi ÖZIŞIK

Hadi ÖZIŞIK

hadi.ozisik@internethaber.com @hadiozisik rss Eklenme Tarihi: 10 Şubat 2016 07:15 - Güncelleme: 09 Şubat 2016 11:28

Abdest fotoğrafı ve Erhan Çelik'in google'daki iftirası!

Abdest almak güzel...

Namaz kılmak daha da güzel... 

Ama bu güzelliğin reklamını yapmak bir o kadar kötü... 

Babam namazın, abdestin faziletlerini kürsüde anlatırken, şöyle diyordu:

- Kardeşlerim, namazda alacağınız veya satacağınız koyunları saymayın. Abdest alırken, pazardaki koyununuzun kaç liraya gideceğinin hesabını yapmayın.

Ahmet Hakan'ın tam da demek istediği bu zannımca... 

"Abi namazdaydım kusura bakma!" 
Söz namazdan, niyazdan açılmışken... Adamın biri... Bizim tayfadan...
Telefonla arıyorum, ulaşamıyorum. Üç dakika sonra arıyor: "Abi namazdaydım kusura bakma!" Öğrendim ki, bunu bir tek bana yapmıyor... Dile düşmüş yani... Bir daha aradım... Yine aynı şey:
"Abi namazdaydım kusura bakma!" 
Bu huyunu bıraktı mı bilmiyorum? Çünkü artık arandığında geri dönmüyor. Büyüdü (!) çünkü..  
Büyüsün elbette. Büyürken "Müsait değilim" demeyi de öğrense en çok ben mutlu olurum.

Demet Akalın'ı bilmem etmem. Yaptıklarına, yapacaklarına da karışmam. Ama sosyal medyada zırt pırt boy gösteren biri var ki, ona söyleyeceklerim var. 

Gülben'le evlenerek saadete erişen Erhan Çelik'ten söz ederim 

Bu arkadaşın evliliklerinin ne kadar güzel gittiğini belgeleyen fotoğrafları sosyal medyada paylaşmasına kimsenin bir şey dediği yok, olamaz.

Allah saadetlerini arttırsın. 

Ve fakat... 

Sahici o fotoğraf var ya....

Abdest alan o yavrunun fotoğrafını twitter alemine düşürmek tek kelime ile ayıp!

"Bak benim oğlum abdest alıyor..*

Alsın Erhan alsın... 

Bu yaşta evladına çok güzel bir şey öğretmişsin.

Aferin sana!

Da...

Çocuğuna abdest aldırmayı, namaz kıldırmayı öğretirken, babamın dediği gibi satacağın koyunların hesabını yapma be Erhan... 

Biz seni biliriz çünkü... 

Yaptığın patavatsızlığı haber yaptık diye, attığın iftira google'da hâlâ cirit atıyor Erhan... Kenan Tekdağ'ın (İşe ihtiyacım olsaydı onun kapısını çalardım, senin değil) tepesinde olduğu Habertürk'te senden iş istediğim palavrasını sıktın... Yalanına, iftirana Cengiz Er'i de alet ettin.. 

Hatırlıyor musun Erhan?

Abdest alırken fotoğrafını paylaştığın o çocuk büyüdüğünde, google'a "Erhan Çelik" yazınca attığın iftira ile karşılaşacak Erhan... Kendisine abdest aldırmayı, namaz kıldırmayı öğreten babasının, aslında bir yalancı olduğunu görmeyecek mi Erhan, öğrenmeyecek mi?

Yapma kardeşim yapma!

Bırak bazı şeyler de gizli kalsın.

Kalsın ki, hakikatler ortaya dökülmesin.. 

Senin sevmediğin "Hızır Reis"in deyişiyle...

Google seni izliyi da...


Hadi Özışık | Sayfanızı Da Tanıtın


PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Abdest fotoğrafı ve Erhan Çelik'in google'daki iftirası! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Misafir 24 Şubat 2017 13:37 Herkez fotoraf atiyo bunda ne var sanki sosyal medya zaten bunun icin var

    CEVAP YAZ 0 0
REKLAM
Hadi ÖZIŞIKDİĞER YAZILARIHadi ÖZIŞIK
TÜMÜ

GÜNCEL YAZILAR TÜMÜ

Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM
REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro